SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Dat komt toch met de jaren pas.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
Laat mij nu eens voor 1x verstandig zijn
Tuurlijk ik ben tailfox.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er is dus nog een ergere versie dan die ze hier altijd draaien
vertelquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Fogel het volgende:
Ik associeer een concert van de Sjonnies met een van de ergste katers die ik ooit gehad heb
Het kan altijd erger.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er is dus nog een ergere versie dan die ze hier altijd draaien
denk het ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met deze demo ga je punten scoren.
Ach, ze zeggen ook hoe ouder, hoe gekker....quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niet het idee dat ik er verstandiger op word
ik zeker nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niet het idee dat ik er verstandiger op word
BTW Mo, je was niets tegengekomen voor me tijdens het boodschappen doen ?quote:
Ben al aardig op weg. Wat zal ik gaan doen hierna?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ze zeggen ook hoe ouder, hoe gekker....
Alleen belegen types.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:37 schreef just me het volgende:
[..]
BTW Mo, je was niets tegengekomen voor me tijdens het boodschappen doen ?
Bedankt voor het zoekenquote:
Ben ik niet gup?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik dacht dat we voor Miley Gup al hadden.
trustenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
Bedankt voor het zoeken
* just me gaat slapen, even wat energie op doen voor het weekend!
Tailfox bedankt voor het draaien
nee, Gup zorgt voor Fout Ventjequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik dacht dat we voor Miley Gup al hadden.
trustequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
Bedankt voor het zoeken
Truste.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
Bedankt voor het zoeken
Gratis tip, hier bij de AH XL is het tegen sluitingstijd drukst met vrijgezellen in alle soorten en maten.quote:
De grote maten sla ik over.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gratis tip, hier bij de AH XL is het tegen sluitingstijd drukst met vrijgezellen in alle soorten en maten.
Nope, helaas niet, maar die vind ik echt best leuk, die springt tussen de rest uit door haar houding.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben je 'jouw' dame nog tegengekomen?
En het goede bier voor jou is?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit als het goede bier maar in de aanbieding is.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Godver, ik sliep bijna, ging er opeens een wekker
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Voel je je aangesproken???quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben niet zo kieskeurig, Grolsch, Hertog Jan, Brand, Alfa allemaal goed.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja verdorie, ik lag echt zo lekker.
Ik ga weer een poging tot slapen doen. Trusten iedereen
Truste....quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
slaap lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ga je draaien?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik voel een mash up aankomen die niet aangekondigd is...
welkequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik voel een mash up aankomen die niet aangekondigd is...
noemen ze oook wel de normale niet cd versiequote:Op donderdag 28 mei 2015 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was dat voor vage tekst aan het begin van deze track?
En dit gereutel?
vage verse inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat was dat voor vage tekst aan het begin van deze track?
En dit gereutel?
Ik niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
noemen ze oook wel de normale niet cd versie
oww dj tailgupquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik niet.
En daar was Gup voor de mash up...
wat doe ik fout?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Succes met je demo en ik hoop dat je überhaupt nog iets van ze hoort.
I'm outta here...
is goed maar ik neem het op uit mixxx niet uit de server dus gup hoor ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Luister je demo nog maar eens terug...
Maakt geen verschil...quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
is goed maar ik neem het op uit mixxx niet uit de server dus gup hoor ik niet
Goede tips zijn altijd welkomquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
MM is altijd wat sceptisch, ik denk dat het groot succes gaat worden.
Sceptisch, da's tactvol omschreven!quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
MM is altijd wat sceptisch, ik denk dat het groot succes gaat worden.
Ik meen het, luister het geheel nog eens terug en luister kritisch naar wat er allemaal gebeurt.quote:
bedankt voor de tip .quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik meen het, luister het geheel nog eens terug en luister kritisch naar wat er allemaal gebeurt.
Ga veel oefenen en goed nadenken bij wat je doet, draait, zegt etc. etc.
En blijf van die schuiven af, het geluidsniveau wisselt continue...
Heeft meer te maken met verschil in opnames van de mp3 denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:59 schreef MadMaster het volgende:
En blijf van die schuiven af, het geluidsniveau wisselt continue...
Nee serieus, ik moest ook steeds aan mijn volume zitten vanwege steeds een ander geluidsniveau.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:01 schreef tailfox het volgende:
[..]
bedankt voor de tip .
(Dat ik die na zoveel shows pas krijg
klopt mijn mp3 lijst loopt als een sinus.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met verschil in opnames van de mp3 denk ik.
De kunst is het om het gelijk te krijgen meteen aan begin van nummer.
Kwestie van voorluisteren en je gain/schuiven daarop instellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met verschil in opnames van de mp3 denk ik.
De kunst is het om het gelijk te krijgen meteen aan begin van nummer.
De meeste mp3's verschillen altijd qua volume, tenzij zelf geript van dezelfde CD.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
klopt mijn mp3 lijst loopt als een sinus.
Je kan de hele boel ook eens normalizen, maar ik denk niet dat dat je probleem is...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Voorluisteren?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van voorluisteren en je gain/schuiven daarop instellen.
Hoort er ook bij.
In dit geval wisselde het geluidsniveau tijdens de songs zelf vaak en dat heeft niets met het geluidsniveau van de verschillende MP3’s te maken...
Daar moet je gebruik van maken. Een overstuurde MP3 kun je door gain en eventueel bas en treble terug te draaien nog redelijk krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:02 schreef tailfox het volgende:
[..]
Alles is aan te sturen en ik heb het niet over je mic.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
Voorluisteren?
mijn huidige setup staat dat niet toe.
(ik luister nu terug jezus mijn mic schommeld softwarematig(ik zat daar niet echt aan de knoppen)
ik gooi ze gelijk wegquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar moet je gebruik van maken. Een overstuurde MP3 kun je door gain en eventueel bas en treble terug te draaien nog redelijk krijgen.
Klopt, toen had ie door dat het te zacht was. Kwestie van scherp zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kwestie van voorluisteren en je gain/schuiven daarop instellen.
Hoort er ook bij.
In dit geval wisselde het geluidsniveau tijdens de songs zelf vaak en dat heeft niets met het geluidsniveau van de verschillende MP3’s te maken...
slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles is aan te sturen en ik heb het niet over je mic.
En daarmee ga ik er echt vandoor...
Draai ook veel mp3 van vinyl opgenomen en daar is het verschil soms aardig groot.quote:
nu?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan nog wel een keertje oude doos Jamaican singles doen.
Zet maar op rooster.
momentquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan nog wel een keertje oude doos Jamaican singles doen.
Zet maar op rooster.
Praten voegt niet altijd iets toe.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:14 schreef tailfox het volgende:
Jezus ik praat echt af en toe . zo binnenmonds klinkt voor geen meter
Bij jou viel het mee was niet echt te lang, maar ik verstond je niet goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
Wilde het net bij mijn to do list zetten minder lullen.
ik versta mezelf niet eens met terug luisteren dus dan voelt het heeel langquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij jou viel het mee was niet echt te lang, maar ik verstond je niet goed.
Fijn, dan weet ik dat ik interessante muziek krijg.quote:
Muzieksmaken verschillen daar kan niemand iets aan doen, maar tussendoor gelul is beter kort, relevant en anders beter van niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik versta mezelf niet eens met terug luisteren dus dan voelt het heeel lang
Nou het probleem ik klink zeer ongeintreseerd(doordat ik een beetje mopel)quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Muzieksmaken verschillen daar kan niemand iets aan doen, maar tussendoor gelul is beter kort, relevant en anders beter van niet.
Dan is het toch zinvol.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nou het probleem ik klink zeer ongeintreseerd(doordat ik een beetje mopel)
ik weet zelf al niet waar ik het over heb(ik moet eerst nadenken en dan lullen.)
voor mijn gevoel nu met alles hebben terug geluisterd heb ik er toch wat van geleerd
een paar keer terugluisterenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nou het probleem ik klink zeer ongeintreseerd(doordat ik een beetje mopel)
ik weet zelf al niet waar ik het over heb(ik moet eerst nadenken en dan lullen.)
voor mijn gevoel nu met alles hebben terug geluisterd heb ik er toch wat van geleerd
Ik vind het jammer dat ik jouw religious show van woensdagavond gemist heb, maar ik had mijn zoon hier en we waren andere dingen aan het doen.quote:
en ik kan hem niet meer over doen, was echt improvisatiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik jouw religious show van woensdagavond gemist heb, maar ik had mijn zoon hier en we waren andere dingen aan het doen.
Goedenacht.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
En ik tune in met the White Cliffs of Dover
Ow wacht, lokaal![]()
quote:
hoiquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
En ik tune in met the White Cliffs of Dover
Ow wacht, lokaal![]()
quote:
hmmmm, klinkt niet goedquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soort van op een heel dun glad randje..
Ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze muziek heb ik meestal opstaan met paard uitlaten op de hei.
Was een tip voor Symph.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik niet
Maar ik heb ook geen paard, wel twee katers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |