Muzieksmaken verschillen daar kan niemand iets aan doen, maar tussendoor gelul is beter kort, relevant en anders beter van niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik versta mezelf niet eens met terug luisteren dus dan voelt het heeel lang
Nou het probleem ik klink zeer ongeintreseerd(doordat ik een beetje mopel)quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Muzieksmaken verschillen daar kan niemand iets aan doen, maar tussendoor gelul is beter kort, relevant en anders beter van niet.
Dan is het toch zinvol.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nou het probleem ik klink zeer ongeintreseerd(doordat ik een beetje mopel)
ik weet zelf al niet waar ik het over heb(ik moet eerst nadenken en dan lullen.)
voor mijn gevoel nu met alles hebben terug geluisterd heb ik er toch wat van geleerd
een paar keer terugluisterenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nou het probleem ik klink zeer ongeintreseerd(doordat ik een beetje mopel)
ik weet zelf al niet waar ik het over heb(ik moet eerst nadenken en dan lullen.)
voor mijn gevoel nu met alles hebben terug geluisterd heb ik er toch wat van geleerd
Ik vind het jammer dat ik jouw religious show van woensdagavond gemist heb, maar ik had mijn zoon hier en we waren andere dingen aan het doen.quote:
en ik kan hem niet meer over doen, was echt improvisatiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ik jouw religious show van woensdagavond gemist heb, maar ik had mijn zoon hier en we waren andere dingen aan het doen.
Goedenacht.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
En ik tune in met the White Cliffs of Dover
Ow wacht, lokaal![]()
quote:
hoiquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:32 schreef MaryMouse het volgende:
En ik tune in met the White Cliffs of Dover
Ow wacht, lokaal![]()
quote:
hmmmm, klinkt niet goedquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
soort van op een heel dun glad randje..
Ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Deze muziek heb ik meestal opstaan met paard uitlaten op de hei.
Was een tip voor Symph.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik niet
Maar ik heb ook geen paard, wel twee katers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |