SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER!
Geïnteresseerden kunnen hun naam en ideeën (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET 3 JULI MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Dat komt toch met de jaren pas.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
Laat mij nu eens voor 1x verstandig zijn
Tuurlijk ik ben tailfox.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er is dus nog een ergere versie dan die ze hier altijd draaien
vertelquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Fogel het volgende:
Ik associeer een concert van de Sjonnies met een van de ergste katers die ik ooit gehad heb
Het kan altijd erger.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er is dus nog een ergere versie dan die ze hier altijd draaien
denk het ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met deze demo ga je punten scoren.
Ach, ze zeggen ook hoe ouder, hoe gekker....quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niet het idee dat ik er verstandiger op word
ik zeker nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb niet het idee dat ik er verstandiger op word
BTW Mo, je was niets tegengekomen voor me tijdens het boodschappen doen ?quote:
Ben al aardig op weg. Wat zal ik gaan doen hierna?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ze zeggen ook hoe ouder, hoe gekker....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |