Ik ben de laatste tijd vrij weinig online geweest, en dat gaf een soort rust die ik wel prettig vind. En ik zie mezelf voorlopig nog niet zo heel veel meer posten [wegens pijn]. Da's alles, geen drama.quote:
Sinds wanneer zijn die niet meer geel?quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here!
In de tijd dat die gele kratjes van Heineken ook cadmium bevatten!
Lambiekje vind ik wel ok.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Awww.....
Ook de conclusie getrokken dat met dat publiek weinig aan te vangen valt?
Waarom zou ik ermee samenzweren? Ik ben de leiderquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In die tijd nog beschuldigd geweest van samenzweren met de illuminati?
Ik serieus wel!quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In die tijd nog beschuldigd geweest van samenzweren met de illuminati?
ik stel me vrijwillig beschikbaarquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
We moeten tailfox echt een stoomcursus Nederpop geven. Doet er iemand een keer een themashow ofzo?
gewoon doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen probleem, als ik tenminste tijd heb en de kans krijg...
Ik zit aan de oploslimonadequote:
Ik zit aan mijn p...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zit aan mijn p...Ik heb een "zwaar" weekend voor de boeg, even rustig aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
ik ben aan het multi taskenquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
was je weer in slaap gevallen?![]()
MadMaster had zich ook al gemeld
Je moet je gewoon eerst indrinken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 23:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een "zwaar" weekend voor de boeg, even rustig aan doen
Laat mij nu eens voor 1x verstandig zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 23:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet je gewoon eerst indrinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |