Brrrrrrrrrr, Pietje precies dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Getrouwd met een hopman bij de padvinders en gemeenteambtenaar. Perfect match.
De 2 dochters zijn wel weer leuk, de oudste is knap en scoort de ene rijke kerel na de andere.quote:
Ik heb totaal geen contact met mijn zus al sinds begin jaren 80 niet, en met haar dochters (waarvan eentje arts is) ook niet, Die hebben zelf ook al kinderen, maar ik heb geen idee....ik weet er weinig tot niks van.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 02:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De 2 dochters zijn wel weer leuk, de oudste is knap en scoort de ene rijke kerel na de andere.
De jongste heeft 2 universitaire opleidingen en reist de hele wereld over.
Geniale covers is Jamaican stylee.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 02:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat was ' You Keep Me Hangin' On, zonder the Supremes.
Ja, zojuist ook een Norwegian Wood, maar die covers zijn best grappig, het lied is opeens heel anders.quote:
Altijd datzelfde ritme.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 02:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, zojuist ook een Norwegian Wood, maar die covers zijn best grappig, het lied is opeens heel anders.
Doe maar wat, tot nu toe zijn 'we' er nog > the thoughest...quote:
Genoeg Jamaica, naar Detroit nu.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 03:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe maar wat, tot nu toe zijn 'we' er nog > the thoughest...
Dit gaat er ook in als koek. Persoonlijk kick ik hier meer op.quote:
Zolang je maar geen Dire Straits gaat draaien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ik demo maak, ben ik gelijk aangenomen maar hier in de nacht draaien is gewoon fun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |