bijna vergetenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow en verlengen is wel handig, kom net op gang nu.
Mijn poezen zijn vandaag al de hele dag horendol aan het doen. Beetje vermoeiend.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik niet
Maar ik heb ook geen paard, wel twee katers
was al gedaanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow en verlengen is wel handig, kom net op gang nu.
Die twee van mij liggen nu eindelijk rustig te pitten, maar er zat blijkbaar vandaag een katten-onrust in de luchtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn poezen zijn vandaag al de hele dag horendol aan het doen. Beetje vermoeiend.
Er zijn meer van dat soort shows geweestquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nicey, ik ga door zolang er luisteraars zijn.
Die van mij hebben het ritme van de baas, dus die zijn 's nachts wakker en slapen in de ochtend.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die twee van mij liggen nu eindelijk rustig te pitten, maar er zat blijkbaar vandaag een katten-onrust in de lucht
Ziet er weer stuk beter uit nu, nog wat spieren erbij en staat er een mooi paard.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
paarden zijn muziek voor me
en ik heb er een zonder speakers
Geen idee eigenlijk wat de monstertjes overdag doen, behalve het huis onderkotsenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die van mij hebben het ritme van de baas, dus die zijn 's nachts wakker en slapen in de ochtend.
ze knapt echt zo goed opquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ziet er weer stuk beter uit nu, nog wat spieren erbij en staat er een mooi paard.
Kotsen? Dat is niet goed, is er wat mis met ze? Dat ze het af en toe doen is normaal, maar elke dag is niet goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk wat de monstertjes overdag doen, behalve het huis onderkotsen
Meestal slapen ze 's nachts lekker bij mij
Ik wil symph nog steeds een keertje ontmoetenquote:
Hij kan hier gratis PC komen ophalen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil symph nog steeds een keertje ontmoeten
Ben al met ze bij de dierenarts geweest. Lijkt erop dat ze 'honger' hebben en gaan schrokken en daardoor het eten weer uitkotsen. Sinds deze week heb ik extra brokjes voor ze staan als ik weg ben, maar vooralsnog lijkt dat niet te helpenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kotsen? Dat is niet goed, is er wat mis met ze? Dat ze het af en toe doen is normaal, maar elke dag is niet goed.
Duh, dat is normaal omdat olieprijs gedaald is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heeft u elektriciteit en/of gas van E.ON met een variabel tarief? Dan gaat u vanaf 1 juli minder betalen. E.ON verlaagt dan opnieuw de reguliere flexibele energietarieven.
ze bedoelt de witte Symphquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij kan hier gratis PC komen ophalen.
Moet je ze vaker een kleine portie geven lijkt me.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben al met ze bij de dierenarts geweest. Lijkt erop dat ze 'honger' hebben en gaan schrokken en daardoor het eten weer uitkotsen. Sinds deze week heb ik extra brokjes voor ze staan als ik weg ben, maar vooralsnog lijkt dat niet te helpen
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij kan hier gratis PC komen ophalen.
Maakt niet uit, als ik maar minder betaal, waarom zal me worst wezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duh, dat is normaal omdat olieprijs gedaald is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |