Ik mag toch hopen dat jij die wel al kentquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah zo, ik heb er nog 2, oma en kleinzoon.
ze is weer paardquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ziet er goed uit
Symphony bedoel ik
Je oudste op haar rug?
Mooi dat er weer iemand op haar rug kan zittenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is weer paard
en dat is idd mijn oudste
Ik durf het bijna niet te vragen maar, is dat die 'lastige'?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is weer paard
en dat is idd mijn oudste
nee dit is de niet lastigequote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen maar, is dat die 'lastige'?
z is helemaal opgebloeid weer..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi dat er weer iemand op haar rug kan zitten
Het gaat dus echt heel veel beter met Symphony
Wanneer kan ze starten op haar nieuwe paard? Dat zal haar ook (je oudste bedoel ik) wel goed doen denk ikquote:
Ik dacht al, wat heb je te klagen als meid als je een paard om op te rijden hebt, de meeste meiden vinden dat volgens mij leuk.quote:
ik hoop augustusquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wanneer kan ze starten op haar nieuwe paard? Dat zal haar ook wel goed doen denk ik
de lastige gaat echt haar nageltjes niet breken met ditquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat heb je te klagen als meid als je een paard om op te rijden hebt, de meeste meiden vinden dat volgens mij leuk.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop augustus
en dan hopen dat ze de klasse doorkomt voor zwangerschapsverlof en dan kan ze volgend jaar M2 doen en doorgaan naar de Z.. (volgend jaar geen veulen)
en in de tussentijd gaat ze een 3 jarig paard inrijden daar
nee, ik hoop dat die nooit een veulen krijgtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Uh, het zwangerschapsverlof gaat hopelijk niet over je dochter?
Hmmm, waarom moet ik nu weer denken aan een serie over britse probleem jeugd die met pa/ma naar een 'opvoedkamp' in Utah werden gestuurdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de lastige gaat echt haar nageltjes niet breken met dit
Gewoon een baby t.z.t. toch wel?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, ik hoop dat die nooit een veulen krijgt
Lijkt me niet als ik de foto bekijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Uh, het zwangerschapsverlof gaat hopelijk niet over je dochter?
Ik heb mijn kinderen verboden kinderen te krijgen voor hun 30e, wil nog even wachten voor ik opa word, ben ik nog veel te jong voor.quote:
Heb je het nu over Symphony of over Symph's oudste?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lijkt me niet als ik de foto bekijk.
Over negen jaar is een mooie leeftijdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over een jaar of 9 ofzo
dat hoop ik ook
En ze luisteren nog naar jequote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn kinderen verboden kinderen te krijgen voor hun 30e, wil nog even wachten voor ik opa word, ben ik nog veel te jong voor.
De dochter is nog duidelijk te jong daarvoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je het nu over Symphony of over Symph's oudste?
beiden nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je het nu over Symphony of over Symph's oudste?
sweet 16quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De dochter is nog duidelijk te jong daarvoor.
Uh, te jong?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De dochter is nog duidelijk te jong daarvoor.
Dat hoeft helemaal niet, ze zijn gelukkig zelf verstandig, en ik heb niks te klagen. Ik was afgelopen vrijdag nog met mijn oudste samen naar een concert, enige dat ik zeg is, zuip nou niet zoveel als je vader, maar ja, hij lust ze net zo graag als ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |