Sultans of Swing kan ik nog net hebben.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang je maar geen Dire Straits gaat draaien.
De eerste LP gaat inderdaad nog zelfs de 2e nog een beetje, hoewel ik het dan al saai begin te vinden, maar daarna is het echt niks meer voor mij. En ik hoor dat al te vaak tegen mijn zin.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sultans of Swing kan ik nog net hebben.
Is OK hier.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw, hoe is de sound via de radio? Kan dat zelf niet horen.
Ik dacht dat het hier juist leuk was om verrassingen te horen, en leuke dingen, en 's nachts zeker. Er zijn al zat stations die je gewoon op de radio kan luisteren voor standaard meuk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kies mijn momenten om wat anders te draaien.
Is het toch ook, was best verrast door de positieve respons op de maffe muziek die ik draai.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hier juist leuk was om verrassingen te horen, en leuke dingen, en 's nachts zeker. Er zijn al zat stations die je gewoon op de radio kan luisteren voor standaard meuk.
Dit kan je overdag of in de vroege avond niet draaien, is te weinig standaard, maar een freak kan veel verdragen. En ik ben gek op geluidjes.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is het toch ook, was best verrast door de positieve respons op de maffe muziek die ik draai.
Kan me wel wat aanpassen, Reggae werkt bijv. ook prima op zonnige namiddag.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit kan je overdag of in de vroege avond niet draaien, is te weinig standaard, maar een freak kan veel verdragen. En ik ben gek op geluidjes.
Alles dat je op de 'normale' stations kan horen heb ik weinig aan, dan kan ik net zo goed skyradio aanzetten, en ik luister nooit naar de radio dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan me wel wat aanpassen, Reggae werkt bijv. ook prima op zonnige namiddag.
Ik was nooit zo met strips, altijd op straat.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ken je die strip van 'vroeger' The Freak Brothers?
Wat ik probeer in mijn sets is andere muziek laten horen die onbekender is en dat in een flow achter elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles dat je op de 'normale' stations kan horen heb ik weinig aan, dan kan ik net zo goed skyradio aanzetten, en ik luister nooit naar de radio dus.
Cheech And Chong van de films lijken er een beetje op.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was nooit zo met strips, altijd op straat.
Ah wacht, ik weet ineens, maat van me was er gek op.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Cheech And Chong van de films lijken er een beetje op.
Er waren 2 zaken belangrijk en dat waren muziek en geestverruimende middelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah wacht, ik weet ineens, maat van me was er gek op.
Ik kan wel gaan lullen maar voegt weinig toe, mix liever en het lullen doe ik hier wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mij maak je ook niet blij met een Coen en Sander show, die schijnen populair te zijn, ik trek dat nog geen 5 minuten, met dat slappe gelul er tussendoor.
Vind ik prettiger, tenzij het gelul iets toe voegt. En een paar zinnen typen werkt ook. dan kan je in ieder geval gewoon door luisteren naar de muziek.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan lullen maar voegt weinig toe, mix liever en het lullen doe ik hier wel.
Hij bedoeld het goed.......quote:Op vrijdag 29 mei 2015 04:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het staartvosje kan hier nog wat van leren qua techniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |