Nou, ik snap de helft niet hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:24 schreef HeatWave het volgende:
het is ook niet echt geheimtaal meer natuurlijk.
Molly: MDMAquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, ik snap de helft niet hoor.![]()
Vriendin mij noemt het elke maand weer anders.Niet te volgen.
Pics van je vriendin?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, ik snap de helft niet hoor.![]()
Vriendin mij noemt het elke maand weer anders.Niet te volgen.
DO(X) gebruiken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze zomer chillen met Dominique
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
DO(X) gebruiken.
Succes op het politiebureau als je na 48 uur vergeten bent dat je aan het trippen bent.
Okay, want ik ken persoonlijk 4 mensen die het gebruikt hebben, waarvan 2 meerdere keren en zij gaan me ook sitten danquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Enkel wat ik heb begrepen van mensen hoor.
Ja, het zal best wel prima kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Enige rare wat ze met dat spul hebben gedaan is voor holle bolle gijs gaan staan lachen voor een half uur in de efteling
Dat heb ik dus met truffelsquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het zal best wel prima kunnen zijn.
Ik ben er een beetje huiverig voor. :$
Die van mij duurden ook altijd veel langer dan van medetrippers.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:32 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het al stom dat ik de keren truffels een langere en heftigere trip heb gehad. Dan kun je het ook niet echt delen.
Lijkt op de mijnequote:
Ik ken niemand met horrorverhalen daarover behalve ikzelf.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met truffels
Ja, ik probeer dan ook nuchter mee te doen, maar dat lukt niet echt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Die van mij duurden ook altijd veel langer dan van medetrippers.
Zit je dan met al die bewegende golvende dingetjes om je heen terwijl iedereen zich alweer nuchter gedraagt, je gedragend als een mongooltje.
Ik ben bij de xtc altijd de eerste die wil knuffelen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zit je dan met al die bewegende golvende dingetjes om je heen terwijl iedereen zich alweer nuchter gedraagt, je gedragend als een mongooltje.
Ik ben meestal een stuk nuchterder dan de rest... Maar ik ben ook wel erg nuchter van mezelf.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben xtc bijna weer vergeten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben bij de xtc altijd de eerste die wil knuffelen.
Maar ik ben gelukkig ook geen emotioneel persoon
Geen doosje tissues zoals bij Hosti?quote:
regel even wat maandelijks geld voor mequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben xtc bijna weer vergeten.
Ook, maar dat is minder lang geledenquote:
Nee, vorige keer dat ik het van plan was had ik toen ik ernaar keek ineens geen zin meer, dus denk niet dat het hem binnenkort zal worden.quote:
X is 10 maandquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook, maar dat is minder lang geleden
Trust your feelingsquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, vorige keer dat ik het van plan was had ik toen ik ernaar keek ineens geen zin meer, dus denk niet dat het hem binnenkort zal worden.
Heb nog steeds wat voor je.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook, maar dat is minder lang geleden
Misschien over lange tijd een nieuwe eerste keer beleven, als ik echt geen idee meer heb hoe het voelt. :$quote:
Ja, nooit.quote:
Laat kans 6 niet schieten danquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, nooit.
Beter krijg ik deze zomer 1 van de 2
Dan wordt het weer een zomer van alle tweequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laat kans 6 niet schieten dan
Gewoon allebei!quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, nooit.
Beter krijg ik deze zomer 1 van de 2
Dat is wel de harde leven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
Hopelijk word ik nog eens een kantoormiep met zo'n bureau. :$
Voorlopig wordt mij alleen een netbookje aan een schooltafeltje gegund als plek om mijn verslagjes te typen.
Ik subsidieer Art al.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
regel even wat maandelijks geld voor me
Maar ik heb nooit hoge verwachtingenquote:
Al geprobeerd te twerken?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet zo ergonomisch verantwoord.
Weer wat geleerd vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Molly: MDMA
Mary Jane: wiet
Lucy: LSD (Lucy in the sky like diamonds)
Dominique: DOM
Roxy: Oxycodonen
Buddy van me is op het moment echt max skeer, hij kwam gisteren juichend binnen dat het eerder kwam dan dinsdagquote:
Dus dan doe je jezelf maar?quote:
Same herequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Buddy van me is op het moment echt max skeer, hij kwam gisteren juichend binnen dat het eerder kwam dan dinsdag
Nahquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus dan doe je jezelf maar?
Eigenlijk zondag, maar weekend. En maandag is pinksteren natuurlijkquote:
Ohja, maar dan komt het toch dinsdag pas? Doen ze toch nooit eerder dan de 24e?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk zondag, maar weekend. En maandag is pinksteren natuurlijk
Blijkbaar wel, staat in mijn mailtjequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohja, maar dan komt het toch dinsdag pas? Doen ze toch nooit eerder dan de 24e?
DUO-mail zegt van wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohja, maar dan komt het toch dinsdag pas? Doen ze toch nooit eerder dan de 24e?
Ik krijg over 9000 mailtjes per dag ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heb je geen mailtje gehad?wat VA zegt
Dat is een beetje veel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg over 9000 mailtjes per dag ofzo
Oh, heb je geen filter ding? Ik heb hier een Outlook app die nieuwsbrieven filtert. Als dat is wat je ontvangt natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg over 9000 mailtjes per dag ofzo
Nee, allemaal werk, school, werk, school en werk. Vooral werk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, heb je geen filter ding? Ik heb hier een Outlook app die nieuwsbrieven filtert. Als dat is wat je ontvangt natuurlijk
Lekker efficient zijn ze op je werk, dan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, allemaal werk, school, werk, school en werk. Vooral werk.
Wat wil je gaan halen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wandel straks denk ik mooi even de primark in. En vanmiddag even mn kledingkast overhoop gooien en dingen wegdoen en weer opruimen. Wat een bende is die kast
Zijn gewoon een hoop verschillende dingen. Samenvoegen in een of enkele mailtjes zou juist verwarrend zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker efficient zijn ze op je werk, dan.
Ik wilde het nooit toen ik het op had.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, is echt één van de fijnste dingen ooit.
Maar duizenden, wat? :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn gewoon een hoop verschillende dingen. Samenvoegen in een of enkele mailtjes zou juist verwarrend zijn.
Niks. Gewoon even kijken. En eventueel wat halen.quote:
Ik weet toch niet wat je bedoelt met veel?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, je nam het getal serieus
Ik krijg gemiddeld 20 mailtjes op een dag. Waarvan hooguit 3 niet school- of werkgerelateerd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat je bedoelt met veel?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat je bedoelt met veel?
Oh, dat is nog een prima aantal om bij te kunnen houden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg gemiddeld 20 mailtjes op een dag. Waarvan hooguit 3 niet school- of werkgerelateerd.
Voor jou misschien. Voor mij niet. Mis daardoor nogal eens wat mailtjes. Zo ook van DUO blijkbaar. Ook afspraakverzetting van mn tandarts gemist bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat is nog een prima aantal om bij te kunnen houden.
Nouja, meestal direct zodra het opkomt. Uiteindelijk is alleen knuffelen al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde het nooit toen ik het op had.
Weergeven > Ongelezenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Voor mij niet. Mis daardoor nogal eens wat mailtjes. Zo ook van DUO blijkbaar. Ook afspraakverzetting van mn tandarts gemist bijvoorbeeld.
Ik lees ze allemaal wel, maar omdat het er zoveel zijn vergeet ik de meesten gewoon, alsof ik ze dus niet eens gelezen heb. Maar god, wat gaan jullie er vies serieus op in. Ik heb alleen maar een mailtje van DUO niet gezien/onthoudenquote:
We zijn gewoon nog steeds autistenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lees ze allemaal wel, maar omdat het er zoveel zijn vergeet ik de meesten gewoon, alsof ik ze dus niet eens gelezen heb. Maar god, wat gaan jullie er vies serieus op in. Ik heb alleen maar een mailtje van DUO niet gezien/onthouden
Dat ja. Alles letterlijk nemen ftw.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zijn gewoon nog steeds autisten
Wil alleen maar helpenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lees ze allemaal wel, maar omdat het er zoveel zijn vergeet ik de meesten gewoon, alsof ik ze dus niet eens gelezen heb. Maar god, wat gaan jullie er vies serieus op in. Ik heb alleen maar een mailtje van DUO niet gezien/onthouden
Maar ik vraag toch nergens om hulp?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wil alleen maar helpen
Ik/wij denken het gewoon beter te weten![]()
Herkenbaar, krijg mijn gedachtes daar niet eens heenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde het nooit toen ik het op had.
Nee, dus?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik vraag toch nergens om hulp?
Maar als er geen probleem is, hoef ik ook geen hulp. Dan vind ik hulp alleen maar irritantquote:
Vond je dit al irritant?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als er geen probleem is, hoef ik ook geen hulp. Dan vind ik hulp alleen maar irritant
Omdat je het als bemoeien ziet?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als er geen probleem is, hoef ik ook geen hulp. Dan vind ik hulp alleen maar irritant
Ik weet Eek en Sharky nog.... verder zegt "lekker vriendinnetje" me niksquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Boh die had zo'n lekker vriendinnetje
ssshaaarkyquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet Eek en Sharky nog.... verder zegt "lekker vriendinnetje" me niks
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet Eek en Sharky nog.... verder zegt "lekker vriendinnetje" me niks
Soepquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:26 schreef Myraela het volgende:
Hmm. Mijn moestuin is overgenomen door mosterdblad. Wat zal ik daar eens van maken? Ik denk een pesto ofzo.
Ja, omdat je oplossingen ging aandragen, terwijl er nergens een probleem benoemd wordt. Ik heb alleen het DUOmailtje gemist, daar ging het omquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:21 schreef FrauMilena het volgende:
SC voller affen,und Hosti ist der King
[..]
Vond je dit al irritant?
Damn.
Maar oke, zal het proberen niet meer te doen.
Klinkt ninet leukquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:28 schreef Californium het volgende:
Meetings meetings meetings. Dit was de 5e in 2 dagen. Zou bijna vergeten dat ik een actieve baan heb...
Jezus. :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, omdat je oplossingen ging aandragen, terwijl er nergens een probleem benoemd wordt. Ik heb alleen het DUOmailtje gemist, daar ging het om
Krijg ik ineens ongevraagd advies. Sorry, maar dat vind ik irritant, jaHet ging maar om een gemist mailtje
![]()
En hierom had ik dus beter mn bek kunnen houden
Ik begrijp je welquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, omdat je oplossingen ging aandragen, terwijl er nergens een probleem benoemd wordt. Ik heb alleen het DUOmailtje gemist, daar ging het om
Krijg ik ineens ongevraagd advies. Sorry, maar dat vind ik irritant, jaHet ging maar om een gemist mailtje
![]()
En hierom had ik dus beter mn bek kunnen houden
Day = made?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:30 schreef UitStraling het volgende:
Sjans met een lieflijk kassameisje met enorme jopen bij de AH
Heel attent van de AH dat je heerlijk kan staren naar zo'n tiet omdat ze het naamkaartje daar altijd hebben
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:30 schreef UitStraling het volgende:
Heel attent van de AH dat je heerlijk kan staren naar zo'n tiet omdat ze het naamkaartje daar altijd hebben
Oooh joh, moet goed komen. Woon je een beetje dichtbij?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nog lang niet, eerst mijn hoofd begraven in Cali's buste en dan is de dag wel dik in orde
Je hebt het wel te pakken he?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nog lang niet, eerst mijn hoofd begraven in Cali's buste en dan is de dag wel dik in orde
Andere kant van het land maar goed.....waar woon jij ook alweer?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oooh joh, moet goed komen. Woon je een beetje dichtbij?
Ik zit in shorts en een topje in de zon.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:33 schreef aeque het volgende:
Ik dacht dat het vandaag klote weer zou worden, zit ik hier in mijn trui.
Het is warmer dan ik dachtquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in shorts en een topje in de zon.
Ik zeg altijd Den Haag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere kant van het land maar goed.....waar woon jij ook alweer?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:33 schreef aeque het volgende:
Ik dacht dat het vandaag klote weer zou worden, zit ik hier in mijn trui.
Ooew dat slaapt zo lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is warmer dan ik dacht![]()
Beddenged hangt iig lekker buiten te drogen
Hoezo? Melkflessen alarm?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik draag in de zomer wel vaak shorts. Zorg wel dat ik niet te vaak op de foto kom met mijn benen als het even kan. :$
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik het pas op vakantie buiten de deur durf te dragen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik draag in de zomer wel vaak shorts. Zorg wel dat ik niet te vaak op de foto kom met mijn benen als het even kan. :$
Echt he? Ik hou van Top Gearquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zoveel moeite met lach inhouden nu. Die kop!
Oh dat was niet voor mij...quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat dat nog steeds slecht? Die Melatonine al geprobeerd?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:39 schreef MissMSX het volgende:
Mijn benen zijn van wit naar 9001 gegaan
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:39 schreef MissMSX het volgende:
Wrijf het er maar inquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:40 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nooit echt bleek bleek, omdat ik natuurlijk een halve neger ben.
Heb je een klein piemeltje?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gewoon een rare huidskleur. Een beetje als een chinees. Misschien toch eens met mijn moeder praten om wat dingen na te vragen. [ afbeelding ]
Wat heb je voor wortels?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb gewoon een rare huidskleur. Een beetje als een chinees. Misschien toch eens met mijn moeder praten om wat dingen na te vragen. [ afbeelding ]
Als mensen mij zien denken ze dat ik doorzichtig benquote:
Misschien eens door het huis van je moeder op zoek gaan naar aanwijzingenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:41 schreef Myraela het volgende:
Irl en online hetzelfde zijnquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als mensen mij zien denken ze dat ik doorzichtig ben
Nou pfoe godnondejuquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:41 schreef UitStraling het volgende:
Pffffft net effe gehaast een nieuw printertje gekocht bij de Makro, vraag ik een Makro doos, zit er een usb kabeltje bij? Ja dat zit erbij mijnheer, kom ik thuis...........geen kabeltje
Kuthoer
Highfive, sista.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
transparantquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in shorts en een topje in de zon.
Van wie heb je dat roze haar dan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor zover ik de familie geschiedenis ken, komt alles gewoon uit Nederland.
Uiteindelijk stammen we bijna allemaal af van Dzjengis Kahn hequote:Op donderdag 21 mei 2015 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor zover ik de familie geschiedenis ken, komt alles gewoon uit Nederland.
De kapper.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van wie heb je dat roze haar dan?
Ik ben een spook niggaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik sowieso.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteindelijk stammen we bijna allemaal af van Dzjengis Kahn he
Verre familie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van wie heb je dat roze haar dan?
Wat was het ook alweer? Een op de zeven stamt van hem af toch of zoietsquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteindelijk stammen we bijna allemaal af van Dzjengis Kahn he
Zijn daar sites voor? Ben wel benieuwd van welke boerendochter ik afstamquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:48 schreef MissMSX het volgende:
Mijn vrouwelijke lijn krijg ik niet verder dan de Alblasserwaard in beeld
Heel veel sites eigenlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zijn daar sites voor? Ben wel benieuwd van welke boerendochter ik afstam
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een spook nigga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou het niet weten, zou niets verbazen als ik een Duitser ben in roots. Geen idee hoe je het uitzoekt ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel veel sites eigenlijk
Het meeste van 100 jaar terug en eerder is goed terug te vinden tot zo'n 200 jaar geleden
Wees blij dat het geen 9010 is geworden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:39 schreef MissMSX het volgende:
Dat is toch wit?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen 9010 is geworden.
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
UitStraling, hou hem in de broek ja
Whoahquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen contractje tekenen, iets meer monetaire zekerheid.
Te laatquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
UitStraling, hou hem in de broek ja
quote:
Dat is fijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen contractje tekenen, iets meer monetaire zekerheid.
Wat weet je over anus likken!quote:
Dekkendquote:
Dan heb ik misschien na de vakantie nog wat monies om te leven.quote:
Ik heb wel een zwak voor Oostblokmeisjes, ik ben ooit eens in Kiev geweest en een aantal spieren van mijn lichaam reageerden exact zoals Moedertje Natuur het bedacht heeftquote:
Idd, jij bent zooooooo onaardigquote:
Volgens mij wordt jij geil van alles waar wat tieten aan bungelenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor Oostblokmeisjes, ik ben ooit eens in Kiev geweest en een aantal spieren van mijn lichaam reageerden exact zoals Moedertje Natuur het bedacht heeft
Dan past hij dus goed in deze SC.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij geil van alles waar wat tieten aan bungelen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel geen vrouwquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zeggen lieve vrouwen altijd. Die proberen dat te verbergen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan past hij dus goed in deze SC.
Wou je doen danquote:
Vreselijk. Direct altijd grote bek ditdat alles. Wajooooooooooquote:
Tieten moeten niet bungelen. Meer bouncen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tieten moeten niet bungelen. Meer bouncen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Er heeft nog nooit iemand op mijn bolle ogen gestomtquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stom op je bolle ogen
[..]
Zegt niks.
Van mijn moeder niet, mijn zussen niet, mijn oma niet, Patty Brard niet, Herman de Blijker ook niet, niet aantrekkelijke dames sowieso niet........valt best mee dacht ik zoquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit.hard gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Vrouwen die op een trampoline springenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tieten moeten niet bungelen. Meer bouncen.
Hoiquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit iemand op mijn bolle ogen gestomt
Will you be my first?![]()
Ze had je moeder kunnen zijnquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vreselijk. Direct altijd grote bek ditdat alles. Wajoooooooooo
Echt he? Komt nooit eens een lief woord uitquote:
Dit is meer jouw smaak denk ik:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Eckte liefdequote:Op donderdag 21 mei 2015 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ja hoor
[..]
Ze had je moeder kunnen zijn
Gewoon wajong aanvragen& nooit meer werken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:17 schreef Murdera het volgende:
Dat uwv is ook voir en door downies gerunt he?werkmap en jezelf vinden en dat soort shit
fuck die shit. Ze flikkeren maar lekker op met die 3 maanden uitkering die ik zelf aam belasting betaald heb
Soms wel. Ik weet wel dat ze stiekem van me houdt :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Echt he? Komt nooit eens een lief woord uit
Ik zal je zaterdag eens op je oog stommen jongequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is meer jouw smaak denk ik:Volgens mij zingt ze 'I'm on a boat'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
whehehequote:Op donderdag 21 mei 2015 14:19 schreef pluff het volgende:
[..]
Gewoon wajong aanvragen& nooit meer werken.![]()
heyquote:
Ja, boeien, tietenquote:[..]
Ja hoor
[..]
Ze had je moeder kunnen zijn
Nee Lola mag dat eerstquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal je zaterdag eens op je oog stommen jonge
Dat heb je inmiddels voldoende aangegeven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ook niet iedereen aardig vinden toch.
[..]
Dit is meer jouw smaak denk ik:Mijn smaak is erg breed tegenwoordig. Zoals kaneel altijd zegt, zou ik overal mijn phallus instekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vergat de p
nu lachen jullie me uit
[..]
Dit is meer jouw smaak denk ik:Zij lijkt me helemaal niet aardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vergat de p
nu lachen jullie me uit
Volgende week met wat mattiesquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:22 schreef Harmankardon het volgende:
Iemand al naar Mad Max geweest? Lijkt me wel wat.
Altijd, je bent hilarisch.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vergat de p
nu lachen jullie me uit
Wajongers kunnen straks ook weer lekker participerenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:19 schreef pluff het volgende:
[..]
Gewoon wajong aanvragen& nooit meer werken.![]()
Vriendin van me, die vond het 1 grote achtervolging en echt iets voor mannenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:22 schreef Harmankardon het volgende:
Iemand al naar Mad Max geweest? Lijkt me wel wat.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vriendin van me, die vond het 1 grote achtervolging en echt iets voor mannen.
Dus ik ga hem wel tof vinden denk ik.
quote:
uiteraard. Bank in de voortuin zetten, veel schelden ook. Beetje jattenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:25 schreef pluff het volgende:
[..]
Wel enkel schultenbrau bier, want moet dan geld overhouden voor de hoeren
![]()
So prettyquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ach zo was het ook weer niet bedoeld.
[ afbeelding ]
Madgequote:Op donderdag 21 mei 2015 14:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga niets zeggen verderquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:28 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ga maar geen Sansa gifjes plaatsen![]()
even doorsturen naar J.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
Wie kent hier css?
Ik lag in een deuk![]()
http://digitalsynopsis.co(...)-design-funny-jokes/
Sommige zijn echt heel grappigquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
Wie kent hier css?
Ik lag in een deuk![]()
http://digitalsynopsis.co(...)-design-funny-jokes/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |