quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben xtc bijna weer vergeten.
Ook, maar dat is minder lang geledenquote:
Nee, vorige keer dat ik het van plan was had ik toen ik ernaar keek ineens geen zin meer, dus denk niet dat het hem binnenkort zal worden.quote:
X is 10 maandquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook, maar dat is minder lang geleden
Trust your feelingsquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, vorige keer dat ik het van plan was had ik toen ik ernaar keek ineens geen zin meer, dus denk niet dat het hem binnenkort zal worden.
Heb nog steeds wat voor je.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook, maar dat is minder lang geleden
Misschien over lange tijd een nieuwe eerste keer beleven, als ik echt geen idee meer heb hoe het voelt. :$quote:
Ja, nooit.quote:
Laat kans 6 niet schieten danquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, nooit.
Beter krijg ik deze zomer 1 van de 2
Dan wordt het weer een zomer van alle tweequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laat kans 6 niet schieten dan
Gewoon allebei!quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, nooit.
Beter krijg ik deze zomer 1 van de 2
Dat is wel de harde leven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
Hopelijk word ik nog eens een kantoormiep met zo'n bureau. :$
Voorlopig wordt mij alleen een netbookje aan een schooltafeltje gegund als plek om mijn verslagjes te typen.
Ik subsidieer Art al.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
regel even wat maandelijks geld voor me
Maar ik heb nooit hoge verwachtingenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |