Nou, ik snap de helft niet hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:24 schreef HeatWave het volgende:
het is ook niet echt geheimtaal meer natuurlijk.
Molly: MDMAquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, ik snap de helft niet hoor.![]()
Vriendin mij noemt het elke maand weer anders.Niet te volgen.
Pics van je vriendin?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, ik snap de helft niet hoor.![]()
Vriendin mij noemt het elke maand weer anders.Niet te volgen.
DO(X) gebruiken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze zomer chillen met Dominique
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
DO(X) gebruiken.
Succes op het politiebureau als je na 48 uur vergeten bent dat je aan het trippen bent.
Okay, want ik ken persoonlijk 4 mensen die het gebruikt hebben, waarvan 2 meerdere keren en zij gaan me ook sitten danquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Enkel wat ik heb begrepen van mensen hoor.
Ja, het zal best wel prima kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Enige rare wat ze met dat spul hebben gedaan is voor holle bolle gijs gaan staan lachen voor een half uur in de efteling
Dat heb ik dus met truffelsquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, het zal best wel prima kunnen zijn.
Ik ben er een beetje huiverig voor. :$
Die van mij duurden ook altijd veel langer dan van medetrippers.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:32 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het al stom dat ik de keren truffels een langere en heftigere trip heb gehad. Dan kun je het ook niet echt delen.
Lijkt op de mijnequote:
Ik ken niemand met horrorverhalen daarover behalve ikzelf.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met truffels
Ja, ik probeer dan ook nuchter mee te doen, maar dat lukt niet echt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
Die van mij duurden ook altijd veel langer dan van medetrippers.
Zit je dan met al die bewegende golvende dingetjes om je heen terwijl iedereen zich alweer nuchter gedraagt, je gedragend als een mongooltje.
Ik ben bij de xtc altijd de eerste die wil knuffelen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zit je dan met al die bewegende golvende dingetjes om je heen terwijl iedereen zich alweer nuchter gedraagt, je gedragend als een mongooltje.
Ik ben meestal een stuk nuchterder dan de rest... Maar ik ben ook wel erg nuchter van mezelf.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik ben xtc bijna weer vergeten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben bij de xtc altijd de eerste die wil knuffelen.
Maar ik ben gelukkig ook geen emotioneel persoon
Geen doosje tissues zoals bij Hosti?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |