Ik wilde vragen waarom je serie kijkt op 2 schermen maar laat maar. Ik ben een beetje domquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn werkplek atm
[ afbeelding ]
En dit is dan aardig opgeruimd
Iphone is wel het beste uit dat rijtje jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn smartphone geschiedenis:
Samsung Galaxy Ace (android, baggeraccu)
HTC 8s (windows phone 8, bagger)
Huawei Ascend P1 (Goedkoop, duurkoop)
iPhone 6
Jesus, denk dat ik nog een oude laptop er neer zet en mijn TV verplaats om baas boven baas te blijvenquote:
Dat zou mij echt enorm blij maken. Ik kan die grote gewoon niet met één hand bedienen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er een kleiner model weer bij komt. Maar Apple's marketing draait op geruchten
Is op kantoor dit he? Thuis heb ik euhm.. een dockingstation aan mn tv hangenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jesus, denk dat ik nog een oude laptop er neer zet en mijn TV verplaats om baas boven baas te blijven
De enige goede zelfsquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Iphone is wel het beste uit dat rijtje ja
Ik ben de afgelopen twee dagen om mijn extreme verslonzing ongedaan te maken hoorquote:
Daarom hebben ze daar een functie voor ingebouwd. En ik dacht dat ook de eerste dag. Inmiddels wil ik niets anders meerquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou mij echt enorm blij maken. Ik kan die grote gewoon niet met één hand bedienen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De enige goede zelfs
[..]
Ik ben de afgelopen twee dagen om mijn extreme verslonzing ongedaan te maken hoor
Die HTC 8s die ik had is wel het slechtste voorbeeld van een windows phonequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Windows smartphones zijn ook best prima eigenlijk, alleen dus iets minder apps, maar het meeste is er wel.
Die ken ik nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die HTC 8s die ik had is wel het slechtste voorbeeld van een windows phone
No srsly, moet alleen mijn inbouwkast nog een beetje uitruimen en dan is alles klaar. De vloer is al 3 dagen achter elkaar schoon johquote:
En niet zo'n beetje ook.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn werkplek is alleen mijn 13" MacBook Pro. En dat dan op de bank. Maar ik zit wel met twee katjes, dus ik win.
Ja sorry, t is de poetsmiep in me eh :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No srsly, moet alleen mijn inbouwkast nog een beetje uitruimen en dan is alles klaar. De vloer is al 3 dagen achter elkaar schoon joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |