Voor zover ik weet kan dat straks als W10 uit isquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb nu al 2,5 jaar een Windows Phone 8. Het begin was verschrikkelijk, het OS was goed maar nog wat buggy (eerste versie nieuwe OS dus te begrijpen). Alleen de apps.. ik overwoog om een rekening bij de ABN AMRO te nemen omdat daar toevallig een app voor was. Nu is dat nog aardig goedgekomen gelukkig.![]()
Ik twijfel nu of ik terugga naar Android of toch weer een Windows Phone neem. OS wise blijf ik liever bij Windows, maar Apps wise zeg ik Android. Dus als we straks Android apps in Windows 10 kunnen gebruiken, dan is dat probleem redelijk opgelost.
Mij serieus nemen in deze SCquote:
Werk er nu 2,5 maand ongeveer. Nooit gedacht dat het zo leuk zou zijnquote:
Niemand neemt je, serieus of nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij serieus nemen in deze SC
Gevaarlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
I3, i5, i7?
Kiekje van mn werkplek:
[ afbeelding ]
Hahaha, zelfs 2 jaar voor betaaldquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deezergebruikers, ze bestaan
Oooh, nou, geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee hij staat al 10 min op 100% qua updates
quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier de mijne
Dat ronde zitding is echt vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.me wants
quote:
mooi he
Standaard.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Loop je nou te haten op iphones?
Daar hoop ik wel op ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan dat straks als W10 uit is
Ja.quote:
Ik ook, en een Galaxy Note. Ben blij dat de Note zakelijk is zullen we maar zeggenquote:
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:04 schreef Myraela het volgende:
iPhone.Ik heb nooit een andere smartphone gehad.
Ik wel, bakkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:04 schreef Myraela het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:04 schreef Myraela het volgende:
Er gaan geruchten dat er een kleiner model weer bij komt. Maar Apple's marketing draait op geruchtenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:05 schreef Myraela het volgende:
Al heeft twi nu de 6, toen ik mocht verlengen. Ik heb nog de 5. Ik wil nog even niet een maatje groter. Hopelijk is de 7 fijner.
De i3 maarquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oooh, nou, geduld is een schone zaak
Oh, ik moet ook nog een goede achtergrond. Staat nu nog de standaard op m'n macbook. Misschien doe ik ook het drakenmeisje. Want ik ben verliefd op haar.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn werkplek atm
[ afbeelding ]
En dit is dan aardig opgeruimd
Ik wilde vragen waarom je serie kijkt op 2 schermen maar laat maar. Ik ben een beetje domquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn werkplek atm
[ afbeelding ]
En dit is dan aardig opgeruimd
Iphone is wel het beste uit dat rijtje jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn smartphone geschiedenis:
Samsung Galaxy Ace (android, baggeraccu)
HTC 8s (windows phone 8, bagger)
Huawei Ascend P1 (Goedkoop, duurkoop)
iPhone 6
Jesus, denk dat ik nog een oude laptop er neer zet en mijn TV verplaats om baas boven baas te blijvenquote:
Dat zou mij echt enorm blij maken. Ik kan die grote gewoon niet met één hand bedienen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er een kleiner model weer bij komt. Maar Apple's marketing draait op geruchten
Is op kantoor dit he? Thuis heb ik euhm.. een dockingstation aan mn tv hangenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jesus, denk dat ik nog een oude laptop er neer zet en mijn TV verplaats om baas boven baas te blijven
De enige goede zelfsquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Iphone is wel het beste uit dat rijtje ja
Ik ben de afgelopen twee dagen om mijn extreme verslonzing ongedaan te maken hoorquote:
Daarom hebben ze daar een functie voor ingebouwd. En ik dacht dat ook de eerste dag. Inmiddels wil ik niets anders meerquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou mij echt enorm blij maken. Ik kan die grote gewoon niet met één hand bedienen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De enige goede zelfs
[..]
Ik ben de afgelopen twee dagen om mijn extreme verslonzing ongedaan te maken hoor
Die HTC 8s die ik had is wel het slechtste voorbeeld van een windows phonequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Windows smartphones zijn ook best prima eigenlijk, alleen dus iets minder apps, maar het meeste is er wel.
Die ken ik nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die HTC 8s die ik had is wel het slechtste voorbeeld van een windows phone
No srsly, moet alleen mijn inbouwkast nog een beetje uitruimen en dan is alles klaar. De vloer is al 3 dagen achter elkaar schoon johquote:
En niet zo'n beetje ook.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn werkplek is alleen mijn 13" MacBook Pro. En dat dan op de bank. Maar ik zit wel met twee katjes, dus ik win.
Ja sorry, t is de poetsmiep in me eh :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No srsly, moet alleen mijn inbouwkast nog een beetje uitruimen en dan is alles klaar. De vloer is al 3 dagen achter elkaar schoon joh
Ik zie mezelf :squote:Op donderdag 21 mei 2015 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn echte werkplek als ik niet aan de bar hang met mijn laptop:
[ afbeelding ]
Ja, als de 7 groot blijft neem ik hem ook hoor. Maar nu de 5 nog prima was, vond ik het nog wel best.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarom hebben ze daar een functie voor ingebouwd. En ik dacht dat ook de eerste dag. Inmiddels wil ik niets anders meer
Kom eens langsquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja sorry, t is de poetsmiep in me eh :$
FrauMilenaquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn echte werkplek als ik niet aan de bar hang met mijn laptop:
[ afbeelding ]
We bespreken wel een keer zaken :$quote:
Alleen de 4S was echt een vooruitgang toen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als de 7 groot blijft neem ik hem ook hoor. Maar nu de 5 nog prima was, vond ik het nog wel best.
De s collecties sla ik altijd sowieso over. Vind ik onzin. Zit niet genoeg vooruitgang in.
Heeft niets met mijn hooikoorts te maken inderdaadquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft niets met mijn hooikoorts te maken inderdaad
Is goed, dan plan ik even een afspraak in met mijn zakelijk adviseur P. Lanen.quote:
Maar zelfs dan baal je wanneer de nieuwe komt met een heel nieuw uiterlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen de 4S was echt een vooruitgang toen.
It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again :$quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is goed, dan plan ik even een afspraak in met mijn zakelijk adviseur P. Lanen.
Het is dat ik nog een functioneringsgesprek moet aan gaan met onze receptioniste, Molly.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dat krijg ik ook op mijn blog.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Die haaradvertentie, zo random.
Neem je tijdquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is dat ik nog een functioneringsgesprek moet aan gaan met onze receptioniste, Molly.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Het kan altijd erger. Op reddit heb je ook van die accounts die soms bij vrij serieuze problemen hun reclame neer plempenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook op mijn blog.Al proberen ze het beter te verbergen. " Dit recept ziet er lekker uit! Als fysiotherapeute (link) is het voor mij ook belangrijk om lekker te eten"
Tieft lekker op.
Hoi. Mag ik bij jullie werken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is dat ik nog een functioneringsgesprek moet aan gaan met onze receptioniste, Molly.
Als ik Molly zie krijg ik altijd zin om te knuffelenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had er wat spul neer gedumpt, vuilniszakken, doekies enzo, zodat ze niet gaan zeiken over dat er niks is als een vuiliszak uitpuilt ofzo.quote:
Even een seatje doen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. Op reddit heb je ook van die accounts die soms bij vrij serieuze problemen hun reclame neer plempen
Is goed, ik ga de loonkosten even opvragen vandaagquote:
Dat heb ik altijd als ik mijn secretaresse Mary Jane ziequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik Molly zie krijg ik altijd zin om te knuffelen
Wtfquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had er wat spul neer gedumpt, vuilniszakken, doekies enzo, zodat ze niet gaan zeiken over dat er niks is als een vuiliszak uitpuilt ofzo.
Is dus allemaal weg he. Tieveshoeren
Sta ik dan met mijn goeie gedragquote:
Ze maakt me helemaal warm van binnen :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik Molly zie krijg ik altijd zin om te knuffelen
Met haar kan ik dan wel altijd goed lachen, dat dan weer welquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik mijn secretaresse Mary Jane zie
Ja inderdaad. Maar geen idee wie zeker? Zit je er met veel eigenlijk?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sta ik dan met mijn goeie gedrag
6 kamersquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar geen idee wie zeker? Zit je er met veel eigenlijk?
het is ook niet echt geheimtaal meer natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:24 schreef rival het volgende:
Dat lezen en direct weten dat men over drugs praat
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:22 schreef Dqod het volgende:
Ik begeef mij overigens ook graag in het gezelschap van Cybill Bennett de 2e. Omdat ze me zo op mezelf wijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |