Niet alleen de uitstralingquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja die UitStraling klimt mooi over me heen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:40 schreef FrauMilena het volgende:
Irl omgaan met Fok!kers, dan kan toch niet
de wat ben ik?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:41 schreef -Splash- het volgende:
Maar Cali is dus de fotm bij de Fok! singletjes?
Ik vrees dat de schuld niet op mij af te schuiven valt, iedereen heeft nu gezien hoe timide ik ben in het echte leven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt door jouw promiscue gedrag vermoed ik.
Zo, kom jij ook nog eens binnen rollenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:41 schreef -Splash- het volgende:
Maar Cali is dus de fotm bij de Fok! singletjes?
Oké, ik beken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vrees dat de schuld niet op mij af te schuiven valt, iedereen heeft nu gezien hoe timide ik ben in het echte leven.
Vandaar, loka is niet makkelijk te hosselen leek me zoquote:
Ah!quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
gokje.
Female of the month
foty
female of the year.
Als ik denk aan goty
Waarom lijkt dat je zo?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vandaar, loka is niet makkelijk te hosselen leek me zo
Dat moment dat je ontdekt dat door een aanpassing die niet van jou is de halve workflow van het programma niet meer werkt. Kutleven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment dat je ontdekt dat je ongeveer 35 dingen die in superscript hadden gemoeten in subscript hebt ingevoerd. Kutleven.
Omdat je me iemand lijkt die door de meeste hosselings heen kijktquote:
Doen jullie niet de veranderingen die je aanbrengt marken als je met meerderen aan het hetzelfde project werkt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat moment dat je ontdekt dat door een aanpassing die niet van jou is de halve workflow van het programma niet meer werkt. Kutleven.
Flavour of the month, het is een 'titel' die veelzijdig gebruikt kan worden.quote:
Welk plan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Je had iig wel een heel plan opgezet van te voren
Het is een leermoment.quote:
Not sure if I like it, mjaquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Flavour of the month, het is een 'titel' die veelzijdig gebruikt kan worden.
Lokje ontstijgt dergelijke regels :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je me iemand lijkt die door de meeste hosselings heen kijkt
ofzo
Ligt eraan of je de aandacht leuk vindt.quote:
http://tortoisesvn.net/quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat moment dat je ontdekt dat door een aanpassing die niet van jou is de halve workflow van het programma niet meer werkt. Kutleven.
Kan niet inschatten of je serieus bent of nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:50 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de aandacht leuk vindt.
Dat ik zie dat het hosselings zijn betekent niet dat ik er per definitie negatief tegenover sta, natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je me iemand lijkt die door de meeste hosselings heen kijkt
ofzo
.....quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Kan niet inschatten of je serieus bent of niet!
!
In that case.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
.....
(oh.. de onzekerheid die gevoed wordt door mijn nog vagere reply)
We hebben SourceTree. Dus iedereen werkt op aparte branches om hun changes door te geven. Maar blijkbaar kan het systeem niet goed met nieuwe functionaliteiten omgaanquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doen jullie niet de veranderingen die je aanbrengt marken als je met meerderen aan het hetzelfde project werkt?
Die gebruiken we ook.quote:
Not now.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:54 schreef Californium het volgende:
[..]
In that case.
I shall wear this name with pride!
I am the fotmWant to taste?
!
Nee, geen enkel roofdier wil een hertje dat vrijwillig gaat liggen tenzij hij wel erg uitgehongerd is. Moet wel een beetje moeite kunnen doen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:54 schreef Californium het volgende:
[..]
In that case.
!
Probleem opgelost!quote:
Er moet een moment zijn waarop je ontdekt dat het systeem beter kan natuurlijk, maar jammer dat jij het moet gaan oplossen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We hebben SourceTree. Dus iedereen werkt op aparte branches om hun changes door te geven. Maar blijkbaar kan het systeem niet goed met nieuwe functionaliteiten omgaan
Detective tijd!
Maar dit is allemaal development dus je hebt prima de tijd om modulair alles uit te gaan zoeken toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We hebben SourceTree. Dus iedereen werkt op aparte branches om hun changes door te geven. Maar blijkbaar kan het systeem niet goed met nieuwe functionaliteiten omgaan
Detective tijd!
Als ze dat al willenquote:
Nou, ik hoef het niet op te lossen hoor ik net. Maar het is best jammer omdat mijn klus nu niet verder kan en dat is enkel vertalingen aanpassen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er moet een moment zijn waarop je ontdekt dat het systeem beter kan natuurlijk, maar jammer dat jij het moet gaan oplossen.
Niet echt development. We configureren via XML.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar dit is allemaal development dus je hebt prima de tijd om modulair alles uit te gaan zoeken toch?
Boh!quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:54 schreef Californium het volgende:
[..]
In that case.
!
Dus ze hebben de properties verneukt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet echt development. We configureren via XML.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, geen enkel roofdier wil een hertje dat vrijwillig gaat liggen tenzij hij wel erg uitgehongerd is. Moet wel een beetje moeite kunnen doen hoor.
Dat wordt uitgezocht. Het zit wat dieper dan we denken, en zoveel kennis heb ik ook nog niet anders had ik het wel gefikst.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:02 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus ze hebben de properties verneukt?
Ben ik bli jdat ik leiding heb hier in development zo'n hekel aan de svn dingenquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM, hij had het helemaal goedHet was Yats
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is er hier ook iemand die met minder dan 5 mensen uit deze SC gebald heeft?
Dat spreekt voor zichquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb je het in ieder geval gezellig gehad
Hoe kan ik het na gisteren nu oneens zijn met cali?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja kan ik gedachte lezen?
[..]
Gelukkig zeg je ongeveer, ik gok dat yats het hier niet mee eens is.
Ja ben jij zo'n hondje wat altijd maar achter de vrouw aanloopt als hij er even overheen heeft mogen gaan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:07 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe kan ik het na gisteren nu oneens zijn met cali?
Dan tel je toch niet mee?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo vaak gebruiken we het niet, enkel als we moeten rebasen of iets dergelijks. SourceTree heeft soms zijn nukken maar over het algemeen werkt dat ook prima.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik bli jdat ik leiding heb hier in development zo'n hekel aan de svn dingen
Gewoon doen Straw, je bent ziek en dan kan je niet werken/studeren/college's volgenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet weer bellen om me ziek te melden, maar zie daar altijd zo tegenop.
Doggystyle toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ben jij zo'n hondje wat altijd maar achter de vrouw aanloopt als hij er even overheen heeft mogen gaan?
Eh...quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar wel om de haverklap logeerpartijtjes he. :$
Klopt, maar zit nog in mijn proeftijd en het voelt dan zo stom om al ziek te zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon doen Straw, je bent ziek en dan kan je niet werken/studeren/college's volgen
Doe dan maar KFC.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:13 schreef Dqod het volgende:
Deze SC soms eh
Toch echt eens even een keer een bucket popcorn (of KFC) aanschaffen en dan gewoon meelezen en genieten :$
Oei, dat is kut.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar zit nog in mijn proeftijd en het voelt dan zo stom om al ziek te zijn.Niet dat ik er wat aan kan doen dat ik voedselvergiftiging heb, maar toch.
Daar hebben ze wel begrip voor, het zou echt een kutbedrijf zijn als dat niet zo was. Proeftijd of geen proeftijd, ziek is ziek.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar zit nog in mijn proeftijd en het voelt dan zo stom om al ziek te zijn.Niet dat ik er wat aan kan doen dat ik voedselvergiftiging heb, maar toch.
Vermoed door een broodje gemarineerde kip bij De Broodzaak op het station.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, dat is kut.
Waar heb je dat opgelopen?
Ik!quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet een willekeurige zaterdag in het vondelpark?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vermoed door een broodje gemarineerde kip bij De Broodzaak op het station.
Dramaqueen...quote:
Ik denk dat niemand hier kan ballen, dat ze het daarna bij een volgende proberen. Jij schoot gewoon raak bij twiquote:
Er zijn een hoop kutbedrijven die daar echt geen begrip voor hebben hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel begrip voor, het zou echt een kutbedrijf zijn als dat niet zo was. Proeftijd of geen proeftijd, ziek is ziek.
Volgend weekend krijg ik KFCquote:
Er is nog niet raak geschoten hoor. Nog geen babe's.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier kan ballen, dat ze het daarna bij een volgende proberen. Jij schoot gewoon raak bij twi
Of hij bij jou
Ben je wel gaan klagen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mama Myrquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is nog niet raak geschoten hoor. Nog geen babe's.
Balen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jullie zijn wel mijn favoriete FOK!stelletje.quote:
Moet je ook niet te vaak doen, dan gaat de speshulness er vanaf :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Er zit al jaren een KFC voor mijn deur zo'n beetje, maar echt vaak kom ik er niet. hotwings zijn heerlijk, maar ik krijg echt zo'n bal in mijn maag van KFC.
Natuurlijk, ziek is ziek. Alleen zal een bedrijf daardoor niet positiever over je gaan denken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel begrip voor, het zou echt een kutbedrijf zijn als dat niet zo was. Proeftijd of geen proeftijd, ziek is ziek.
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet een willekeurige zaterdag in het vondelpark?
Ik kom er nooit, maar het is stiekem wel erg lekker. Tenminste een beetje pittig, al die saaie hap overal.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Er zit al jaren een KFC voor mijn deur zo'n beetje, maar echt vaak kom ik er niet. hotwings zijn heerlijk, maar ik krijg echt zo'n bal in mijn maag van KFC.
Ja, daarom, heel af en toe haal ik wel eens iets als ik haast heb ofzo, maar het is ook niet echt heel gezond ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak doen, dan gaat de speshulness er vanaf :$
Bewaar wat voor mij.quote:
Zelfs mijn aanzien was niet misselijkmakend?quote:
Dat ook nog eens idd, maar eens in de zoveel tijd. Omgquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, heel af en toe haal ik wel eens iets als ik haast heb ofzo, maar het is ook niet echt heel gezond ook.
Zouden ze positiever over je gaan denken als je half kotsend op je werk verschijnt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk, ziek is ziek. Alleen zal een bedrijf daardoor niet positiever over je gaan denken.
Niks meer met kip in ieder geval.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen.
Dan zou ik er gelijk ook nooit meer durven eten.
Gewoon even een mailtje sturen. Hoeft niet direct, maar ik zou het zeker melden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik er energie voor had.En je weet het nooit zeker.
Je moet nadat je ziek bent geweest toch wel weer even bewijzen dat je niet zo iemand bent die het elke maand overkomt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zouden ze positiever over je gaan denken als je half kotsend op je werk verschijnt?
Ja, soms heb je dan echt zo'n craving en dan zijn die hotwings zo enorm lekker.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ook nog eens idd, maar eens in de zoveel tijd. Omg
Ik kijk echt uit naar volgend weekend
Euhm, genoeg bedrijven die dat niet hebben hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja. Bedrijven vinden het fijner wanneer zij zeggen dat je beter naar huis kunt gaan, dan wanneer jij die keuze al maakt door thuis te blijven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zouden ze positiever over je gaan denken als je half kotsend op je werk verschijnt?
Als je dat eens gaat doen: bel me :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, soms heb je dan echt zo'n craving en dan zijn die hotwings zo enorm lekker.
Kan het recept ook wel min of meer namaken thuis, maar das weer zo'n gedoe.
"Hoi, ik ga nu kip eten, bye"quote:
quote:
Je wilt als werkgever niet iemand onder contract nemen die de helft van de tijd ziek is. Een eerste indruk is nou eenmaal enorm belangrijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een voedselvergiftiging zal dan ook hopelijk niet elke maand voorkomen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet nadat je ziek bent geweest toch wel weer even bewijzen dat je niet zo iemand bent die het elke maand overkomt.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, genoeg bedrijven die dat niet hebben hoor
Niet de indruk die ik heb gehad, al was ik nooit ziek tijdens proeftijdquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Bedrijven vinden het fijner wanneer zij zeggen dat je beter naar huis kunt gaan, dan wanneer jij die keuze al maakt door thuis te blijven.
Ja dat snap ik, maar in dit geval is het gewoon overmacht.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt als werkgever niet iemand onder contract nemen die de helft van de tijd ziek is. Een eerste indruk is nou eenmaal enorm belangrijk.
Maar dat moet je dan dus wel gaan bewijzen in die proeftijd, het spreekt nu eenmaal niet voor je, ook al kun je het echt niet helpen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een voedselvergiftiging zal dan ook hopelijk niet elke maand voorkomen.
[..]
[..]
Niet de indruk die ik heb gehad, al was ik nooit ziek tijdens proeftijd
Snap je ook dat een bedrijf dat hoort van iedereen die zich ziek meldt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar in dit geval is het gewoon overmacht.
Hoaxquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak doen, dan gaat de speshulness er vanaf :$
Wie ga je meeten?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ook nog eens idd, maar eens in de zoveel tijd. Omg
Ik kijk echt uit naar volgend weekend
Nah, ik heb het wel eens behoorlijk vaak achter elkaar gegeten, dan vind ik toch echt dat t minder wordt hoorquote:
Je gaf er verder geen andere instructies bijquote:
Ik ga naar mijn soulsistahquote:
Heb je een punt :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je gaf er verder geen andere instructies bij.
Misschien is het mijn instelling dat ik gewoon ga werken ook al heb ik koorts en zweet ik peentjes met een verkoudheid onder de leden, maar ik snap je punt ook wel. Maar er is een verschil tussen thuisblijven omdat een scheet verkeerd zit of omdat je voedselvergiftiging hebt opgelopen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat moet je dan dus wel gaan bewijzen in die proeftijd, het spreekt nu eenmaal niet voor je, ook al kun je het echt niet helpen.
Maar als het bij iets eenmaligs blijft zal het wel goed komen.
[..]
Snap je ook dat een bedrijf dat hoort van iedereen die zich ziek meldt?
Is met alles zo tochquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:31 schreef Dqod het volgende:
Fijn. Moet ik morgen om half 6 m'n bed weer uit
[..]
Nah, ik heb het wel eens behoorlijk vaak achter elkaar gegeten, dan vind ik toch echt dat t minder wordt hoor
Maar da's persoonlijk natuurlijk
Dan is het toch godverredommeuhhhh geen hoax jungahquote:
Ja, maar werkgevers weten niet welke van de twee jij bent.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien is het mijn instelling dat ik gewoon ga werken ook al heb ik koorts en zweet ik peentjes met een verkoudheid onder de leden, maar ik snap je punt ook wel. Maar er is een verschil tussen thuisblijven omdat een scheet verkeerd zit of omdat je voedselvergiftiging hebt opgelopen.
Dat was een overdreven post om mijn liefde voor KFC aan te duidenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is het toch godverredommeuhhhh geen hoax jungah
Neequote:
Vroeger deden ze toch controles vanuit het bedrijf? Toen mijn vader ziek was is de werkgever zelf ook eens langsgeweest.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar werkgevers weten niet welke van de twee jij bent.
Kan, maar buur heeft het de laatste tijd toch altijd druk, dus daarom gok ik L.quote:
Ja nee ok. De liefde is dan ook grootquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was een overdreven post om mijn liefde voor KFC aan te duiden
Ze gaat Cali meetenquote:
Ja, ik zie naast buur en L. ook nog wel meer mensenquote:
Dat als het goed is binnenkort ook nog wel weer, maar niet volgend weekendquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze gaat Cali meeten
Serieus ik heb geen idee, maar veel plezier
Ja maar die ken ik niet allemaal watjijzeggedankomdanikdjoekjequote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik zie naast buur en L. ook nog wel meer mensen
Vaak pas als je langer ziek bent. Dat soort dingen checken kost bedrijven veel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
Vroeger deden ze toch controles vanuit het bedrijf? Toen mijn vader ziek was is de werkgever zelf ook eens langsgeweest.
Gok maar op die cavia.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar die ken ik niet allemaal watjijzeggedankomdanikdjoekje
Ik ben het eens met iemand die over muziek postquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:37 schreef FrauMilena het volgende:
Even een appreciatie momentje voor Random Access Memories
Ah ok. Toen deed de werkgever het zelf (klein bedrijf, al was het wel een echte NSB-er die niemand van zijn werknemers vertrouwde).quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vaak pas als je langer ziek bent. Dat soort dingen checken kost bedrijven veel.
Mijn zusje wel een keer. Kon er per direct uit. En sindsdien ook niet meer bij andere vestigingen aan de bak gekomen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Minor detail.quote:
Nee, daarom noem ik ook geen namen. Ik ga iig naar mijn 'sis' en dan gaan we lekker hangen en KFC etenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar die ken ik niet allemaal watjijzeggedankomdanikdjoekje
Hangen met dqod en KFCquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, daarom noem ik ook geen namen. Ik ga iig naar mijn 'sis' en dan gaan we lekker hangen en KFC eten
Kom dan jungah :$
quote:
"Wil je wrap wel zien"quote:
omwquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, daarom noem ik ook geen namen. Ik ga iig naar mijn 'sis' en dan gaan we lekker hangen en KFC eten
Kom dan jungah :$
Niets is lekkerder dan een zieke medewerker die de knopjes van het koffieapparaat onder zit te niezen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een voedselvergiftiging zal dan ook hopelijk niet elke maand voorkomen.
[..]
[..]
Ok, als je me zoekt; ik zit te schijten :$quote:
Goed bezig Pualaquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:41 schreef Puala het volgende:
Surface ding gehad van 't werk. Volgende week voor het eerst op locatie. Collega vertrouwen ze het werk niet toe en mij wel. Ik doe iets goed
Welke?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:41 schreef Puala het volgende:
Surface ding gehad van 't werk. Volgende week voor het eerst op locatie. Collega vertrouwen ze het werk niet toe en mij wel. Ik doe iets goed
Right... vast een flex contract of een onzinnig iets. Met een jaar- of vast contract kan dat dus niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn zusje wel een keer. Kon er per direct uit. En sindsdien ook niet meer bij andere vestigingen aan de bak gekomen.
wat een info toch weerquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, als je me zoekt; ik zit te schijten :$
Nice, complimenteert mijn Windows Phone ook aardig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:41 schreef Puala het volgende:
In je proefperiode kan je iedereen op elk moment er uit flikkeren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Right... vast een flex contract of een onzinnig iets. Met een jaar- of vast contract kan dat dus niet.
Duurde lang voordat je hem maaktequote:
De vraag is... is het de pro!quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Eentje met een blauw toetsenbordZal zo kijken als ie is opgestart voor je
Ik vind het leuk als speledingetje voor het werk. Prive zou het er nooit in komenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nice, complimenteert mijn Windows Phone ook aardig.
Je hebt gelijk, ga ik wel even doen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon even een mailtje sturen. Hoeft niet direct, maar ik zou het zeker melden.
Hahaha nohhhquote:
in je proeftijd kan alles.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Right... vast een flex contract of een onzinnig iets. Met een jaar- of vast contract kan dat dus niet.
jij voert niks uit op je werk dus gaat maar met een tablet spelen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als speledingetje voor het werk. Prive zou het er nooit in komen
Ah, proefperiode. Aan de andere kant, als dat je werkgever is dan kan je ook beter verder zoeken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
In je proefperiode kan je iedereen op elk moment er uit flikkeren.
Ik speel wel met meer op mijn werkquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij voert niks uit op je werk dus gaat maar met een tablet spelen?
Meegemaakt ja. Voelde nog steeds als een steek onder water omdat ik niets merkte of zag waaraan ik kon zien dat het niet goed ging. Ook niets gehoord en de externe expert was er maar 2-3 dagen in de week.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten jonguh!quote:
quote:
Telefoons, laptops? Vertel het me, boefjequote:
Open deur, you has it.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
twijfelde of ik wel zo voorspelbaar wilde doen....
Wilde ik
Ik hoop zelf dat het niet nodig is. Over 40 dagen zit mijn proeftijd er opquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ah, proefperiode. Aan de andere kant, als dat je werkgever is dan kan je ook beter verder zoeken.
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als speledingetje voor het werk. Prive zou het er nooit in komen
Ben ik op zich niet bang voor. Ze kunnen niet zonder me qua roostering.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Al opnieuw opgestart?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn telefoon herkent geen netwerken meer.
Heb je een S4?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou het niet als iets persoonlijks zien. Ik denk dat het bedrijf het van tevoren al van plan was dan. Was bij mijn vorige werk ook zo. Die namen iemand aan om de cijfers kloppend te hebben voor de ontslagronde. Walgelijk truukje. Maar gebeurt helaas vaker.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Meegemaakt ja. Voelde nog steeds als een steek onder water omdat ik niets merkte of zag waaraan ik kon zien dat het niet goed ging. Ook niets gehoord en de externe expert was er maar 2-3 dagen in de week.
Je hebt me doorquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Telefoons, laptops? Vertel het me, boefje
Omdat ik tot op heden niet weg ben van windows als device. Maar de presentatie van windows 10 die ik vorige week bijwoonde zag er goed uitquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Waarom niet?Het is een van de meest innovatieve mobiele OS-en die er op dit moment is. De enige reden dat ik eerder een Android tablet zou nemen is vanwege de apps. Met Windows 10 zou dit ook niet meer nodig zijn (hoop ik).
Dit. Morgen ook niet trouwens. Laat thuis vanavond en dan moet ik alweer vroeg opquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
Vandaag is hopelijk snel afgelopen, heb er nu al geen zin meer in.
Machtquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben ik op zich niet bang voor. Ze kunnen niet zonder me qua roostering.
Deezergebruikers, ze bestaanquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
I3, i5, i7?
Kiekje van mn werkplek:
[ afbeelding ]
Walgelijk inderdaad. Maar uiteindelijk ben ik blij dat ik nu hier werk. Hier word ik gewaardeerd door iedereen en dat voelt echt goedquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou het niet als iets persoonlijks zien. Ik denk dat het bedrijf het van tevoren al van plan was dan. Was bij mijn vorige werk ook zo. Die namen iemand aan om de cijfers kloppend te hebben voor de ontslagronde. Walgelijk truukje. Maar gebeurt helaas vaker.
herstart?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen idee hij staat al 10 min op 100% qua updatesquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
I3, i5, i7?
Kiekje van mn werkplek:
[ afbeelding ]
Goed om te horenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad. Maar uiteindelijk ben ik blij dat ik nu hier werk. Hier word ik gewaardeerd door iedereen en dat voelt echt goed
Hier de mijnequote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
I3, i5, i7?
Kiekje van mn werkplek:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Je maakt van mijn iPhone 6 een iPhone 6 Plusquote:
Lolquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je maakt van mijn iPhone 6 een iPhone 6 Plus
VA, je zinkt steeds dieper en dieper.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je maakt van mijn iPhone 6 een iPhone 6 Plus
Ik heb nu al 2,5 jaar een Windows Phone 8. Het begin was verschrikkelijk, het OS was goed maar nog wat buggy (eerste versie nieuwe OS dus te begrijpen). Alleen de apps.. ik overwoog om een rekening bij de ABN AMRO te nemen omdat daar toevallig een app voor was. Nu is dat nog aardig goedgekomen gelukkig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik tot op heden niet weg ben van windows als device. Maar de presentatie van windows 10 die ik vorige week bijwoonde zag er goed uit
Vanmorgen een gesprek met de teamleidster wat ik zelf even wilde. Ze is heel tevreden over me en heeft geen klachten, al gaf ze wat tips mee waar ik zelf al mee bezig was. Weer even een feel good momentquote:
Oh wow!!! Die perforator.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
I3, i5, i7?
Kiekje van mn werkplek:
[ afbeelding ]
Nice!quote:
Voor zover ik weet kan dat straks als W10 uit isquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb nu al 2,5 jaar een Windows Phone 8. Het begin was verschrikkelijk, het OS was goed maar nog wat buggy (eerste versie nieuwe OS dus te begrijpen). Alleen de apps.. ik overwoog om een rekening bij de ABN AMRO te nemen omdat daar toevallig een app voor was. Nu is dat nog aardig goedgekomen gelukkig.![]()
Ik twijfel nu of ik terugga naar Android of toch weer een Windows Phone neem. OS wise blijf ik liever bij Windows, maar Apps wise zeg ik Android. Dus als we straks Android apps in Windows 10 kunnen gebruiken, dan is dat probleem redelijk opgelost.
Mij serieus nemen in deze SCquote:
Werk er nu 2,5 maand ongeveer. Nooit gedacht dat het zo leuk zou zijnquote:
Niemand neemt je, serieus of nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij serieus nemen in deze SC
Gevaarlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
I3, i5, i7?
Kiekje van mn werkplek:
[ afbeelding ]
Hahaha, zelfs 2 jaar voor betaaldquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deezergebruikers, ze bestaan
Oooh, nou, geduld is een schone zaakquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee hij staat al 10 min op 100% qua updates
quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier de mijne
Dat ronde zitding is echt vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.me wants
quote:
mooi he
Standaard.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Loop je nou te haten op iphones?
Daar hoop ik wel op ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan dat straks als W10 uit is
Ja.quote:
Ik ook, en een Galaxy Note. Ben blij dat de Note zakelijk is zullen we maar zeggenquote:
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:04 schreef Myraela het volgende:
iPhone.Ik heb nooit een andere smartphone gehad.
Ik wel, bakkenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:04 schreef Myraela het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:04 schreef Myraela het volgende:
Er gaan geruchten dat er een kleiner model weer bij komt. Maar Apple's marketing draait op geruchtenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:05 schreef Myraela het volgende:
Al heeft twi nu de 6, toen ik mocht verlengen. Ik heb nog de 5. Ik wil nog even niet een maatje groter. Hopelijk is de 7 fijner.
De i3 maarquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oooh, nou, geduld is een schone zaak
Oh, ik moet ook nog een goede achtergrond. Staat nu nog de standaard op m'n macbook. Misschien doe ik ook het drakenmeisje. Want ik ben verliefd op haar.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn werkplek atm
[ afbeelding ]
En dit is dan aardig opgeruimd
Ik wilde vragen waarom je serie kijkt op 2 schermen maar laat maar. Ik ben een beetje domquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn werkplek atm
[ afbeelding ]
En dit is dan aardig opgeruimd
Iphone is wel het beste uit dat rijtje jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn smartphone geschiedenis:
Samsung Galaxy Ace (android, baggeraccu)
HTC 8s (windows phone 8, bagger)
Huawei Ascend P1 (Goedkoop, duurkoop)
iPhone 6
Jesus, denk dat ik nog een oude laptop er neer zet en mijn TV verplaats om baas boven baas te blijvenquote:
Dat zou mij echt enorm blij maken. Ik kan die grote gewoon niet met één hand bedienen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er een kleiner model weer bij komt. Maar Apple's marketing draait op geruchten
Is op kantoor dit he? Thuis heb ik euhm.. een dockingstation aan mn tv hangenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jesus, denk dat ik nog een oude laptop er neer zet en mijn TV verplaats om baas boven baas te blijven
De enige goede zelfsquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Iphone is wel het beste uit dat rijtje ja
Ik ben de afgelopen twee dagen om mijn extreme verslonzing ongedaan te maken hoorquote:
Daarom hebben ze daar een functie voor ingebouwd. En ik dacht dat ook de eerste dag. Inmiddels wil ik niets anders meerquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou mij echt enorm blij maken. Ik kan die grote gewoon niet met één hand bedienen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De enige goede zelfs
[..]
Ik ben de afgelopen twee dagen om mijn extreme verslonzing ongedaan te maken hoor
Die HTC 8s die ik had is wel het slechtste voorbeeld van een windows phonequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:
Windows smartphones zijn ook best prima eigenlijk, alleen dus iets minder apps, maar het meeste is er wel.
Die ken ik nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die HTC 8s die ik had is wel het slechtste voorbeeld van een windows phone
No srsly, moet alleen mijn inbouwkast nog een beetje uitruimen en dan is alles klaar. De vloer is al 3 dagen achter elkaar schoon johquote:
En niet zo'n beetje ook.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn werkplek is alleen mijn 13" MacBook Pro. En dat dan op de bank. Maar ik zit wel met twee katjes, dus ik win.
Ja sorry, t is de poetsmiep in me eh :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
No srsly, moet alleen mijn inbouwkast nog een beetje uitruimen en dan is alles klaar. De vloer is al 3 dagen achter elkaar schoon joh
Ik zie mezelf :squote:Op donderdag 21 mei 2015 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn echte werkplek als ik niet aan de bar hang met mijn laptop:
[ afbeelding ]
Ja, als de 7 groot blijft neem ik hem ook hoor. Maar nu de 5 nog prima was, vond ik het nog wel best.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarom hebben ze daar een functie voor ingebouwd. En ik dacht dat ook de eerste dag. Inmiddels wil ik niets anders meer
Kom eens langsquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja sorry, t is de poetsmiep in me eh :$
FrauMilenaquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn echte werkplek als ik niet aan de bar hang met mijn laptop:
[ afbeelding ]
We bespreken wel een keer zaken :$quote:
Alleen de 4S was echt een vooruitgang toen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als de 7 groot blijft neem ik hem ook hoor. Maar nu de 5 nog prima was, vond ik het nog wel best.
De s collecties sla ik altijd sowieso over. Vind ik onzin. Zit niet genoeg vooruitgang in.
Heeft niets met mijn hooikoorts te maken inderdaadquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft niets met mijn hooikoorts te maken inderdaad
Is goed, dan plan ik even een afspraak in met mijn zakelijk adviseur P. Lanen.quote:
Maar zelfs dan baal je wanneer de nieuwe komt met een heel nieuw uiterlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen de 4S was echt een vooruitgang toen.
It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again :$quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is goed, dan plan ik even een afspraak in met mijn zakelijk adviseur P. Lanen.
Het is dat ik nog een functioneringsgesprek moet aan gaan met onze receptioniste, Molly.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dat krijg ik ook op mijn blog.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Die haaradvertentie, zo random.
Neem je tijdquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is dat ik nog een functioneringsgesprek moet aan gaan met onze receptioniste, Molly.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Het kan altijd erger. Op reddit heb je ook van die accounts die soms bij vrij serieuze problemen hun reclame neer plempenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook op mijn blog.Al proberen ze het beter te verbergen. " Dit recept ziet er lekker uit! Als fysiotherapeute (link) is het voor mij ook belangrijk om lekker te eten"
Tieft lekker op.
Hoi. Mag ik bij jullie werken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is dat ik nog een functioneringsgesprek moet aan gaan met onze receptioniste, Molly.
Als ik Molly zie krijg ik altijd zin om te knuffelenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had er wat spul neer gedumpt, vuilniszakken, doekies enzo, zodat ze niet gaan zeiken over dat er niks is als een vuiliszak uitpuilt ofzo.quote:
Even een seatje doen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. Op reddit heb je ook van die accounts die soms bij vrij serieuze problemen hun reclame neer plempen
Is goed, ik ga de loonkosten even opvragen vandaagquote:
Dat heb ik altijd als ik mijn secretaresse Mary Jane ziequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik Molly zie krijg ik altijd zin om te knuffelen
Wtfquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had er wat spul neer gedumpt, vuilniszakken, doekies enzo, zodat ze niet gaan zeiken over dat er niks is als een vuiliszak uitpuilt ofzo.
Is dus allemaal weg he. Tieveshoeren
Sta ik dan met mijn goeie gedragquote:
Ze maakt me helemaal warm van binnen :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik Molly zie krijg ik altijd zin om te knuffelen
Met haar kan ik dan wel altijd goed lachen, dat dan weer welquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik mijn secretaresse Mary Jane zie
Ja inderdaad. Maar geen idee wie zeker? Zit je er met veel eigenlijk?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sta ik dan met mijn goeie gedrag
6 kamersquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar geen idee wie zeker? Zit je er met veel eigenlijk?
het is ook niet echt geheimtaal meer natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:24 schreef rival het volgende:
Dat lezen en direct weten dat men over drugs praat
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:22 schreef Dqod het volgende:
Ik begeef mij overigens ook graag in het gezelschap van Cybill Bennett de 2e. Omdat ze me zo op mezelf wijst
Ik zie het ook op facebook enzquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is ook niet echt geheimtaal meer natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |