Niet alleen de uitstralingquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja die UitStraling klimt mooi over me heen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:40 schreef FrauMilena het volgende:
Irl omgaan met Fok!kers, dan kan toch niet
de wat ben ik?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:41 schreef -Splash- het volgende:
Maar Cali is dus de fotm bij de Fok! singletjes?
Ik vrees dat de schuld niet op mij af te schuiven valt, iedereen heeft nu gezien hoe timide ik ben in het echte leven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt door jouw promiscue gedrag vermoed ik.
Zo, kom jij ook nog eens binnen rollenquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:41 schreef -Splash- het volgende:
Maar Cali is dus de fotm bij de Fok! singletjes?
Oké, ik beken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vrees dat de schuld niet op mij af te schuiven valt, iedereen heeft nu gezien hoe timide ik ben in het echte leven.
Vandaar, loka is niet makkelijk te hosselen leek me zoquote:
Ah!quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
gokje.
Female of the month
foty
female of the year.
Als ik denk aan goty
Waarom lijkt dat je zo?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vandaar, loka is niet makkelijk te hosselen leek me zo
Dat moment dat je ontdekt dat door een aanpassing die niet van jou is de halve workflow van het programma niet meer werkt. Kutleven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:46 schreef Lokasenna het volgende:
Dat moment dat je ontdekt dat je ongeveer 35 dingen die in superscript hadden gemoeten in subscript hebt ingevoerd. Kutleven.
Omdat je me iemand lijkt die door de meeste hosselings heen kijktquote:
Doen jullie niet de veranderingen die je aanbrengt marken als je met meerderen aan het hetzelfde project werkt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat moment dat je ontdekt dat door een aanpassing die niet van jou is de halve workflow van het programma niet meer werkt. Kutleven.
Flavour of the month, het is een 'titel' die veelzijdig gebruikt kan worden.quote:
Welk plan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
Je had iig wel een heel plan opgezet van te voren
Het is een leermoment.quote:
Not sure if I like it, mjaquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Flavour of the month, het is een 'titel' die veelzijdig gebruikt kan worden.
Lokje ontstijgt dergelijke regels :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je me iemand lijkt die door de meeste hosselings heen kijkt
ofzo
Ligt eraan of je de aandacht leuk vindt.quote:
http://tortoisesvn.net/quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat moment dat je ontdekt dat door een aanpassing die niet van jou is de halve workflow van het programma niet meer werkt. Kutleven.
Kan niet inschatten of je serieus bent of nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:50 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ligt eraan of je de aandacht leuk vindt.
Dat ik zie dat het hosselings zijn betekent niet dat ik er per definitie negatief tegenover sta, natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je me iemand lijkt die door de meeste hosselings heen kijkt
ofzo
.....quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Kan niet inschatten of je serieus bent of niet!
!
In that case.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
.....
(oh.. de onzekerheid die gevoed wordt door mijn nog vagere reply)
We hebben SourceTree. Dus iedereen werkt op aparte branches om hun changes door te geven. Maar blijkbaar kan het systeem niet goed met nieuwe functionaliteiten omgaanquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doen jullie niet de veranderingen die je aanbrengt marken als je met meerderen aan het hetzelfde project werkt?
Die gebruiken we ook.quote:
Not now.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:54 schreef Californium het volgende:
[..]
In that case.
I shall wear this name with pride!
I am the fotmWant to taste?
!
Nee, geen enkel roofdier wil een hertje dat vrijwillig gaat liggen tenzij hij wel erg uitgehongerd is. Moet wel een beetje moeite kunnen doen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:54 schreef Californium het volgende:
[..]
In that case.
!
Probleem opgelost!quote:
Er moet een moment zijn waarop je ontdekt dat het systeem beter kan natuurlijk, maar jammer dat jij het moet gaan oplossen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We hebben SourceTree. Dus iedereen werkt op aparte branches om hun changes door te geven. Maar blijkbaar kan het systeem niet goed met nieuwe functionaliteiten omgaan
Detective tijd!
Maar dit is allemaal development dus je hebt prima de tijd om modulair alles uit te gaan zoeken toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We hebben SourceTree. Dus iedereen werkt op aparte branches om hun changes door te geven. Maar blijkbaar kan het systeem niet goed met nieuwe functionaliteiten omgaan
Detective tijd!
Als ze dat al willenquote:
Nou, ik hoef het niet op te lossen hoor ik net. Maar het is best jammer omdat mijn klus nu niet verder kan en dat is enkel vertalingen aanpassen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er moet een moment zijn waarop je ontdekt dat het systeem beter kan natuurlijk, maar jammer dat jij het moet gaan oplossen.
Niet echt development. We configureren via XML.quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar dit is allemaal development dus je hebt prima de tijd om modulair alles uit te gaan zoeken toch?
Boh!quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:54 schreef Californium het volgende:
[..]
In that case.
!
Dus ze hebben de properties verneukt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet echt development. We configureren via XML.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, geen enkel roofdier wil een hertje dat vrijwillig gaat liggen tenzij hij wel erg uitgehongerd is. Moet wel een beetje moeite kunnen doen hoor.
Dat wordt uitgezocht. Het zit wat dieper dan we denken, en zoveel kennis heb ik ook nog niet anders had ik het wel gefikst.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:02 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dus ze hebben de properties verneukt?
Ben ik bli jdat ik leiding heb hier in development zo'n hekel aan de svn dingenquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik kreeg een DM, hij had het helemaal goedHet was Yats
quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Is er hier ook iemand die met minder dan 5 mensen uit deze SC gebald heeft?
Dat spreekt voor zichquote:Op donderdag 21 mei 2015 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
Dan heb je het in ieder geval gezellig gehad
Hoe kan ik het na gisteren nu oneens zijn met cali?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja kan ik gedachte lezen?
[..]
Gelukkig zeg je ongeveer, ik gok dat yats het hier niet mee eens is.
Ja ben jij zo'n hondje wat altijd maar achter de vrouw aanloopt als hij er even overheen heeft mogen gaan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:07 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe kan ik het na gisteren nu oneens zijn met cali?
Dan tel je toch niet mee?quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zo vaak gebruiken we het niet, enkel als we moeten rebasen of iets dergelijks. SourceTree heeft soms zijn nukken maar over het algemeen werkt dat ook prima.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik bli jdat ik leiding heb hier in development zo'n hekel aan de svn dingen
Gewoon doen Straw, je bent ziek en dan kan je niet werken/studeren/college's volgenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet weer bellen om me ziek te melden, maar zie daar altijd zo tegenop.
Doggystyle toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ben jij zo'n hondje wat altijd maar achter de vrouw aanloopt als hij er even overheen heeft mogen gaan?
Eh...quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar wel om de haverklap logeerpartijtjes he. :$
Klopt, maar zit nog in mijn proeftijd en het voelt dan zo stom om al ziek te zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon doen Straw, je bent ziek en dan kan je niet werken/studeren/college's volgen
Doe dan maar KFC.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:13 schreef Dqod het volgende:
Deze SC soms eh
Toch echt eens even een keer een bucket popcorn (of KFC) aanschaffen en dan gewoon meelezen en genieten :$
Oei, dat is kut.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar zit nog in mijn proeftijd en het voelt dan zo stom om al ziek te zijn.Niet dat ik er wat aan kan doen dat ik voedselvergiftiging heb, maar toch.
Daar hebben ze wel begrip voor, het zou echt een kutbedrijf zijn als dat niet zo was. Proeftijd of geen proeftijd, ziek is ziek.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar zit nog in mijn proeftijd en het voelt dan zo stom om al ziek te zijn.Niet dat ik er wat aan kan doen dat ik voedselvergiftiging heb, maar toch.
Vermoed door een broodje gemarineerde kip bij De Broodzaak op het station.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, dat is kut.
Waar heb je dat opgelopen?
Ik!quote:Op donderdag 21 mei 2015 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet een willekeurige zaterdag in het vondelpark?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vermoed door een broodje gemarineerde kip bij De Broodzaak op het station.
Dramaqueen...quote:
Ik denk dat niemand hier kan ballen, dat ze het daarna bij een volgende proberen. Jij schoot gewoon raak bij twiquote:
Er zijn een hoop kutbedrijven die daar echt geen begrip voor hebben hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel begrip voor, het zou echt een kutbedrijf zijn als dat niet zo was. Proeftijd of geen proeftijd, ziek is ziek.
Volgend weekend krijg ik KFCquote:
Er is nog niet raak geschoten hoor. Nog geen babe's.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier kan ballen, dat ze het daarna bij een volgende proberen. Jij schoot gewoon raak bij twi
Of hij bij jou
Ben je wel gaan klagen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mama Myrquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er is nog niet raak geschoten hoor. Nog geen babe's.
Balen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jullie zijn wel mijn favoriete FOK!stelletje.quote:
Moet je ook niet te vaak doen, dan gaat de speshulness er vanaf :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Er zit al jaren een KFC voor mijn deur zo'n beetje, maar echt vaak kom ik er niet. hotwings zijn heerlijk, maar ik krijg echt zo'n bal in mijn maag van KFC.
Natuurlijk, ziek is ziek. Alleen zal een bedrijf daardoor niet positiever over je gaan denken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel begrip voor, het zou echt een kutbedrijf zijn als dat niet zo was. Proeftijd of geen proeftijd, ziek is ziek.
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet een willekeurige zaterdag in het vondelpark?
Ik kom er nooit, maar het is stiekem wel erg lekker. Tenminste een beetje pittig, al die saaie hap overal.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Er zit al jaren een KFC voor mijn deur zo'n beetje, maar echt vaak kom ik er niet. hotwings zijn heerlijk, maar ik krijg echt zo'n bal in mijn maag van KFC.
Ja, daarom, heel af en toe haal ik wel eens iets als ik haast heb ofzo, maar het is ook niet echt heel gezond ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak doen, dan gaat de speshulness er vanaf :$
Bewaar wat voor mij.quote:
Zelfs mijn aanzien was niet misselijkmakend?quote:
Dat ook nog eens idd, maar eens in de zoveel tijd. Omgquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, heel af en toe haal ik wel eens iets als ik haast heb ofzo, maar het is ook niet echt heel gezond ook.
Zouden ze positiever over je gaan denken als je half kotsend op je werk verschijnt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk, ziek is ziek. Alleen zal een bedrijf daardoor niet positiever over je gaan denken.
Niks meer met kip in ieder geval.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen.
Dan zou ik er gelijk ook nooit meer durven eten.
Gewoon even een mailtje sturen. Hoeft niet direct, maar ik zou het zeker melden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik er energie voor had.En je weet het nooit zeker.
Je moet nadat je ziek bent geweest toch wel weer even bewijzen dat je niet zo iemand bent die het elke maand overkomt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zouden ze positiever over je gaan denken als je half kotsend op je werk verschijnt?
Ja, soms heb je dan echt zo'n craving en dan zijn die hotwings zo enorm lekker.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ook nog eens idd, maar eens in de zoveel tijd. Omg
Ik kijk echt uit naar volgend weekend
Euhm, genoeg bedrijven die dat niet hebben hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja. Bedrijven vinden het fijner wanneer zij zeggen dat je beter naar huis kunt gaan, dan wanneer jij die keuze al maakt door thuis te blijven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zouden ze positiever over je gaan denken als je half kotsend op je werk verschijnt?
Als je dat eens gaat doen: bel me :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, soms heb je dan echt zo'n craving en dan zijn die hotwings zo enorm lekker.
Kan het recept ook wel min of meer namaken thuis, maar das weer zo'n gedoe.
"Hoi, ik ga nu kip eten, bye"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |