quote:
Je wilt als werkgever niet iemand onder contract nemen die de helft van de tijd ziek is. Een eerste indruk is nou eenmaal enorm belangrijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zouden ze positiever over je gaan denken als je half kotsend op je werk verschijnt?
Een voedselvergiftiging zal dan ook hopelijk niet elke maand voorkomen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet nadat je ziek bent geweest toch wel weer even bewijzen dat je niet zo iemand bent die het elke maand overkomt.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, genoeg bedrijven die dat niet hebben hoor
Niet de indruk die ik heb gehad, al was ik nooit ziek tijdens proeftijdquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Bedrijven vinden het fijner wanneer zij zeggen dat je beter naar huis kunt gaan, dan wanneer jij die keuze al maakt door thuis te blijven.
Ja dat snap ik, maar in dit geval is het gewoon overmacht.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt als werkgever niet iemand onder contract nemen die de helft van de tijd ziek is. Een eerste indruk is nou eenmaal enorm belangrijk.
Maar dat moet je dan dus wel gaan bewijzen in die proeftijd, het spreekt nu eenmaal niet voor je, ook al kun je het echt niet helpen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een voedselvergiftiging zal dan ook hopelijk niet elke maand voorkomen.
[..]
[..]
Niet de indruk die ik heb gehad, al was ik nooit ziek tijdens proeftijd
Snap je ook dat een bedrijf dat hoort van iedereen die zich ziek meldt?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar in dit geval is het gewoon overmacht.
Hoaxquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je ook niet te vaak doen, dan gaat de speshulness er vanaf :$
Wie ga je meeten?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ook nog eens idd, maar eens in de zoveel tijd. Omg
Ik kijk echt uit naar volgend weekend
Nah, ik heb het wel eens behoorlijk vaak achter elkaar gegeten, dan vind ik toch echt dat t minder wordt hoorquote:
Je gaf er verder geen andere instructies bijquote:
Ik ga naar mijn soulsistahquote:
Heb je een punt :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je gaf er verder geen andere instructies bij.
Misschien is het mijn instelling dat ik gewoon ga werken ook al heb ik koorts en zweet ik peentjes met een verkoudheid onder de leden, maar ik snap je punt ook wel. Maar er is een verschil tussen thuisblijven omdat een scheet verkeerd zit of omdat je voedselvergiftiging hebt opgelopen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat moet je dan dus wel gaan bewijzen in die proeftijd, het spreekt nu eenmaal niet voor je, ook al kun je het echt niet helpen.
Maar als het bij iets eenmaligs blijft zal het wel goed komen.
[..]
Snap je ook dat een bedrijf dat hoort van iedereen die zich ziek meldt?
Is met alles zo tochquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:31 schreef Dqod het volgende:
Fijn. Moet ik morgen om half 6 m'n bed weer uit
[..]
Nah, ik heb het wel eens behoorlijk vaak achter elkaar gegeten, dan vind ik toch echt dat t minder wordt hoor
Maar da's persoonlijk natuurlijk
Dan is het toch godverredommeuhhhh geen hoax jungahquote:
Ja, maar werkgevers weten niet welke van de twee jij bent.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien is het mijn instelling dat ik gewoon ga werken ook al heb ik koorts en zweet ik peentjes met een verkoudheid onder de leden, maar ik snap je punt ook wel. Maar er is een verschil tussen thuisblijven omdat een scheet verkeerd zit of omdat je voedselvergiftiging hebt opgelopen.
Dat was een overdreven post om mijn liefde voor KFC aan te duidenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is het toch godverredommeuhhhh geen hoax jungah
Neequote:
Vroeger deden ze toch controles vanuit het bedrijf? Toen mijn vader ziek was is de werkgever zelf ook eens langsgeweest.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar werkgevers weten niet welke van de twee jij bent.
Kan, maar buur heeft het de laatste tijd toch altijd druk, dus daarom gok ik L.quote:
Ja nee ok. De liefde is dan ook grootquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was een overdreven post om mijn liefde voor KFC aan te duiden
Ze gaat Cali meetenquote:
Ja, ik zie naast buur en L. ook nog wel meer mensenquote:
Dat als het goed is binnenkort ook nog wel weer, maar niet volgend weekendquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze gaat Cali meeten
Serieus ik heb geen idee, maar veel plezier
Ja maar die ken ik niet allemaal watjijzeggedankomdanikdjoekjequote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik zie naast buur en L. ook nog wel meer mensen
Vaak pas als je langer ziek bent. Dat soort dingen checken kost bedrijven veel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
Vroeger deden ze toch controles vanuit het bedrijf? Toen mijn vader ziek was is de werkgever zelf ook eens langsgeweest.
Gok maar op die cavia.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar die ken ik niet allemaal watjijzeggedankomdanikdjoekje
Ik ben het eens met iemand die over muziek postquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:37 schreef FrauMilena het volgende:
Even een appreciatie momentje voor Random Access Memories
Ah ok. Toen deed de werkgever het zelf (klein bedrijf, al was het wel een echte NSB-er die niemand van zijn werknemers vertrouwde).quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vaak pas als je langer ziek bent. Dat soort dingen checken kost bedrijven veel.
Mijn zusje wel een keer. Kon er per direct uit. En sindsdien ook niet meer bij andere vestigingen aan de bak gekomen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Minor detail.quote:
Nee, daarom noem ik ook geen namen. Ik ga iig naar mijn 'sis' en dan gaan we lekker hangen en KFC etenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar die ken ik niet allemaal watjijzeggedankomdanikdjoekje
Hangen met dqod en KFCquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, daarom noem ik ook geen namen. Ik ga iig naar mijn 'sis' en dan gaan we lekker hangen en KFC eten
Kom dan jungah :$
quote:
"Wil je wrap wel zien"quote:
omwquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, daarom noem ik ook geen namen. Ik ga iig naar mijn 'sis' en dan gaan we lekker hangen en KFC eten
Kom dan jungah :$
Niets is lekkerder dan een zieke medewerker die de knopjes van het koffieapparaat onder zit te niezen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een voedselvergiftiging zal dan ook hopelijk niet elke maand voorkomen.
[..]
[..]
Ok, als je me zoekt; ik zit te schijten :$quote:
Goed bezig Pualaquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:41 schreef Puala het volgende:
Surface ding gehad van 't werk. Volgende week voor het eerst op locatie. Collega vertrouwen ze het werk niet toe en mij wel. Ik doe iets goed
Welke?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:41 schreef Puala het volgende:
Surface ding gehad van 't werk. Volgende week voor het eerst op locatie. Collega vertrouwen ze het werk niet toe en mij wel. Ik doe iets goed
Right... vast een flex contract of een onzinnig iets. Met een jaar- of vast contract kan dat dus niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn zusje wel een keer. Kon er per direct uit. En sindsdien ook niet meer bij andere vestigingen aan de bak gekomen.
wat een info toch weerquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, als je me zoekt; ik zit te schijten :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |