Ze gaat Cali meetenquote:
Ja, ik zie naast buur en L. ook nog wel meer mensenquote:
Dat als het goed is binnenkort ook nog wel weer, maar niet volgend weekendquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze gaat Cali meeten
Serieus ik heb geen idee, maar veel plezier
Ja maar die ken ik niet allemaal watjijzeggedankomdanikdjoekjequote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik zie naast buur en L. ook nog wel meer mensen
Vaak pas als je langer ziek bent. Dat soort dingen checken kost bedrijven veel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:37 schreef El_Thijs het volgende:
Vroeger deden ze toch controles vanuit het bedrijf? Toen mijn vader ziek was is de werkgever zelf ook eens langsgeweest.
Gok maar op die cavia.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar die ken ik niet allemaal watjijzeggedankomdanikdjoekje
Ik ben het eens met iemand die over muziek postquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:37 schreef FrauMilena het volgende:
Even een appreciatie momentje voor Random Access Memories
Ah ok. Toen deed de werkgever het zelf (klein bedrijf, al was het wel een echte NSB-er die niemand van zijn werknemers vertrouwde).quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vaak pas als je langer ziek bent. Dat soort dingen checken kost bedrijven veel.
Mijn zusje wel een keer. Kon er per direct uit. En sindsdien ook niet meer bij andere vestigingen aan de bak gekomen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Niet de indruk die ik heb gehad, al was ik nooit ziek tijdens proeftijd
Minor detail.quote:
Nee, daarom noem ik ook geen namen. Ik ga iig naar mijn 'sis' en dan gaan we lekker hangen en KFC etenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar die ken ik niet allemaal watjijzeggedankomdanikdjoekje
Hangen met dqod en KFCquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, daarom noem ik ook geen namen. Ik ga iig naar mijn 'sis' en dan gaan we lekker hangen en KFC eten
Kom dan jungah :$
quote:
"Wil je wrap wel zien"quote:
omwquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, daarom noem ik ook geen namen. Ik ga iig naar mijn 'sis' en dan gaan we lekker hangen en KFC eten
Kom dan jungah :$
Niets is lekkerder dan een zieke medewerker die de knopjes van het koffieapparaat onder zit te niezen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een voedselvergiftiging zal dan ook hopelijk niet elke maand voorkomen.
[..]
[..]
Niet de indruk die ik heb gehad, al was ik nooit ziek tijdens proeftijd
Ok, als je me zoekt; ik zit te schijten :$quote:
Goed bezig Pualaquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:41 schreef Puala het volgende:
Surface ding gehad van 't werk. Volgende week voor het eerst op locatie. Collega vertrouwen ze het werk niet toe en mij wel. Ik doe iets goed
Welke?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:41 schreef Puala het volgende:
Surface ding gehad van 't werk. Volgende week voor het eerst op locatie. Collega vertrouwen ze het werk niet toe en mij wel. Ik doe iets goed
Right... vast een flex contract of een onzinnig iets. Met een jaar- of vast contract kan dat dus niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn zusje wel een keer. Kon er per direct uit. En sindsdien ook niet meer bij andere vestigingen aan de bak gekomen.
wat een info toch weerquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, als je me zoekt; ik zit te schijten :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |