Nice, complimenteert mijn Windows Phone ook aardig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:41 schreef Puala het volgende:
Surface ding gehad van 't werk. Volgende week voor het eerst op locatie. Collega vertrouwen ze het werk niet toe en mij wel. Ik doe iets goed
In je proefperiode kan je iedereen op elk moment er uit flikkeren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Right... vast een flex contract of een onzinnig iets. Met een jaar- of vast contract kan dat dus niet.
Duurde lang voordat je hem maaktequote:
De vraag is... is het de pro!quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Eentje met een blauw toetsenbordZal zo kijken als ie is opgestart voor je
Ik vind het leuk als speledingetje voor het werk. Prive zou het er nooit in komenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nice, complimenteert mijn Windows Phone ook aardig.
Je hebt gelijk, ga ik wel even doen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon even een mailtje sturen. Hoeft niet direct, maar ik zou het zeker melden.
Hahaha nohhhquote:
in je proeftijd kan alles.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Right... vast een flex contract of een onzinnig iets. Met een jaar- of vast contract kan dat dus niet.
jij voert niks uit op je werk dus gaat maar met een tablet spelen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als speledingetje voor het werk. Prive zou het er nooit in komen
Ah, proefperiode. Aan de andere kant, als dat je werkgever is dan kan je ook beter verder zoeken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
In je proefperiode kan je iedereen op elk moment er uit flikkeren.
Ik speel wel met meer op mijn werkquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij voert niks uit op je werk dus gaat maar met een tablet spelen?
Meegemaakt ja. Voelde nog steeds als een steek onder water omdat ik niets merkte of zag waaraan ik kon zien dat het niet goed ging. Ook niets gehoord en de externe expert was er maar 2-3 dagen in de week.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten jonguh!quote:
quote:
Telefoons, laptops? Vertel het me, boefjequote:
Open deur, you has it.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
twijfelde of ik wel zo voorspelbaar wilde doen....
Wilde ik
Ik hoop zelf dat het niet nodig is. Over 40 dagen zit mijn proeftijd er opquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ah, proefperiode. Aan de andere kant, als dat je werkgever is dan kan je ook beter verder zoeken.
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als speledingetje voor het werk. Prive zou het er nooit in komen
Ben ik op zich niet bang voor. Ze kunnen niet zonder me qua roostering.quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Al opnieuw opgestart?quote:Op donderdag 21 mei 2015 11:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn telefoon herkent geen netwerken meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |