Ik zie mezelf :squote:Op donderdag 21 mei 2015 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn echte werkplek als ik niet aan de bar hang met mijn laptop:
[ afbeelding ]
Ja, als de 7 groot blijft neem ik hem ook hoor. Maar nu de 5 nog prima was, vond ik het nog wel best.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarom hebben ze daar een functie voor ingebouwd. En ik dacht dat ook de eerste dag. Inmiddels wil ik niets anders meer
Kom eens langsquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja sorry, t is de poetsmiep in me eh :$
FrauMilenaquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn echte werkplek als ik niet aan de bar hang met mijn laptop:
[ afbeelding ]
We bespreken wel een keer zaken :$quote:
Alleen de 4S was echt een vooruitgang toen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als de 7 groot blijft neem ik hem ook hoor. Maar nu de 5 nog prima was, vond ik het nog wel best.
De s collecties sla ik altijd sowieso over. Vind ik onzin. Zit niet genoeg vooruitgang in.
Heeft niets met mijn hooikoorts te maken inderdaadquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft niets met mijn hooikoorts te maken inderdaad
Is goed, dan plan ik even een afspraak in met mijn zakelijk adviseur P. Lanen.quote:
Maar zelfs dan baal je wanneer de nieuwe komt met een heel nieuw uiterlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen de 4S was echt een vooruitgang toen.
It puts the lotion on its skin or else it gets the hose again :$quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is goed, dan plan ik even een afspraak in met mijn zakelijk adviseur P. Lanen.
Het is dat ik nog een functioneringsgesprek moet aan gaan met onze receptioniste, Molly.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dat krijg ik ook op mijn blog.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Die haaradvertentie, zo random.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |