Neem je tijdquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is dat ik nog een functioneringsgesprek moet aan gaan met onze receptioniste, Molly.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Het kan altijd erger. Op reddit heb je ook van die accounts die soms bij vrij serieuze problemen hun reclame neer plempenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook op mijn blog.Al proberen ze het beter te verbergen. " Dit recept ziet er lekker uit! Als fysiotherapeute (link) is het voor mij ook belangrijk om lekker te eten"
Tieft lekker op.
Hoi. Mag ik bij jullie werken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Het is dat ik nog een functioneringsgesprek moet aan gaan met onze receptioniste, Molly.
Als ik Molly zie krijg ik altijd zin om te knuffelenquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had er wat spul neer gedumpt, vuilniszakken, doekies enzo, zodat ze niet gaan zeiken over dat er niks is als een vuiliszak uitpuilt ofzo.quote:
Even een seatje doen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. Op reddit heb je ook van die accounts die soms bij vrij serieuze problemen hun reclame neer plempen
Is goed, ik ga de loonkosten even opvragen vandaagquote:
Dat heb ik altijd als ik mijn secretaresse Mary Jane ziequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik Molly zie krijg ik altijd zin om te knuffelen
Wtfquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had er wat spul neer gedumpt, vuilniszakken, doekies enzo, zodat ze niet gaan zeiken over dat er niks is als een vuiliszak uitpuilt ofzo.
Is dus allemaal weg he. Tieveshoeren
Sta ik dan met mijn goeie gedragquote:
Ze maakt me helemaal warm van binnen :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik Molly zie krijg ik altijd zin om te knuffelen
Met haar kan ik dan wel altijd goed lachen, dat dan weer welquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik mijn secretaresse Mary Jane zie
Ja inderdaad. Maar geen idee wie zeker? Zit je er met veel eigenlijk?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sta ik dan met mijn goeie gedrag
6 kamersquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar geen idee wie zeker? Zit je er met veel eigenlijk?
het is ook niet echt geheimtaal meer natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:24 schreef rival het volgende:
Dat lezen en direct weten dat men over drugs praat
quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:22 schreef Dqod het volgende:
Ik begeef mij overigens ook graag in het gezelschap van Cybill Bennett de 2e. Omdat ze me zo op mezelf wijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |