Volgende week met wat mattiesquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:22 schreef Harmankardon het volgende:
Iemand al naar Mad Max geweest? Lijkt me wel wat.
Altijd, je bent hilarisch.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vergat de p
nu lachen jullie me uit
Wajongers kunnen straks ook weer lekker participerenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:19 schreef pluff het volgende:
[..]
Gewoon wajong aanvragen& nooit meer werken.![]()
Vriendin van me, die vond het 1 grote achtervolging en echt iets voor mannenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:22 schreef Harmankardon het volgende:
Iemand al naar Mad Max geweest? Lijkt me wel wat.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vriendin van me, die vond het 1 grote achtervolging en echt iets voor mannen.
Dus ik ga hem wel tof vinden denk ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
uiteraard. Bank in de voortuin zetten, veel schelden ook. Beetje jattenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:25 schreef pluff het volgende:
[..]
Wel enkel schultenbrau bier, want moet dan geld overhouden voor de hoeren
![]()
So prettyquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ach zo was het ook weer niet bedoeld.
[ afbeelding ]
Madgequote:Op donderdag 21 mei 2015 14:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:26 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga niets zeggen verderquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:28 schreef Harmankardon het volgende:
Ik ga maar geen Sansa gifjes plaatsen![]()
even doorsturen naar J.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
Wie kent hier css?
Ik lag in een deuk![]()
http://digitalsynopsis.co(...)-design-funny-jokes/
Sommige zijn echt heel grappigquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
Wie kent hier css?
Ik lag in een deuk![]()
http://digitalsynopsis.co(...)-design-funny-jokes/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |