quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit.hard gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Vrouwen die op een trampoline springenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tieten moeten niet bungelen. Meer bouncen.
Hoiquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er heeft nog nooit iemand op mijn bolle ogen gestomt
Will you be my first?![]()
Ze had je moeder kunnen zijnquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vreselijk. Direct altijd grote bek ditdat alles. Wajoooooooooo
Echt he? Komt nooit eens een lief woord uitquote:
Dit is meer jouw smaak denk ik:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Eckte liefdequote:Op donderdag 21 mei 2015 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ja hoor
[..]
Ze had je moeder kunnen zijn
Gewoon wajong aanvragen& nooit meer werken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:17 schreef Murdera het volgende:
Dat uwv is ook voir en door downies gerunt he?werkmap en jezelf vinden en dat soort shit
fuck die shit. Ze flikkeren maar lekker op met die 3 maanden uitkering die ik zelf aam belasting betaald heb
Soms wel. Ik weet wel dat ze stiekem van me houdt :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Echt he? Komt nooit eens een lief woord uit
Ik zal je zaterdag eens op je oog stommen jongequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is meer jouw smaak denk ik:Volgens mij zingt ze 'I'm on a boat'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
whehehequote:Op donderdag 21 mei 2015 14:19 schreef pluff het volgende:
[..]
Gewoon wajong aanvragen& nooit meer werken.![]()
heyquote:
Ja, boeien, tietenquote:[..]
Ja hoor
[..]
Ze had je moeder kunnen zijn
Nee Lola mag dat eerstquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zal je zaterdag eens op je oog stommen jonge
Dat heb je inmiddels voldoende aangegeven.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ook niet iedereen aardig vinden toch.
[..]
Dit is meer jouw smaak denk ik:Mijn smaak is erg breed tegenwoordig. Zoals kaneel altijd zegt, zou ik overal mijn phallus instekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vergat de p
nu lachen jullie me uit
[..]
Dit is meer jouw smaak denk ik:Zij lijkt me helemaal niet aardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vergat de p
nu lachen jullie me uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |