Dekkendquote:
Dan heb ik misschien na de vakantie nog wat monies om te leven.quote:
Ik heb wel een zwak voor Oostblokmeisjes, ik ben ooit eens in Kiev geweest en een aantal spieren van mijn lichaam reageerden exact zoals Moedertje Natuur het bedacht heeftquote:
Idd, jij bent zooooooo onaardigquote:
Volgens mij wordt jij geil van alles waar wat tieten aan bungelenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel een zwak voor Oostblokmeisjes, ik ben ooit eens in Kiev geweest en een aantal spieren van mijn lichaam reageerden exact zoals Moedertje Natuur het bedacht heeft
Dan past hij dus goed in deze SC.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij geil van alles waar wat tieten aan bungelen
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel geen vrouwquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zeggen lieve vrouwen altijd. Die proberen dat te verbergen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan past hij dus goed in deze SC.
Wou je doen danquote:
Vreselijk. Direct altijd grote bek ditdat alles. Wajooooooooooquote:
Tieten moeten niet bungelen. Meer bouncen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tieten moeten niet bungelen. Meer bouncen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Er heeft nog nooit iemand op mijn bolle ogen gestomtquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stom op je bolle ogen
[..]
Zegt niks.
Van mijn moeder niet, mijn zussen niet, mijn oma niet, Patty Brard niet, Herman de Blijker ook niet, niet aantrekkelijke dames sowieso niet........valt best mee dacht ik zoquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |