Al geprobeerd te twerken?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet zo ergonomisch verantwoord.
Weer wat geleerd vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Molly: MDMA
Mary Jane: wiet
Lucy: LSD (Lucy in the sky like diamonds)
Dominique: DOM
Roxy: Oxycodonen
Buddy van me is op het moment echt max skeer, hij kwam gisteren juichend binnen dat het eerder kwam dan dinsdagquote:
Dus dan doe je jezelf maar?quote:
Same herequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Buddy van me is op het moment echt max skeer, hij kwam gisteren juichend binnen dat het eerder kwam dan dinsdag
Nahquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus dan doe je jezelf maar?
Eigenlijk zondag, maar weekend. En maandag is pinksteren natuurlijkquote:
Ohja, maar dan komt het toch dinsdag pas? Doen ze toch nooit eerder dan de 24e?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk zondag, maar weekend. En maandag is pinksteren natuurlijk
Blijkbaar wel, staat in mijn mailtjequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohja, maar dan komt het toch dinsdag pas? Doen ze toch nooit eerder dan de 24e?
DUO-mail zegt van wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohja, maar dan komt het toch dinsdag pas? Doen ze toch nooit eerder dan de 24e?
Ik krijg over 9000 mailtjes per dag ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heb je geen mailtje gehad?wat VA zegt
Dat is een beetje veel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg over 9000 mailtjes per dag ofzo
Oh, heb je geen filter ding? Ik heb hier een Outlook app die nieuwsbrieven filtert. Als dat is wat je ontvangt natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg over 9000 mailtjes per dag ofzo
Nee, allemaal werk, school, werk, school en werk. Vooral werk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, heb je geen filter ding? Ik heb hier een Outlook app die nieuwsbrieven filtert. Als dat is wat je ontvangt natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |