Al geprobeerd te twerken?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is niet zo ergonomisch verantwoord.
Weer wat geleerd vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Molly: MDMA
Mary Jane: wiet
Lucy: LSD (Lucy in the sky like diamonds)
Dominique: DOM
Roxy: Oxycodonen
Buddy van me is op het moment echt max skeer, hij kwam gisteren juichend binnen dat het eerder kwam dan dinsdagquote:
Dus dan doe je jezelf maar?quote:
Same herequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Buddy van me is op het moment echt max skeer, hij kwam gisteren juichend binnen dat het eerder kwam dan dinsdag
Nahquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus dan doe je jezelf maar?
Eigenlijk zondag, maar weekend. En maandag is pinksteren natuurlijkquote:
Ohja, maar dan komt het toch dinsdag pas? Doen ze toch nooit eerder dan de 24e?quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk zondag, maar weekend. En maandag is pinksteren natuurlijk
Blijkbaar wel, staat in mijn mailtjequote:Op donderdag 21 mei 2015 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohja, maar dan komt het toch dinsdag pas? Doen ze toch nooit eerder dan de 24e?
DUO-mail zegt van wel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohja, maar dan komt het toch dinsdag pas? Doen ze toch nooit eerder dan de 24e?
Ik krijg over 9000 mailtjes per dag ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heb je geen mailtje gehad?wat VA zegt
Dat is een beetje veel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg over 9000 mailtjes per dag ofzo
Oh, heb je geen filter ding? Ik heb hier een Outlook app die nieuwsbrieven filtert. Als dat is wat je ontvangt natuurlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg over 9000 mailtjes per dag ofzo
Nee, allemaal werk, school, werk, school en werk. Vooral werk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, heb je geen filter ding? Ik heb hier een Outlook app die nieuwsbrieven filtert. Als dat is wat je ontvangt natuurlijk
Lekker efficient zijn ze op je werk, dan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, allemaal werk, school, werk, school en werk. Vooral werk.
Wat wil je gaan halen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wandel straks denk ik mooi even de primark in. En vanmiddag even mn kledingkast overhoop gooien en dingen wegdoen en weer opruimen. Wat een bende is die kast
Zijn gewoon een hoop verschillende dingen. Samenvoegen in een of enkele mailtjes zou juist verwarrend zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker efficient zijn ze op je werk, dan.
Ik wilde het nooit toen ik het op had.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, is echt één van de fijnste dingen ooit.
Maar duizenden, wat? :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn gewoon een hoop verschillende dingen. Samenvoegen in een of enkele mailtjes zou juist verwarrend zijn.
Niks. Gewoon even kijken. En eventueel wat halen.quote:
Ik weet toch niet wat je bedoelt met veel?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, je nam het getal serieus
Ik krijg gemiddeld 20 mailtjes op een dag. Waarvan hooguit 3 niet school- of werkgerelateerd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat je bedoelt met veel?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat je bedoelt met veel?
Oh, dat is nog een prima aantal om bij te kunnen houden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg gemiddeld 20 mailtjes op een dag. Waarvan hooguit 3 niet school- of werkgerelateerd.
Voor jou misschien. Voor mij niet. Mis daardoor nogal eens wat mailtjes. Zo ook van DUO blijkbaar. Ook afspraakverzetting van mn tandarts gemist bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat is nog een prima aantal om bij te kunnen houden.
Nouja, meestal direct zodra het opkomt. Uiteindelijk is alleen knuffelen al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde het nooit toen ik het op had.
Weergeven > Ongelezenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Voor mij niet. Mis daardoor nogal eens wat mailtjes. Zo ook van DUO blijkbaar. Ook afspraakverzetting van mn tandarts gemist bijvoorbeeld.
Ik lees ze allemaal wel, maar omdat het er zoveel zijn vergeet ik de meesten gewoon, alsof ik ze dus niet eens gelezen heb. Maar god, wat gaan jullie er vies serieus op in. Ik heb alleen maar een mailtje van DUO niet gezien/onthoudenquote:
We zijn gewoon nog steeds autistenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lees ze allemaal wel, maar omdat het er zoveel zijn vergeet ik de meesten gewoon, alsof ik ze dus niet eens gelezen heb. Maar god, wat gaan jullie er vies serieus op in. Ik heb alleen maar een mailtje van DUO niet gezien/onthouden
Dat ja. Alles letterlijk nemen ftw.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zijn gewoon nog steeds autisten
Wil alleen maar helpenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lees ze allemaal wel, maar omdat het er zoveel zijn vergeet ik de meesten gewoon, alsof ik ze dus niet eens gelezen heb. Maar god, wat gaan jullie er vies serieus op in. Ik heb alleen maar een mailtje van DUO niet gezien/onthouden
Maar ik vraag toch nergens om hulp?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wil alleen maar helpen
Ik/wij denken het gewoon beter te weten![]()
Herkenbaar, krijg mijn gedachtes daar niet eens heenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde het nooit toen ik het op had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |