Nee, dus?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik vraag toch nergens om hulp?
Maar als er geen probleem is, hoef ik ook geen hulp. Dan vind ik hulp alleen maar irritantquote:
Vond je dit al irritant?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als er geen probleem is, hoef ik ook geen hulp. Dan vind ik hulp alleen maar irritant
Omdat je het als bemoeien ziet?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als er geen probleem is, hoef ik ook geen hulp. Dan vind ik hulp alleen maar irritant
Ik weet Eek en Sharky nog.... verder zegt "lekker vriendinnetje" me niksquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Boh die had zo'n lekker vriendinnetje
ssshaaarkyquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet Eek en Sharky nog.... verder zegt "lekker vriendinnetje" me niks
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet Eek en Sharky nog.... verder zegt "lekker vriendinnetje" me niks
Soepquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:26 schreef Myraela het volgende:
Hmm. Mijn moestuin is overgenomen door mosterdblad. Wat zal ik daar eens van maken? Ik denk een pesto ofzo.
Ja, omdat je oplossingen ging aandragen, terwijl er nergens een probleem benoemd wordt. Ik heb alleen het DUOmailtje gemist, daar ging het omquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:21 schreef FrauMilena het volgende:
SC voller affen,und Hosti ist der King
[..]
Vond je dit al irritant?
Damn.
Maar oke, zal het proberen niet meer te doen.
Klinkt ninet leukquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:28 schreef Californium het volgende:
Meetings meetings meetings. Dit was de 5e in 2 dagen. Zou bijna vergeten dat ik een actieve baan heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |