Lekker efficient zijn ze op je werk, dan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, allemaal werk, school, werk, school en werk. Vooral werk.
Wat wil je gaan halen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wandel straks denk ik mooi even de primark in. En vanmiddag even mn kledingkast overhoop gooien en dingen wegdoen en weer opruimen. Wat een bende is die kast
Zijn gewoon een hoop verschillende dingen. Samenvoegen in een of enkele mailtjes zou juist verwarrend zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker efficient zijn ze op je werk, dan.
Ik wilde het nooit toen ik het op had.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, is echt één van de fijnste dingen ooit.
Maar duizenden, wat? :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn gewoon een hoop verschillende dingen. Samenvoegen in een of enkele mailtjes zou juist verwarrend zijn.
Niks. Gewoon even kijken. En eventueel wat halen.quote:
Ik weet toch niet wat je bedoelt met veel?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, je nam het getal serieus
Ik krijg gemiddeld 20 mailtjes op een dag. Waarvan hooguit 3 niet school- of werkgerelateerd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat je bedoelt met veel?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat je bedoelt met veel?
Oh, dat is nog een prima aantal om bij te kunnen houden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg gemiddeld 20 mailtjes op een dag. Waarvan hooguit 3 niet school- of werkgerelateerd.
Voor jou misschien. Voor mij niet. Mis daardoor nogal eens wat mailtjes. Zo ook van DUO blijkbaar. Ook afspraakverzetting van mn tandarts gemist bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, dat is nog een prima aantal om bij te kunnen houden.
Nouja, meestal direct zodra het opkomt. Uiteindelijk is alleen knuffelen al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wilde het nooit toen ik het op had.
Weergeven > Ongelezenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor jou misschien. Voor mij niet. Mis daardoor nogal eens wat mailtjes. Zo ook van DUO blijkbaar. Ook afspraakverzetting van mn tandarts gemist bijvoorbeeld.
Ik lees ze allemaal wel, maar omdat het er zoveel zijn vergeet ik de meesten gewoon, alsof ik ze dus niet eens gelezen heb. Maar god, wat gaan jullie er vies serieus op in. Ik heb alleen maar een mailtje van DUO niet gezien/onthoudenquote:
We zijn gewoon nog steeds autistenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lees ze allemaal wel, maar omdat het er zoveel zijn vergeet ik de meesten gewoon, alsof ik ze dus niet eens gelezen heb. Maar god, wat gaan jullie er vies serieus op in. Ik heb alleen maar een mailtje van DUO niet gezien/onthouden
Dat ja. Alles letterlijk nemen ftw.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zijn gewoon nog steeds autisten
Wil alleen maar helpenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik lees ze allemaal wel, maar omdat het er zoveel zijn vergeet ik de meesten gewoon, alsof ik ze dus niet eens gelezen heb. Maar god, wat gaan jullie er vies serieus op in. Ik heb alleen maar een mailtje van DUO niet gezien/onthouden
Maar ik vraag toch nergens om hulp?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wil alleen maar helpen
Ik/wij denken het gewoon beter te weten![]()
Herkenbaar, krijg mijn gedachtes daar niet eens heenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde het nooit toen ik het op had.
Nee, dus?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar ik vraag toch nergens om hulp?
Maar als er geen probleem is, hoef ik ook geen hulp. Dan vind ik hulp alleen maar irritantquote:
Vond je dit al irritant?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als er geen probleem is, hoef ik ook geen hulp. Dan vind ik hulp alleen maar irritant
Omdat je het als bemoeien ziet?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als er geen probleem is, hoef ik ook geen hulp. Dan vind ik hulp alleen maar irritant
Ik weet Eek en Sharky nog.... verder zegt "lekker vriendinnetje" me niksquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Boh die had zo'n lekker vriendinnetje
ssshaaarkyquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet Eek en Sharky nog.... verder zegt "lekker vriendinnetje" me niks
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet Eek en Sharky nog.... verder zegt "lekker vriendinnetje" me niks
Soepquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:26 schreef Myraela het volgende:
Hmm. Mijn moestuin is overgenomen door mosterdblad. Wat zal ik daar eens van maken? Ik denk een pesto ofzo.
Ja, omdat je oplossingen ging aandragen, terwijl er nergens een probleem benoemd wordt. Ik heb alleen het DUOmailtje gemist, daar ging het omquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:21 schreef FrauMilena het volgende:
SC voller affen,und Hosti ist der King
[..]
Vond je dit al irritant?
Damn.
Maar oke, zal het proberen niet meer te doen.
Klinkt ninet leukquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:28 schreef Californium het volgende:
Meetings meetings meetings. Dit was de 5e in 2 dagen. Zou bijna vergeten dat ik een actieve baan heb...
Jezus. :$quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, omdat je oplossingen ging aandragen, terwijl er nergens een probleem benoemd wordt. Ik heb alleen het DUOmailtje gemist, daar ging het om
Krijg ik ineens ongevraagd advies. Sorry, maar dat vind ik irritant, jaHet ging maar om een gemist mailtje
![]()
En hierom had ik dus beter mn bek kunnen houden
Ik begrijp je welquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, omdat je oplossingen ging aandragen, terwijl er nergens een probleem benoemd wordt. Ik heb alleen het DUOmailtje gemist, daar ging het om
Krijg ik ineens ongevraagd advies. Sorry, maar dat vind ik irritant, jaHet ging maar om een gemist mailtje
![]()
En hierom had ik dus beter mn bek kunnen houden
Day = made?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:30 schreef UitStraling het volgende:
Sjans met een lieflijk kassameisje met enorme jopen bij de AH
Heel attent van de AH dat je heerlijk kan staren naar zo'n tiet omdat ze het naamkaartje daar altijd hebben
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:30 schreef UitStraling het volgende:
Heel attent van de AH dat je heerlijk kan staren naar zo'n tiet omdat ze het naamkaartje daar altijd hebben
Oooh joh, moet goed komen. Woon je een beetje dichtbij?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nog lang niet, eerst mijn hoofd begraven in Cali's buste en dan is de dag wel dik in orde
Je hebt het wel te pakken he?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nog lang niet, eerst mijn hoofd begraven in Cali's buste en dan is de dag wel dik in orde
Andere kant van het land maar goed.....waar woon jij ook alweer?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oooh joh, moet goed komen. Woon je een beetje dichtbij?
Ik zit in shorts en een topje in de zon.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:33 schreef aeque het volgende:
Ik dacht dat het vandaag klote weer zou worden, zit ik hier in mijn trui.
Het is warmer dan ik dachtquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit in shorts en een topje in de zon.
Ik zeg altijd Den Haag.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Andere kant van het land maar goed.....waar woon jij ook alweer?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:33 schreef aeque het volgende:
Ik dacht dat het vandaag klote weer zou worden, zit ik hier in mijn trui.
Ooew dat slaapt zo lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is warmer dan ik dacht![]()
Beddenged hangt iig lekker buiten te drogen
Hoezo? Melkflessen alarm?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik draag in de zomer wel vaak shorts. Zorg wel dat ik niet te vaak op de foto kom met mijn benen als het even kan. :$
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:30 schreef UitStraling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |