Helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zou net zo walgelijk zijn als die OP van Fokker.
Ik vroeg het ook niet aan jou natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat denk je zelf na je vorige post, McFly.
Reageer dan ook niet op mijn posts, dan zal het vast lang goed gaan.quote:
Dat effect heeft Mani inderdaad wel een beetje.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik word altijd een beetje misselijk van die foto.
Wordt het niet eens tijd dat je er gewoon een eind aan maakt, uberhaupt, dan zou de wereld weer een stukje fleuriger zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat effect heeft Mani inderdaad wel een beetje.
Is dit een verkapte doodsverwensing?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je er gewoon een eind aan maakt, uberhaupt, dan zou de wereld weer een stukje fleuriger zijn.
Doe dit maar gewoon even niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je er gewoon een eind aan maakt, uberhaupt, dan zou de wereld weer een stukje fleuriger zijn.
Nee, nu wordt het leuk juist. Ik blijf nog even.quote:
Of naar het zwembad.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:46 schreef arjan1112 het volgende:
Zoals wat, het regent, ga je bowlen ofzo
Stevige taalquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh, katers zijn voor hele domme mensen. Heb ik nooit last vab. Sowieso heb ik er alweer n hele dag oozittequote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:14 schreef arjan1112 het volgende:
Dat scoreboard research verdienen die geld aan mijn postings op FOK ?
Timmmmm vs Yokiquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:02 schreef timmmmm het volgende:
Maar dan ga ik persoonlijk liever boksen met een beer en zo aan mn eind kome
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:17 schreef Specularium het volgende:
Wel leuk al die reclame, kan ik precies zien waar ik op heb lopen googlen.
Gewoon per 2 alcoholische versnaperingen 1 glas water drinken en je hebt nooit last van een katerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:11 schreef arjan1112 het volgende:
Dus je houd het altijd bij één soort alcohol en nooit meer dan 4 glazen?
Ja alleen dat schiet er bij mij vaak in.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon per 2 alcoholische versnaperingen 1 glas water drinken en je hebt nooit last van een kater
Je hebt ook een hond.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven een kater gehad.
Welke?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Ok, verder heb ik de laatste tijd alleen maar zwart wit films gekeken als een vuige hipster, die vind je vast niet leuk.
12 Angry Men, The Killing, Strangers on a Train en On the Waterfront. Stuk voor stuk geweldige films.quote:
Dat is wel erg arty inderdaad.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
12 Angry Men, The Killing, Strangers on a Train en On the Waterfront. Stuk voor stuk geweldige films.
Uit jouw periode in 1946?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
It's a wonderful life is denk ik mijn lievelingsfilm uit die periode.
Wat bedoel je?quote:
Is ook pas een week in de bioscoop, krijgt wel hele goede recensies.quote:
Zit je ook naar Kruiswijk te kijken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is ook pas een week in de bioscoop, krijgt wel hele goede recensies.
Natuurlijk, ik zit al de hele middag te genieten. Hij heeft alleen waarschijnlijk net niet genoeg voorsprong opgebouwd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zit je ook naar Kruiswijk te kijken?
Ik ook nog niet, zal ook wel een tijdje duren voordat ik hem ga kijken. Maar ik heb er wel zin in.quote:
Chappiequote:
Ik heb em gisteren gedownload gekocht, erg vermakelijke filmquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was ik toevallig aan het downloaden kopen.
Mooi toch, ik vond het altijd net als of er een enorme mee-eter op haar neus zat.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit de BZT show te kijken. Waar is de neuspiercing van Jetske gebleven?
Gelukkig ben je zelf ook een beetje jammer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:18 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind piercings meestal een beetje jammer.
Ja, dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf ook een beetje jammer.
Ja, dat bedoel ik. Zo'n klein goud puntje als neuspiercing kan wel best mooi zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:23 schreef Specularium het volgende:
Nou moet ze er natuurlijk niet uitzien als een stier door die dingen.
Maar dat is weer iets anders.
Ik heb er geen last van maar je bent niet de enigequote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:40 schreef Hathor het volgende:
Er is iets heel vaags aan de hand....als ik IE gebruik kan ik gewoon op Fok! inloggen, maar met Mozilla zie ik een boodschap dat Fok! tijdelijk offline is en er alles aan gedaan word om het probleem te verhelpen, en dat staat er al sinds gisteravond.Heeft iemand anders dat ook misschien?
Ik post dit nu met Firefox.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:40 schreef Hathor het volgende:
Er is iets heel vaags aan de hand....als ik IE gebruik kan ik gewoon op Fok! inloggen, maar met Mozilla zie ik een boodschap dat Fok! tijdelijk offline is en er alles aan gedaan word om het probleem te verhelpen, en dat staat er al sinds gisteravond.Heeft iemand anders dat ook misschien?
CTRL - F5quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:40 schreef Hathor het volgende:
Zo'n ringetje vind ik vaan ook wel leuk staan, zou ik ook wel willen als ik een mooiere neus had.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Zo'n klein goud puntje als neuspiercing kan wel best mooi zijn.
Rutger Hauerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Ah binnenkort Hobo With a Shotgun op RTL 7. Topshow.
Shirma Rousequote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
Hoe heet die negerette presentatrice van de Red Bull Zeepkistenrace?
morgen ja die ga ik gewoon weer kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Ah binnenkort Hobo With a Shotgun op RTL 7. Topshow.
Lijkt net een tranny.quote:
Godver die commentatorquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
Hoe heet die negerette presentatrice van de Red Bull Zeepkistenrace?
Nog nooit? Dat moet je toch minstens 1 keer doen hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven een kater gehad. Drink me ook nooit helemaal pila, als ik veel op heb en misselijk word is het tijd voor water.
Die hele show was aids, met hun blikjes Red Bull en Enzo Knol.quote:
Tess is wel nicequote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hele show was aids, met hun blikjes Red Bull en Enzo Knol.
Alleen Tess en die presentatrice waren wel lekker.
Dat klopt. Toen was jij ook de enige die reageerde. Net zo ongepast als nu ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vroeg je gisteren ook al, ga weg.
Kom dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat klopt. Toen was jij ook de enige reageerde. Net zo ongepast als nu ja.
Zie ik nou Die Antwoord?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb em gisteren gedownload gekocht, erg vermakelijke film.
Jaquote:
Eigenlijk zit er nog best een goed verhaal achterquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:53 schreef Specularium het volgende:
Doet me nu al denken aan Robocop vs. ED 209.
Ik heb gestemd, het mag wel duidelijk zijn op wiequote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, na een sp3ctaculaire dag van selfies van mij en de kuiten van Manuela, blijft er nog maar één vraag open staan
Poll: Wie is de volgende die een selfie post?
• Specularium
• Tem
• Snavelaar
• Pjohannes
• Uccie
• Yasmin met bikinipics
• Yoki
• Fylax' moeder
• Fokker89
• LTVKKL met zijn kraan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Uccie met haar kuikens.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, na een sp3ctaculaire dag van selfies van mij en de kuiten van Manuela, blijft er nog maar één vraag open staan
• Specularium
• Tem
• Snavelaar
• Pjohannes
• Uccie
• Yasmin met bikinipics
• Yoki
• Fylax' moeder
• Fokker89
• LTVKKL met zijn kraan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Is dat niet al een tijdje zo...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:41 schreef Peunage het volgende:
Watdefuk, youtube pauzeert tegenwoordig filmpjes om reclame te tonen
Dat kun je gewoon uitzetten, zit rechtsboven dacht ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat ze automatisch een nieuw filmpje starten vind ik ook erg irritant.
Oh dat wist ik niet, thnx.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon uitzetten, zit rechtsboven dacht ik.
[ afbeelding ]
Nee, en misschien, en nu ga ik even rokenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor het songfestival? En denken jullie dat we de finale gaan halen?
Dat zijn tenminste echte mannenquote:
Even uitchecken, had er nog niks van meegekregen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind de Belgische inzending wel een echt mani nummer.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Even uitchecken, had er nog niks van meegekregen.
Nu ben je weer bijquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je bent zelf a leen tijdje zo.
Misschien kijk ik de laatste tijd niet genoeg youtube.
Nee, het is gewoonquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:[/b]
Dat nummer van Belgie is echt tof, super eigentijds. Zoals in de comments al staat doet het me ook wel denken aan Lorde.
Dat luistert mijn vriendin ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Dat nummer van Belgie is echt tof, super eigentijds. Zoals in de comments al staat doet het me ook wel denken aan Lorde.
Dit is de eerste keer dat ik het origineel hiervan hoor eigenlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Einde was misschien iets te filosofisch jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
Nou, ik vond Chappie leuk.
Einde was alleen niet zo.
Ik zou dan ook even District 9 en Elysium kijken, is van dezelfde regisseur en speelt zich af in ongeveer hetzelfde universum, en ze zijn beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
Nou, ik vond Chappie leuk.
Einde was alleen niet zo.
Was vooral dat het iets te langdradig werd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Einde was misschien iets te filosofisch ja
Ik kan eigenlijk niet kiezen welke de beste was, ze hebben alle drie wel iets.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou dan ook even District 9 en Elysium kijken, is van dezelfde regisseur en speelt zich af in ongeveer hetzelfde universum, en ze zijn beter.
Het ging eigenlijk ook niet zozeer om de robots.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:20 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet, ben verder niet zo van de robots.
Ouchquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met zo'n epilady of zo. Die trekt alles weg of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2015 23:31:32 ]
Dat zei ze vast bij meer dingenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Schijnt na de eerste keren steeds minder pijn te doen zegt ze.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:31 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel deze plaatsen, maar dat doe ik maar niet
Nou, ik had dat best grappig gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu hoeft het niet meer.
Ik volg het topic ook niet meerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ik had dat best grappig gevonden.
Maar nu hoeft het niet meer.
Leugens.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik volg het topic ook niet meertenenkrommend soms.
Oh, nu dan toch echt niet meer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leugens.
http://forum.fok.nl/user/active/345768
Fokkers op bezoek, dan krijg je dat.quote:
Weer een date met Specularium?quote:
Misschien per ongeluk op ontvolgen geklikt toen je mobiel zat? Heb ik voortdurend.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb trouwens de laatste tijd ook wel eens dat er topics ineens verdwijnen die ik volg. Zo ook de titiquiz, kan dat zomaar
Zou kunnen, maar het gebeurt de laatste weken erg vaak, was deze SC laatst ook kwijtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk op ontvolgen geklikt toen je mobiel zat? Heb ik voortdurend.
Spannend. Heb je paella gemaakt?quote:
Oh noes, gelukkig weer gevonden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het gebeurt de laatste weken erg vaak, was deze SC laatst ook kwijt
Nee, couscous met spinazie en cherry tomaten, bio lamskarbonade van de grill, falafel voor de vega's en griekse salade en yoghurt muntsaus.quote:
Omdat GutterFM vanaf volgende week voorgoed uit de lucht is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kan ik eigenlijk nooit meer leuke liedjes bij GutterFM aanvragen?
Serieus?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat GutterFM vanaf volgende week voorgoed uit de lucht is.
Einde van 20 jaar GutterFM, is moeilijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat GutterFM vanaf volgende week voorgoed uit de lucht is.
Jup, het wordt niet meer wat, en het ligt al weer een maand op zn gat.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Einde van 20 jaar GutterFM, is moeilijk.
[ afbeelding ]
Nou nou, flink uitgepakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, couscous met spinazie en cherry tomaten, bio lamskarbonade van de grill, falafel voor de vega's en griekse salade en yoghurt muntsaus.
En teveel wijn.
Jammer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jup, het wordt niet meer wat, en het ligt al weer een maand op zn gat.
luisteraars is nooit echt een probleem geweest, maar DJ's wel helaas. Dus het is gewoon te duur om voor niks in de lucht te houden.
Komt vast wel weer eens wat voor terug, als er weer wat enthousiaste mensen zijn die mee willen doen, maar het is momenteel gewoon te rustig.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Jammer inderdaad. Vond het wel amusant soms.
Tjah, en ehmm, wat moet ik nou zeggen. jaquote:
Oh, ik dacht dat je vooral in het topic kwam zonder te luisteren, maar dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
Ik maakte natuurlijk een grapje he.
Had het soms aanstaan zodat het net was of Fokker een luisteraar had, want zo ben ik wel.
Dat deed ik ook!quote:Op zondag 17 mei 2015 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je vooral in het topic kwam zonder te luisteren, maar dat kan natuurlijk ook.
Ik deed wel eens 80 tabbladen openen, zodat het leek of we 80 luisteraars hadden,quote:
MUZ / Radio 49 #208 Buuf mag ik wat suiker van je lenen ?quote:Op zondag 17 mei 2015 00:02 schreef Mani89 het volgende:
Kan ik nog ergens anders terecht met mijn verzoekjes voor Enrique Iglesias?
Daar hangt natuurlijk de vlag uit.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
MUZ / Radio 49 #208 Buuf mag ik wat suiker van je lenen ?
Bij mijn laatste bezoek ging ik vragen wanneer het weer Fylax Friday was.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, de laatste keer dat ik er kwam werd ik meteen weggetrapt.
Weer paprikasoep gemaakt, begint een zeer burgerlijke zaterdagavond-traditie te worden.quote:
Volgende keer hier komen eten met Waaghals. Maak ik wel wat lekkers.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weer paprikasoep gemaakt, begint een zeer burgerlijke zaterdagavond-traditie te worden.
Ik heb de tijd van mijn leven.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 00:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende keer hier komen eten met Waaghals. Maak ik wel wat lekkers.
Is je nummer nu al gedraaid op die radio?quote:
Ja een half uur geleden ofzo, was tamelijk orgasmisch.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is je nummer nu al gedraaid op die radio?
Precies, kan je wel boosie boosie tegen me doen maar je weet zelf ook wel dat we dezelfde bazennummer kunnen vinden.quote:
Muziek verbroederd, zeggen ze altijd.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, kan je wel boosie boosie tegen me doen maar je weet zelf ook wel dat we dezelfde bazennummer kunnen vinden.
Ik ben het hier mee eensquote:
Welke film was het?quote:
Ik heb er wel zin in. De vraag is Why-ai-ai-ai-ai-aiquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor het songfestival? En denken jullie dat we de finale gaan halen?
Je benen scheren en gaan wielrennenquote:Op zondag 17 mei 2015 08:24 schreef arjan1112 het volgende:
Half negen. Was om 7 uur al wakker. WTF moet ik heel de dag gaan doen
Wil je alsjeblieft niet zo over Specularium praten.quote:Op zondag 17 mei 2015 08:45 schreef arjan1112 het volgende:
Nee... dat is ook maar niks. Heb liever dat ie verschrompeld en bijna doodgaat dat rare ding
Ik heb een weekje 'vrij' genomen. Heb afgelopen week zoveel voor die bruiloft gedaan van vrijdag, nergens anders tijd vior gehad. Vandaag ga ik de hele dag in mn bedje liggen en vanaf morgen ga ik weer beginnen op de FP.quote:Op zondag 17 mei 2015 08:55 schreef arjan1112 het volgende:
Nog leuke berichten op de frontpage Tim ?
Wie is het?quote:Op zondag 17 mei 2015 03:44 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel een beetje verliefd.
yasmin neemt de leidingquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:06 schreef timmmmm het volgende:
• Specularium
• Tem
• Snavelaar
• Pjohannes
• Uccie
• Yasmin met bikinipics
• Yoki
• Fylax' moeder
• Fokker89
• LTVKKL met zijn kraan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Is de vraag eigenlijk wie je zou willen dat er een selfie post, of wie je denkt dat er een gaat posten?quote:
De vraag is wie de volgende is volgens jou.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is de vraag eigenlijk wie je zou willen dat er een selfie post, of wie je denkt dat er een gaat posten?
Ze heeft mij nog niet ontmoet.quote:
Ik hoop voor Timmmm dat de kapster altijd erg braaf is geweest.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:41 schreef timmmmm het volgende:
Als je op een zekere leeftijd aankomt, is het niet gek dat de dames wat meer ervaring hebben. Ikzelf immers ook. Maar het moet wel een beetje normaal blijven. Ik ben nu 24 en als ik een dame van grofweg dezelfde leeftijd tegenkom die het met een man of 10 gedaan heeft, is dat nog wel prima. Heeft ze het er met 20 of meer gedaan, houdt het op.
Zo is dat.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:51 schreef arjan1112 het volgende:
Die zegt gewoon tegen hem dat ze het maar met 4 man heeft gedaan, en in het echt.. ja dat is geheim....
Ja.. En als een vrouw zegt 0 dan zijn het er ook echt 0.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:53 schreef arjan1112 het volgende:
Dus als een vriend zegt dat ie het met 3 meiden heeft gedaan. Dan is het er maar 1 ?
Dit is een formule die zo uit het datingsitestopic kan komen.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij vrouwen x3 en bij mannen /3, las ik in dat topic.
Alles op internet is ook waar, Adriaan.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:55 schreef arjan1112 het volgende:
Eh... ja 0 wel.. mja... eh... als ze dus 3 zegt dan waren het er 9...
Hm... tsja.. laat maar
quote:Op zondag 17 mei 2015 13:04 schreef anonymoussie het volgende:
Het leven is een melodie.
Het ligt eraan hoe jij het zingt, Harry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |