Ik geef hier iig aan dat een man wel gestoord moet zijn - of een cuckold fetish hebben oid - om een losbandig sletje als vriendin te willen. Of je moet niet monogaam zijn/een open relatie willen. Maar ook daar staan de meeste mannen toch echt niet voor open. Dat heeft NIETS te maken met onzekerheid maar enkel met biologische programmering.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij leest daarin dat de meerderheid van de mannen geen slet wil voor n relatie?
ik ken redelijk wat mannen, ik ken ook redelijk wat mannen die n relatie hebben met n 'slet'quote:
maarja, iemand die 20 vrouwen de liefde verklaart geloof jij ook nog als 21e vrouw zijnde. Of ben je even onstabiel als je vriend?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ken redelijk wat mannen, ik ken ook redelijk wat mannen die n relatie hebben met n 'slet'
Das mijn praktijk.
En ik ken een hoop mannen die veel neuken maar als het op een relatie aankomt liever een wat "schoner" meisje hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ken redelijk wat mannen, ik ken ook redelijk wat mannen die n relatie hebben met n 'slet'
Das mijn praktijk.
nee, dat geef je niet aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:54 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik geef hier iig aan dat een man wel gestoord moet zijn - of een cuckold fetish hebben oid - om een losbandig sletje als vriendin te willen. Of je moet niet monogaam zijn/een open relatie willen. Maar ook daar staan de meeste mannen toch echt niet voor open. Dat heeft NIETS te maken met onzekerheid maar enkel met biologische programmering.
Er is natuurlijk bijna geen man van mening dat een vrouw maar 1 sekspartner mag hebben. Maar boven de 10 zal al snel als veel worden ervaren en wellicht een breekpuntquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat geef je niet aan.
T feit dat n huwelijk standhoudt, wil niet zeggen dat t gelukkig is en t feit dat nvrouw wellicht meerdere partners heeft gehad vóór n relatie, wil niet zeggen dat ze niet trouw kan zijn ín n relatie.
Datzelfde geldt voor mannen btw.
jij begon over 100 relaties, dat is totaal niet serieus te nemen, 20 ook niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:55 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
maarja, iemand die 20 vrouwen de liefde verklaart geloof jij ook nog als 21e vrouw zijnde. Of ben je even onstabiel als je vriend?
Is gewoon zelf een sletje wat het iets te persoonlijk opvat denk ik. Cognitieve dissonantie.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:57 schreef IMVHI het volgende:
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das mijn praktijk.
En ik ken een hoop mannen die veel neuken maar als het op een relatie aankomt liever een wat "schoner" meisje hebben.
dat kan, ik wilde maar aangeven dat jouw praktijk niet perse dé praktijk is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:57 schreef IMVHI het volgende:
[..]
En ik ken een hoop mannen die veel neuken maar als het op een relatie aankomt liever een wat "schoner" meisje hebben.
meer dan tien?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:59 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Er is natuurlijk bijna geen man van mening dat een vrouw maar 1 sekspartner mag hebben. Maar boven de 10 zal al snel als veel worden ervaren en wellicht een breekpunt
nah, nee, ik val niet onder de definitie slet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:59 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Is gewoon zelf een sletje wat het iets te persoonlijk opvat denk ik. Cognitieve dissonantie.
Je weet zelf niet eens wat de definitie slet inhoudt zeg je net.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nah, nee, ik val niet onder de definitie slet.
Maar leuk geprobeerd
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:02 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Je weet zelf niet eens wat de definitie slet inhoudt zeg je net.
nee klopt, maar dat maakt niet zoveel uit, want hoe je t ook wendt of keert of wil verpakken, ik val er niet onderquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:02 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Je weet zelf niet eens wat de definitie slet inhoudt zeg je net.
Volgens mij voel jij je een beetje aangevallen. Het is niets persoonlijks.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
meer dan tien?
Op welke leeftijd dan?
Das anders wanneer je 50 bent dan wanneer je 20 bent neem ik aan?
de meerderheid van de mannen zijn sukkelsquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:37 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt ben je gewoon een beetje wereldvreemd. Voor een meerderheid van de mannen is een slet gewoon geen relatiemateriaal. En zoals ik al zei, alleen voor wanhopige mannetjes die niks beters kunnen krijgen.
De meerderheid van de vrouwen arrogant.quote:Op zondag 17 mei 2015 02:59 schreef muscleboy het volgende:
[..]
de meerderheid van de mannen zijn sukkels
ik voel me helemaal niet aangevallen. Ik begrijp gewoon niet goed wat t probleem is. En ook niet wanneer je nou n slet bent.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:53 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Volgens mij voel jij je een beetje aangevallen. Het is niets persoonlijks.
Gr. gr.
Dus introverte lelijke kneusjes hebben de stabielste huwelijken?quote:
en zwaargelovigen die niet mogen scheiden van hun geloof.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus introverte lelijke kneusjes hebben de stabielste huwelijken?
Of mensen die het hardste liegen?
Nou ja, als zij dat zo makkelijk met jan en alleman willen doen, moetem ze dat uiteraard helemaal zelf weten. Ik hoop ook dat ze er bijzonder gelukkig van worden. Maar bij mij past het niet. Ik hoef geen meid die op eem avondje stappen even uitzoekt met welke relatief onbekende ze naar huis gaat. Ik hoef ook geen meid die, zoals hierboven geschetst werd, om de 3 maanden een andere relatie of scharrel heeft. Die dames zullen daar hartstikke gelukkig mee zijn en dat gun ik ze van harte maar dat slag mensen past niet bij mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
Los van of je hier gelijk hebt (want ik denk er wel een beetje hetzelfde over maar ik link veel bedpartners niet direct aan weinig zelfrespect etc.), denk je niet dat vrouwen gewoon van seks kunnen houden met veel mensen en dat dan ook maar gewoon realiseren?
Ik vind het altijd zo vaag van mannen dat ze vinden dat vrouwen weinig bedpartners zouden moeten hebben omdat vrouwen vrij makkelijk aan seks kunnen komen. Als je ergens makkelijk aan kan komen betekent het toch niet dat je het dan maar moet laten ofzo.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |