Helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zou net zo walgelijk zijn als die OP van Fokker.
Ik vroeg het ook niet aan jou natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat denk je zelf na je vorige post, McFly.
Reageer dan ook niet op mijn posts, dan zal het vast lang goed gaan.quote:
Dat effect heeft Mani inderdaad wel een beetje.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik word altijd een beetje misselijk van die foto.
Wordt het niet eens tijd dat je er gewoon een eind aan maakt, uberhaupt, dan zou de wereld weer een stukje fleuriger zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat effect heeft Mani inderdaad wel een beetje.
Is dit een verkapte doodsverwensing?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je er gewoon een eind aan maakt, uberhaupt, dan zou de wereld weer een stukje fleuriger zijn.
Doe dit maar gewoon even niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je er gewoon een eind aan maakt, uberhaupt, dan zou de wereld weer een stukje fleuriger zijn.
Nee, nu wordt het leuk juist. Ik blijf nog even.quote:
Of naar het zwembad.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:46 schreef arjan1112 het volgende:
Zoals wat, het regent, ga je bowlen ofzo
Stevige taalquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh, katers zijn voor hele domme mensen. Heb ik nooit last vab. Sowieso heb ik er alweer n hele dag oozittequote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:14 schreef arjan1112 het volgende:
Dat scoreboard research verdienen die geld aan mijn postings op FOK ?
Timmmmm vs Yokiquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:02 schreef timmmmm het volgende:
Maar dan ga ik persoonlijk liever boksen met een beer en zo aan mn eind kome
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:17 schreef Specularium het volgende:
Wel leuk al die reclame, kan ik precies zien waar ik op heb lopen googlen.
Gewoon per 2 alcoholische versnaperingen 1 glas water drinken en je hebt nooit last van een katerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:11 schreef arjan1112 het volgende:
Dus je houd het altijd bij één soort alcohol en nooit meer dan 4 glazen?
Ja alleen dat schiet er bij mij vaak in.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon per 2 alcoholische versnaperingen 1 glas water drinken en je hebt nooit last van een kater
Je hebt ook een hond.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 14:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven een kater gehad.
Welke?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Ok, verder heb ik de laatste tijd alleen maar zwart wit films gekeken als een vuige hipster, die vind je vast niet leuk.
12 Angry Men, The Killing, Strangers on a Train en On the Waterfront. Stuk voor stuk geweldige films.quote:
Dat is wel erg arty inderdaad.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
12 Angry Men, The Killing, Strangers on a Train en On the Waterfront. Stuk voor stuk geweldige films.
Uit jouw periode in 1946?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
It's a wonderful life is denk ik mijn lievelingsfilm uit die periode.
Wat bedoel je?quote:
Is ook pas een week in de bioscoop, krijgt wel hele goede recensies.quote:
Zit je ook naar Kruiswijk te kijken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is ook pas een week in de bioscoop, krijgt wel hele goede recensies.
Natuurlijk, ik zit al de hele middag te genieten. Hij heeft alleen waarschijnlijk net niet genoeg voorsprong opgebouwd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zit je ook naar Kruiswijk te kijken?
Ik ook nog niet, zal ook wel een tijdje duren voordat ik hem ga kijken. Maar ik heb er wel zin in.quote:
Chappiequote:
Ik heb em gisteren gedownload gekocht, erg vermakelijke filmquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was ik toevallig aan het downloaden kopen.
Mooi toch, ik vond het altijd net als of er een enorme mee-eter op haar neus zat.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit de BZT show te kijken. Waar is de neuspiercing van Jetske gebleven?
Gelukkig ben je zelf ook een beetje jammer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:18 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind piercings meestal een beetje jammer.
Ja, dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf ook een beetje jammer.
Ja, dat bedoel ik. Zo'n klein goud puntje als neuspiercing kan wel best mooi zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:23 schreef Specularium het volgende:
Nou moet ze er natuurlijk niet uitzien als een stier door die dingen.
Maar dat is weer iets anders.
Ik heb er geen last van maar je bent niet de enigequote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:40 schreef Hathor het volgende:
Er is iets heel vaags aan de hand....als ik IE gebruik kan ik gewoon op Fok! inloggen, maar met Mozilla zie ik een boodschap dat Fok! tijdelijk offline is en er alles aan gedaan word om het probleem te verhelpen, en dat staat er al sinds gisteravond.Heeft iemand anders dat ook misschien?
Ik post dit nu met Firefox.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:40 schreef Hathor het volgende:
Er is iets heel vaags aan de hand....als ik IE gebruik kan ik gewoon op Fok! inloggen, maar met Mozilla zie ik een boodschap dat Fok! tijdelijk offline is en er alles aan gedaan word om het probleem te verhelpen, en dat staat er al sinds gisteravond.Heeft iemand anders dat ook misschien?
CTRL - F5quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:40 schreef Hathor het volgende:
Zo'n ringetje vind ik vaan ook wel leuk staan, zou ik ook wel willen als ik een mooiere neus had.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Zo'n klein goud puntje als neuspiercing kan wel best mooi zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |