Natuurlijk, ik zit al de hele middag te genieten. Hij heeft alleen waarschijnlijk net niet genoeg voorsprong opgebouwd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 16:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zit je ook naar Kruiswijk te kijken?
Ik ook nog niet, zal ook wel een tijdje duren voordat ik hem ga kijken. Maar ik heb er wel zin in.quote:
Chappiequote:
Ik heb em gisteren gedownload gekocht, erg vermakelijke filmquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was ik toevallig aan het downloaden kopen.
Mooi toch, ik vond het altijd net als of er een enorme mee-eter op haar neus zat.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik zit de BZT show te kijken. Waar is de neuspiercing van Jetske gebleven?
Gelukkig ben je zelf ook een beetje jammer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:18 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind piercings meestal een beetje jammer.
Ja, dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf ook een beetje jammer.
Ja, dat bedoel ik. Zo'n klein goud puntje als neuspiercing kan wel best mooi zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:23 schreef Specularium het volgende:
Nou moet ze er natuurlijk niet uitzien als een stier door die dingen.
Maar dat is weer iets anders.
Ik heb er geen last van maar je bent niet de enigequote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:40 schreef Hathor het volgende:
Er is iets heel vaags aan de hand....als ik IE gebruik kan ik gewoon op Fok! inloggen, maar met Mozilla zie ik een boodschap dat Fok! tijdelijk offline is en er alles aan gedaan word om het probleem te verhelpen, en dat staat er al sinds gisteravond.Heeft iemand anders dat ook misschien?
Ik post dit nu met Firefox.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:40 schreef Hathor het volgende:
Er is iets heel vaags aan de hand....als ik IE gebruik kan ik gewoon op Fok! inloggen, maar met Mozilla zie ik een boodschap dat Fok! tijdelijk offline is en er alles aan gedaan word om het probleem te verhelpen, en dat staat er al sinds gisteravond.Heeft iemand anders dat ook misschien?
CTRL - F5quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:40 schreef Hathor het volgende:
Zo'n ringetje vind ik vaan ook wel leuk staan, zou ik ook wel willen als ik een mooiere neus had.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Zo'n klein goud puntje als neuspiercing kan wel best mooi zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |