Nee, het is gewoonquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:[/b]
Dat nummer van Belgie is echt tof, super eigentijds. Zoals in de comments al staat doet het me ook wel denken aan Lorde.
Dat luistert mijn vriendin ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Dat nummer van Belgie is echt tof, super eigentijds. Zoals in de comments al staat doet het me ook wel denken aan Lorde.
Dit is de eerste keer dat ik het origineel hiervan hoor eigenlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Einde was misschien iets te filosofisch jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
Nou, ik vond Chappie leuk.
Einde was alleen niet zo.
Ik zou dan ook even District 9 en Elysium kijken, is van dezelfde regisseur en speelt zich af in ongeveer hetzelfde universum, en ze zijn beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
Nou, ik vond Chappie leuk.
Einde was alleen niet zo.
Was vooral dat het iets te langdradig werd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Einde was misschien iets te filosofisch ja
Ik kan eigenlijk niet kiezen welke de beste was, ze hebben alle drie wel iets.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou dan ook even District 9 en Elysium kijken, is van dezelfde regisseur en speelt zich af in ongeveer hetzelfde universum, en ze zijn beter.
Het ging eigenlijk ook niet zozeer om de robots.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:20 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet, ben verder niet zo van de robots.
Ouchquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:22 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Met zo'n epilady of zo. Die trekt alles weg of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2015 23:31:32 ]
Dat zei ze vast bij meer dingenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Schijnt na de eerste keren steeds minder pijn te doen zegt ze.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:31 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel deze plaatsen, maar dat doe ik maar niet
Nou, ik had dat best grappig gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu hoeft het niet meer.
Ik volg het topic ook niet meerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ik had dat best grappig gevonden.
Maar nu hoeft het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |