Eigenlijk zit er nog best een goed verhaal achterquote:Op zaterdag 16 mei 2015 20:53 schreef Specularium het volgende:
Doet me nu al denken aan Robocop vs. ED 209.
Ik heb gestemd, het mag wel duidelijk zijn op wiequote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, na een sp3ctaculaire dag van selfies van mij en de kuiten van Manuela, blijft er nog maar één vraag open staan
Poll: Wie is de volgende die een selfie post?
• Specularium
• Tem
• Snavelaar
• Pjohannes
• Uccie
• Yasmin met bikinipics
• Yoki
• Fylax' moeder
• Fokker89
• LTVKKL met zijn kraan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Uccie met haar kuikens.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, na een sp3ctaculaire dag van selfies van mij en de kuiten van Manuela, blijft er nog maar één vraag open staan
Poll: Wie is de volgende die een selfie post?
• Specularium
• Tem
• Snavelaar
• Pjohannes
• Uccie
• Yasmin met bikinipics
• Yoki
• Fylax' moeder
• Fokker89
• LTVKKL met zijn kraan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Is dat niet al een tijdje zo...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:41 schreef Peunage het volgende:
Watdefuk, youtube pauzeert tegenwoordig filmpjes om reclame te tonen
Dat kun je gewoon uitzetten, zit rechtsboven dacht ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat ze automatisch een nieuw filmpje starten vind ik ook erg irritant.
Oh dat wist ik niet, thnx.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon uitzetten, zit rechtsboven dacht ik.
[ afbeelding ]
Nee, en misschien, en nu ga ik even rokenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor het songfestival? En denken jullie dat we de finale gaan halen?
Dat zijn tenminste echte mannenquote:
Even uitchecken, had er nog niks van meegekregen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind de Belgische inzending wel een echt mani nummer.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Even uitchecken, had er nog niks van meegekregen.
Nu ben je weer bijquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je bent zelf a leen tijdje zo.
Misschien kijk ik de laatste tijd niet genoeg youtube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |