Leugens.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik volg het topic ook niet meertenenkrommend soms.
Oh, nu dan toch echt niet meer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Leugens.
http://forum.fok.nl/user/active/345768
Fokkers op bezoek, dan krijg je dat.quote:
Weer een date met Specularium?quote:
Misschien per ongeluk op ontvolgen geklikt toen je mobiel zat? Heb ik voortdurend.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb trouwens de laatste tijd ook wel eens dat er topics ineens verdwijnen die ik volg. Zo ook de titiquiz, kan dat zomaar
Zou kunnen, maar het gebeurt de laatste weken erg vaak, was deze SC laatst ook kwijtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien per ongeluk op ontvolgen geklikt toen je mobiel zat? Heb ik voortdurend.
Spannend. Heb je paella gemaakt?quote:
Oh noes, gelukkig weer gevonden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het gebeurt de laatste weken erg vaak, was deze SC laatst ook kwijt
Nee, couscous met spinazie en cherry tomaten, bio lamskarbonade van de grill, falafel voor de vega's en griekse salade en yoghurt muntsaus.quote:
Omdat GutterFM vanaf volgende week voorgoed uit de lucht is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kan ik eigenlijk nooit meer leuke liedjes bij GutterFM aanvragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |