Serieus?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat GutterFM vanaf volgende week voorgoed uit de lucht is.
Einde van 20 jaar GutterFM, is moeilijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat GutterFM vanaf volgende week voorgoed uit de lucht is.
Jup, het wordt niet meer wat, en het ligt al weer een maand op zn gat.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Einde van 20 jaar GutterFM, is moeilijk.
[ afbeelding ]
Nou nou, flink uitgepakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, couscous met spinazie en cherry tomaten, bio lamskarbonade van de grill, falafel voor de vega's en griekse salade en yoghurt muntsaus.
En teveel wijn.
Jammer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jup, het wordt niet meer wat, en het ligt al weer een maand op zn gat.
luisteraars is nooit echt een probleem geweest, maar DJ's wel helaas. Dus het is gewoon te duur om voor niks in de lucht te houden.
Komt vast wel weer eens wat voor terug, als er weer wat enthousiaste mensen zijn die mee willen doen, maar het is momenteel gewoon te rustig.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Jammer inderdaad. Vond het wel amusant soms.
Tjah, en ehmm, wat moet ik nou zeggen. jaquote:
Oh, ik dacht dat je vooral in het topic kwam zonder te luisteren, maar dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
Ik maakte natuurlijk een grapje he.
Had het soms aanstaan zodat het net was of Fokker een luisteraar had, want zo ben ik wel.
Dat deed ik ook!quote:Op zondag 17 mei 2015 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je vooral in het topic kwam zonder te luisteren, maar dat kan natuurlijk ook.
Ik deed wel eens 80 tabbladen openen, zodat het leek of we 80 luisteraars hadden,quote:
MUZ / Radio 49 #208 Buuf mag ik wat suiker van je lenen ?quote:Op zondag 17 mei 2015 00:02 schreef Mani89 het volgende:
Kan ik nog ergens anders terecht met mijn verzoekjes voor Enrique Iglesias?
Daar hangt natuurlijk de vlag uit.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
MUZ / Radio 49 #208 Buuf mag ik wat suiker van je lenen ?
Bij mijn laatste bezoek ging ik vragen wanneer het weer Fylax Friday was.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, de laatste keer dat ik er kwam werd ik meteen weggetrapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |