Jup, het wordt niet meer wat, en het ligt al weer een maand op zn gat.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Einde van 20 jaar GutterFM, is moeilijk.
[ afbeelding ]
Nou nou, flink uitgepakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, couscous met spinazie en cherry tomaten, bio lamskarbonade van de grill, falafel voor de vega's en griekse salade en yoghurt muntsaus.
En teveel wijn.
Jammer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jup, het wordt niet meer wat, en het ligt al weer een maand op zn gat.
luisteraars is nooit echt een probleem geweest, maar DJ's wel helaas. Dus het is gewoon te duur om voor niks in de lucht te houden.
Komt vast wel weer eens wat voor terug, als er weer wat enthousiaste mensen zijn die mee willen doen, maar het is momenteel gewoon te rustig.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Jammer inderdaad. Vond het wel amusant soms.
Tjah, en ehmm, wat moet ik nou zeggen. jaquote:
Oh, ik dacht dat je vooral in het topic kwam zonder te luisteren, maar dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
Ik maakte natuurlijk een grapje he.
Had het soms aanstaan zodat het net was of Fokker een luisteraar had, want zo ben ik wel.
Dat deed ik ook!quote:Op zondag 17 mei 2015 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je vooral in het topic kwam zonder te luisteren, maar dat kan natuurlijk ook.
Ik deed wel eens 80 tabbladen openen, zodat het leek of we 80 luisteraars hadden,quote:
MUZ / Radio 49 #208 Buuf mag ik wat suiker van je lenen ?quote:Op zondag 17 mei 2015 00:02 schreef Mani89 het volgende:
Kan ik nog ergens anders terecht met mijn verzoekjes voor Enrique Iglesias?
Daar hangt natuurlijk de vlag uit.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
MUZ / Radio 49 #208 Buuf mag ik wat suiker van je lenen ?
Bij mijn laatste bezoek ging ik vragen wanneer het weer Fylax Friday was.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken, de laatste keer dat ik er kwam werd ik meteen weggetrapt.
Weer paprikasoep gemaakt, begint een zeer burgerlijke zaterdagavond-traditie te worden.quote:
Volgende keer hier komen eten met Waaghals. Maak ik wel wat lekkers.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weer paprikasoep gemaakt, begint een zeer burgerlijke zaterdagavond-traditie te worden.
Ik heb de tijd van mijn leven.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 00:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgende keer hier komen eten met Waaghals. Maak ik wel wat lekkers.
Is je nummer nu al gedraaid op die radio?quote:
Ja een half uur geleden ofzo, was tamelijk orgasmisch.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is je nummer nu al gedraaid op die radio?
Precies, kan je wel boosie boosie tegen me doen maar je weet zelf ook wel dat we dezelfde bazennummer kunnen vinden.quote:
Muziek verbroederd, zeggen ze altijd.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, kan je wel boosie boosie tegen me doen maar je weet zelf ook wel dat we dezelfde bazennummer kunnen vinden.
Ik ben het hier mee eensquote:
Welke film was het?quote:
Ik heb er wel zin in. De vraag is Why-ai-ai-ai-ai-aiquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor het songfestival? En denken jullie dat we de finale gaan halen?
Je benen scheren en gaan wielrennenquote:Op zondag 17 mei 2015 08:24 schreef arjan1112 het volgende:
Half negen. Was om 7 uur al wakker. WTF moet ik heel de dag gaan doen
Wil je alsjeblieft niet zo over Specularium praten.quote:Op zondag 17 mei 2015 08:45 schreef arjan1112 het volgende:
Nee... dat is ook maar niks. Heb liever dat ie verschrompeld en bijna doodgaat dat rare ding
Ik heb een weekje 'vrij' genomen. Heb afgelopen week zoveel voor die bruiloft gedaan van vrijdag, nergens anders tijd vior gehad. Vandaag ga ik de hele dag in mn bedje liggen en vanaf morgen ga ik weer beginnen op de FP.quote:Op zondag 17 mei 2015 08:55 schreef arjan1112 het volgende:
Nog leuke berichten op de frontpage Tim ?
Wie is het?quote:Op zondag 17 mei 2015 03:44 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel een beetje verliefd.
yasmin neemt de leidingquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, na een sp3ctaculaire dag van selfies van mij en de kuiten van Manuela, blijft er nog maar één vraag open staan
Poll: Wie is de volgende die een selfie post?
• Specularium
• Tem
• Snavelaar
• Pjohannes
• Uccie
• Yasmin met bikinipics
• Yoki
• Fylax' moeder
• Fokker89
• LTVKKL met zijn kraan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Is de vraag eigenlijk wie je zou willen dat er een selfie post, of wie je denkt dat er een gaat posten?quote:
De vraag is wie de volgende is volgens jou.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is de vraag eigenlijk wie je zou willen dat er een selfie post, of wie je denkt dat er een gaat posten?
Ze heeft mij nog niet ontmoet.quote:
Ik hoop voor Timmmm dat de kapster altijd erg braaf is geweest.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:41 schreef timmmmm het volgende:
Als je op een zekere leeftijd aankomt, is het niet gek dat de dames wat meer ervaring hebben. Ikzelf immers ook. Maar het moet wel een beetje normaal blijven. Ik ben nu 24 en als ik een dame van grofweg dezelfde leeftijd tegenkom die het met een man of 10 gedaan heeft, is dat nog wel prima. Heeft ze het er met 20 of meer gedaan, houdt het op.
Zo is dat.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:51 schreef arjan1112 het volgende:
Die zegt gewoon tegen hem dat ze het maar met 4 man heeft gedaan, en in het echt.. ja dat is geheim....
Ja.. En als een vrouw zegt 0 dan zijn het er ook echt 0.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:53 schreef arjan1112 het volgende:
Dus als een vriend zegt dat ie het met 3 meiden heeft gedaan. Dan is het er maar 1 ?
Dit is een formule die zo uit het datingsitestopic kan komen.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:53 schreef Njosnavelin het volgende:
Bij vrouwen x3 en bij mannen /3, las ik in dat topic.
Alles op internet is ook waar, Adriaan.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:55 schreef arjan1112 het volgende:
Eh... ja 0 wel.. mja... eh... als ze dus 3 zegt dan waren het er 9...
Hm... tsja.. laat maar
quote:Op zondag 17 mei 2015 13:04 schreef anonymoussie het volgende:
Het leven is een melodie.
Het ligt eraan hoe jij het zingt, Harry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |