Gewoon de goede hoek kiezen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet zo rijkelijk bedeeld, maar ik zal mijn best doen.
Al dan niet in combinatie met een groothoeklens.quote:
Cameltoe alarmquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:06 schreef Dqod het volgende:
Gewoon jullie onderbroekjes heel strak aantrekken en dan foto maken :$
wat voor een lewdness mis ik?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:06 schreef Dqod het volgende:
Zijn ook bulges :$quote:
Bovenstaande dus :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat voor een lewdness mis ik?
Slipjes moet je zeggen, onderbroekjes schijnt oma-achting te klinken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:06 schreef Dqod het volgende:
ik moet dan meer aan kleine kinderen denken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Slipjes moet je zeggen, onderbroekjes schijnt oma-achting te klinken.
Slipjes klinkt zo Dave Roelvink.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Viespeuken :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik moet dan meer aan kleine kinderen denken.
Drie :$quote:
Houdt het een beetje spannend toch? Wel ontbloot bovenlichaam tho, dat zijn de bestquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:15 schreef AirwiN het volgende:
Gewoon naaktpics, scheelt weer semantische discussies over de benaming van een noodzakelijk kwaad als ondergoed.
Apart ook. Wat moet ik me er bij voorstellen? Een komkommer met een swastika?quote:
Eigen komkommers eerst! Weg met bananen!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Apart ook. Wat moet ik me er bij voorstellen? Een komkommer met een swastika?
Ook prima, zolang er maar niet teveel geneuzeld wordt over woordkeuze.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:16 schreef Dqod het volgende:
Houdt het een beetje spannend toch? Wel ontbloot bovenlichaam tho, dat zijn de best
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook prima, zolang er maar niet teveel geneuzeld wordt over woordkeuze.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger heb ik best veel naakte bovenlichaampics naar mensen gestuurd, toen ik nog naief meisje was.
Met of zonder hoofd?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger heb ik best veel naakte bovenlichaampics naar mensen gestuurd, toen ik nog naief meisje was.
Sletje ben je toch ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Lag eraan naar wie.quote:
Ik weet het. Zag er nooit zoveel kwaad in, ik dacht, het stelt toch eigenlijk niet zoveel voor, zo'n bovenlichaam. :$quote:
Spinaziquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Apart ook. Wat moet ik me er bij voorstellen? Een komkommer met een swastika?
Myr cockblockt je een soort van.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:21 schreef twi het volgende:
Zoveel vrouwen die ze versturen en zoveel mannen die zeggen ze te ontvangen. Waarom krijg ik dan nooit wat?
Je speelt jezelf niet genoeg in the picture, denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:21 schreef twi het volgende:
Zoveel vrouwen die ze versturen en zoveel mannen die zeggen ze te ontvangen. Waarom krijg ik dan nooit wat?
vaste relatie en zoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:21 schreef twi het volgende:
Je bent pussywhipped.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:21 schreef twi het volgende:
Maar hij was altijd broekloos dus dat kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je speelt jezelf niet genoeg in the picture, denk ik.
Als in, je bent niet genoeg vies ventje op het internet.
Jij hebt je tietjes alleen aan vieze ventjes laten zien?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je speelt jezelf niet genoeg in the picture, denk ik.
Als in, je bent niet genoeg vies ventje op het internet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef Fascination het volgende:
Naakt pics met hoofd is wel echt hardcore. Zou ik niet durven.
Ik zei toch dat ik jong en naief wasquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt je tietjes alleen aan vieze ventjes laten zien?
*proest*quote:
Doe maar eentje zonder dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef Fascination het volgende:
Naakt pics met hoofd is wel echt hardcore. Zou ik niet durven.
Ik heb het met name van voor mijn relatie. Gewoon nooit wat ontvangen terwijl Kaneel en Mur een hele collectie aan het aanleggen waren.quote:
Slim slam sletquote:
Ik kreeg er veel minder dan Mur geloof ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het met name van voor mijn relatie. Gewoon nooit wat ontvangen terwijl Kaneel en Mur een hele collectie aan het aanleggen waren.
Zeggen ze.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het met name van voor mijn relatie. Gewoon nooit wat ontvangen terwijl Kaneel en Mur een hele collectie aan het aanleggen waren.
Dit gaat te ver Thijs.quote:
Ja ik word ook overgeslagen hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Een spel over mij?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, eentje over een suïcidaal varkentje
Maar Mur hosselt actief. En Kaneel doet altijd alsof hij de gay best friend is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ze weet wie het zegtquote:
Ik geloof ze wel hoor. Ik bezig met hosselen van meisjes en dan kreeg ik via via waarschuwingen omdat ze zo makkelijk naaktfoto's hadden verstuurd.quote:
Stealthy he?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Mur hosselt actief. En Kaneel doet altijd alsof hij de gay best friend is.
Naaktfotokwartet?quote:
Dus jij hebt je tietjes ook aan Mur laten zien?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Aangezien ik nooit kans op meer had, was ik dat ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goede tactiek idd.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij hebt je tietjes ook aan Mur laten zien?
Oh nu zie ik je UI. Groovy wel hoor :$quote:
Voor vrouwen wil ik nog wel eens een uitzondering maken.quote:
Ha, gay!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor vrouwen wil ik nog wel eens een uitzondering maken.
Er zijn niet veel mensen die mijn spekpak willen zien, dus ik bespaar ze het trauma.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Gouwe ouwequote:
* MissMSX noteert dat er nog hoop isquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Op FOK! vinden ze dat juist leuker.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn niet veel mensen die mijn spekpak willen zien, dus ik bespaar ze het trauma.
Soberzoquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn niet veel mensen die mijn spekpak willen zien, dus ik bespaar ze het trauma.
Naar die groep wil ik al helemaal niets sturen. Die fappen al op een moedervlek.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op FOK! vinden ze dat juist leuker.
DM is dan beter ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me zo, onpersoonlijk, je hele hebben en houden in KPD posten. :$
Toen ik nog leuke gifjes maaktequote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Naar die groep wil ik al helemaal niets sturen. Die fappen al op een moedervlek.
Kijk nog eens als je nuchter bentquote:
Epilepticons.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef Fera het volgende:
Naar die groep wil ik al helemaal niets sturen. Die fappen al op een moedervlek.
Toen je nog jong wasquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen ik nog leuke gifjes maakte
Vroegah
Dat vermoeden werd naast me ook al uitgesproken. Dat er altijd wel een piemeltje als ruilwaar werd aangeboden. Misschien had ik dat ook moeten doen.quote:
Medium oudquote:
Belegenquote:
Dat klinkt te veel als kaasquote:
Tenenkaas.quote:
Ik hou van kaas :$quote:
Hehehe. Wat is mijn totaal nu dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt veel minpunten gescoord vandaag.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:38 schreef FrauMilena het volgende:
Hoofdpijn maar het is te vroeg om te gaan slapen
Nee. Ik ben geen kaas, wil er ook niet mee vergeleken wordenquote:
Leuke bikiniquote:
Beetje een downie hoofd.quote:
Oew, een moedervlek... *sopsopsop*quote:
quote:
Moet ze weer balorig doen hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee. Ik ben geen kaas, wil er ook niet mee vergeleken worden
Heb jij moedervlekken?quote:
Die outfits zijn altijd zo cute.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind haar gezicht juist wel wat hebben.
[ afbeelding ]
Heel veel. Heb ze ooit geprobeerd te tellen, maar werd vervelend.quote:
Pics?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel veel. Heb ze ooit geprobeerd te tellen, maar werd vervelend.
L. zat ze gisteren ook op m'n arm te tellenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Heel veel. Heb ze ooit geprobeerd te tellen, maar werd vervelend.
Watquote:
Ik zou dat ook willen kunnen dragen, maar ik kan het niet hebben omdat ik niet zo'n mooi fijn fragiel en frele lichaam heb.quote:
Pics van je moedervlekken?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
L. zat ze gisteren ook op m'n arm te tellen![]()
[..]
Wat![]()
Dat hebben maar weinig Hollandersquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou dat ook willen kunnen dragen, maar ik kan het niet hebben omdat ik niet zo'n mooi fijn fragiel en frele lichaam heb.
I'll show 'em to you :$quote:
Ik denk dat ik het niets vind omdat m'n lijf zich actief tegen interraciale relaties verzet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind haar gezicht juist wel wat hebben.
[ afbeelding ]
Bij daglicht zijn ze mooier.quote:
Wanneer?quote:
Same. Wel een schattig hoofd wat er bij zou passen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou dat ook willen kunnen dragen, maar ik kan het niet hebben omdat ik niet zo'n mooi fijn fragiel en frele lichaam heb.
Ik wil er niet meer over nadenken hoorquote:
Ik kan best wachten tot morgenquote:
Je wilt te graag. Beetje nonchalant doen werkt beter.quote:
Mijn lijf heeft een sterke raciale voorkeur voor alles wat uit het oosten van Azie komt, best gek.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niets vind omdat m'n lijf zich actief tegen interraciale relaties verzet.
Dat blijktquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wilt te graag. Beetje nonchalant doen werkt beter.
Pro-tip #4. Kijk die Fas es gaan!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:49 schreef Fascination het volgende:
Je wilt te graag. Beetje nonchalant doen werkt beter.
Melkfles meldt zich...quote:
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:50 schreef twi het volgende:
Daarom zijn bij ons altijd de gordijnen dicht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wel lief toch? Dat ze zich zorgen maakt?quote:
Feer, ben jij wel eens op Abunai geweest?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Same. Wel een schattig hoofd wat er bij zou passen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]Fuck soonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Is ook een optie :$quote:
Omg.quote:
Geen zorgen, maar leedvermaak. En daar over gaan lopen bitchen.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]Dat gifje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Nee. Wel op Tsuna, maar die is maar klein.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Feer, ben jij wel eens op Abunai geweest?
Que?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen zorgen, maar leedvermaak. En daar over gaan lopen bitchen.
Soon met hoofdletter dan. Koreaanse versiequote:
Niet goed? Wel goed? Wazzup?quote:
Ik ook niet, denk dat ik dit jaar toch eens ga kijken. Als ik centjes heb, tenminste.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Wel op Tsuna, maar die is maar klein.
Ik aai d'r wel ff over d'r bolquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen zorgen, maar leedvermaak. En daar over gaan lopen bitchen.
Mhm. Nice tryquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Soon met hoofdletter dan. Koreaanse versie
Doe dat. Fas verdient wel wat liefde en aandacht, vind ik.quote:
Ik ken mijn Aziatenquote:
Samen aaien?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe dat. Fas verdient wel wat liefde en aandacht, vind ik.
Verwees naar de "tip" die ik je gaf. ^^quote:
Da's meer dan ikquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:58 schreef Dqod het volgende:
Gvd ik heb ook nog geen ene kut gedaan vandaag eh, naast werken dan
Blijkbaar doe ik daar niet moeilijk overquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verwees naar de "tip" die ik je gaf. ^^
Ken wel iemand die daar altijd graag naartoe gaat. Vooral om foto's te maken van cosplayers.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk dat ik dit jaar toch eens ga kijken. Als ik centjes heb, tenminste.
Ja maar het is hier een teringzooi nuquote:
Meer energie over voor de meetquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:58 schreef Dqod het volgende:
Gvd ik heb ook nog geen ene kut gedaan vandaag eh, naast werken dan
Waar doe ik niet moeilijk over?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik daar niet moeilijk over
Dus wie weet Fera ook niet
Lekker boeiendquote:
Niet zo serieus.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijkbaar doe ik daar niet moeilijk over
Dus wie weet Fera ook niet
Ik ken een meisje dat op die events altijd fanatiek cosplayt. Misschien heb je haar ook wel gezien op Tsuna, daar loopt ze ook altijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ken wel iemand die daar altijd graag naartoe gaat. Vooral om foto's te maken van cosplayers.
Ik stroom over van energie morgens. Sowiesoquote:
Het feit dat ik graag je moedervlekfoto's zie als je die morgen bij daglicht hebt gemaakt voor mequote:
Ik weet niet of Fas dat wel wil van mij.quote:
Zou goed kunnen. Al is dat alweer een paar jaar geleden. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken een meisje dat op die events altijd fanatiek cosplayt. Misschien heb je haar ook wel gezien op Tsuna, daar loopt ze ook altijd.
For the sake of my personal peace of mindquote:
Oh jee, vergat ik weer een een PI?quote:
O, nee hoor. Gewoon direct zijn, anders snap ik het toch niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het feit dat ik graag je moedervlekfoto's zie als je die morgen bij daglicht hebt gemaakt voor me
Jij wordt morgen toch geschaakt voor het leven?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik stroom over van energie morgens. Sowieso
Maar het moet echt opgeruimd zijn voordat ik wegga, want dat is fijner terugkomen
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het feit dat ik graag je moedervlekfoto's zie als je die morgen bij daglicht hebt gemaakt voor me
Dacht ik alquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
O, nee hoor. Gewoon direct zijn, anders snap ik het toch niet.
Eens kijken wie het laatstquote:
Fas is meer van de classy ladies denk ik. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dacht ik al
Wat weet Fas er nou van he?
Door wie :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij wordt morgen toch geschaakt voor het leven?
Wij hebben laatst een nieuw bed gekocht. Ik snap je angstquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:03 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben bang dat als ik een nieuw bed koop hij minder lekker ligt.
Onderhuidse puist in rijping?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
Of ik wel of niet naar de meet durf te komen is nog een beetje afwachten hoe de ontwikkeling van het gezwel op mijn gezicht zal verlopen.
Precies, ik heet la Faille van m'n achternaam.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dacht ik al
Wat weet Fas er nou van he?
Dat zou goed kunnen ja. Moeten wij het maar met elkaar doen he?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas is meer van de classy ladies denk ik. :$
Een leuke Amsterdamse?quote:
Ik hoef hier nooit bang voor te zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:03 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben bang dat als ik een nieuw bed koop hij minder lekker ligt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onderhuidse puist in rijping?
[..]
Precies, ik heet la Faille van m'n achternaam.
Art? :$quote:
Vanwaar eigenlijk ineens die interesse in mij? :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja. Moeten wij het maar met elkaar doen he?
Het is gewoon een dikke ontsteking nu, het klopt en het is zo dik dat het me belemmert bij het knipperen met mijn ogen.quote:
quote:
Missy is een beetje op hol geslagen :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk ineens die interesse in mij? :$
Dat Fries zijn is het enige minpunt aan hem.quote:
Jij begon over moedervlekken. Ik raakte geintrigeerd. No masquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk ineens die interesse in mij? :$
Als in de echte wereld?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of doe eens gek en kijk eens verder dan dit topic
Wat heb je met d'r gedaan?quote:
Maar ik wil nog helemaal niet geschaakt wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of doe eens gek en kijk eens verder dan dit topic
Dqodje durft dat wel. Wijf met ballen he?quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij begon over moedervlekken. Ik raakte geintrigeerd. No mas
Waarom moet ik er altijd wat mee te maken hebbenquote:
Dan moet je nu gaan opruimenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar ik wil nog helemaal niet geschaakt worden
Ik vind jou ook meer een dammen type.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar ik wil nog helemaal niet geschaakt worden
Dit dan weer wel natuurlijk :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dqodje durft dat wel. Wijf met ballen he?
Omdat niemand met jou om kan gaan zonder beïnvloed te worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom moet ik er altijd wat mee te maken hebbenHE?!
Dat laatste hoop ik nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dqodje durft dat wel. Wijf met ballen he?
Blijkbaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Blijkbaar weet ik altijd het juiste te zeggen op precies het goede moment.
Neequote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook meer een dammen type.
Beetje slaan enzo
Air maakt nooit leuke grapjes?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik moest er gewoon erg om lachen
En nu een paar wijntjes verder nog steeds. Hihi, giechel.
*zucht*![]()
Nou, dan laat je het schaken zitten en komt je morgen in de loop van de dag wel terug in een hoop rommel. Ook primaquote:
Wowquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat niemand met jou om kan gaan zonder beïnvloed te worden.
Huh?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien eventjes morgenochtend aanwippen bij diergeneeskundevrienden met scalpels, dit is geen leven zo.
Op je bovenste ooglid?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is gewoon een dikke ontsteking nu, het klopt en het is zo dik dat het me belemmert bij het knipperen met mijn ogen.
Zou wel een mooie zijnquote:
You tell me...quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben laatst een nieuw bed gekocht. Ik snap je angst
Waarom koopje geen normaal matras dan (of zelfs een bed?)quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef hier nooit bang voor te zijn.
Het kan gewoon letterlijk niet erger dan waar ik nu op lig.
Het is een soort bedbank zo hard als een yogamatje waar een dekmatrasje van schuim van amper 4 cm bovenop is gegooid.
Ik kan helemaal niet schaken mensquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan laat je het schaken zitten en komt je morgen in de loop van de dag wel terug in een hoop rommel. Ook prima
Ik had hoge verwachtingen.quote:
Ik ga dit controleren he.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet schaken mens
Morgen is die rommel sws wel weg voordat ik vertrek
Waarschijnlijk omdat dat duur is. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Waarom koopje geen normaal matras dan (of zelfs een bed?)
Oh, LOL, sorry. Het is helemaal goed gekomen hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Huishoudstertjequote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet schaken mens
Morgen is die rommel sws wel weg voordat ik vertrek
Van Air?quote:
Toen ik vorig jaar geld had gaf ik dat uit aan wiet, toen ik vorige maand geld had kocht ik een laptop. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja, daarom dus :$quote:
Ja. Was dat volledig onterecht?quote:
*trekt zo'n mooi outfitje aanquote:
Zie het niet zitten om een heel weekend of langer met een soort grote ontsteking/puist/cyste op mijn aangezicht rond te lopen.quote:
Ik denk dat je toch beter naar de huisarts kan gaan. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie het niet zitten om een heel weekend of langer met een soort grote ontsteking/puist/cyste op mijn aangezicht rond te lopen.
Ik ben immuun na 10 jaar samen. Ben meer benieuwd naar jullie meningquote:
Nakend outfitjequote:
Zo duur als je het zelf maakt. Ikea heeft bedframes rond de 30-40 euro geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, LOL, sorry. Het is helemaal goed gekomen hoor![]()
De eerste indruk was vrij positief. Maar de echte klapper moet nog komen denk ik. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben immuun na 10 jaar samen. Ben meer benieuwd naar jullie mening
Pff, tijd voor een ander.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben immuun na 10 jaar samen. Ben meer benieuwd naar jullie mening
De matrassen zijn het duurst. En het belangrijkst voor een goede nachtrust.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zo duur als je het zelf maakt. Ikea heeft bedframes rond de 30-40 euro geloof ik
[..]
Gelukkig!! Wilde a zeggen, youre not helping
Prioriteitenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar geld had gaf ik dat uit aan wiet, toen ik vorige maand geld had kocht ik een laptop. :$
Die doen toch precies hetzelfde, ze gaan gewoon lekker snijden, en waarschijnlijk pas dinsdag ofzo. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch beter naar de huisarts kan gaan. :$
Ik weet ook niet wat voor ontsteking het precies is natuurlijk. Dacht meer aan antibiotica oid.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die doen toch precies hetzelfde, ze gaan gewoon lekker snijden, en waarschijnlijk pas dinsdag ofzo. :$
Dat weet ik. Maar moet te doen zijn als je werkt lijkt mequote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
De matrassen zijn het duurst. En het belangrijkst voor een goede nachtrust.
Je bent op de hoogte van de tarieven en onkosten eh :$quote:
Kan ook nog iddquote:
Ik had het niet achter je gezocht.quote:
Nu wel hopelijk: just go for itquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zo duur als je het zelf maakt. Ikea heeft bedframes rond de 30-40 euro geloof ik
[..]
Gelukkig!! Wilde a zeggen, youre not helping
Ligt eraan wat je nodig hebt. En Loka werkt niet fulltime, maar is ook student.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar moet te doen zijn als je werkt lijkt me
Wait for it...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste indruk was vrij positief. Maar de echte klapper moet nog komen denk ik. :$
Probeer het maar gewoon waar te maken dan.quote:
Ik zal kijken of ik een hofnar kan inhurenquote:
Mwah, ik heb vrij regelmatig zoiets. Vorige was op mijn bovenbeen. Het zijn eerst kleine zwellinkjes die dan uiteindelijk een soort van cystes worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat voor ontsteking het precies is natuurlijk. Dacht meer aan antibiotica oid.
Pizza en massage?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de tarieven en onkosten eh :$
[..]
Kan ook nog idd
Wel apart. Maar als je dat vaker hebt, is het dan niet beter dan iemand naar een eventuele achterliggende oorzaak kijkt?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik heb vrij regelmatig zoiets. Vorige was op mijn bovenbeen. Het zijn eerst kleine zwellinkjes die dan uiteindelijk een soort van cystes worden.
Oh, jij dacht aan iets anders dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de tarieven en onkosten eh :$
[..]
Kan ook nog idd
Ik verdien minder dan mijn vaste lasten zijn, student met bijbaan he.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar moet te doen zijn als je werkt lijkt me
Misschien ook een toyboy erbij.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een hofnar kan inhuren
Ik las al waaromquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je nodig hebt. En Loka werkt niet fulltime, maar is ook student.
Hoe moet ik denken in mijn stonede weekenden missy :$quote:
Gewoon een slechte huid, heb ook vaak eczeem enzo. Het zit in de familie.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel apart. Maar als je dat vaker hebt, is het dan niet beter dan iemand naar een eventuele achterliggende oorzaak kijkt?
Ik heb niks waar te maken. Ik ben wie ik ben, als anderen dat waarderen is het mooi meegenomen. Zo niet, helaas dan maar, ik kan het niet iedereen naar de zin maken.quote:
Nog ff rustig nadenken en proberen dus?quote:
Zie ik eruit als Patricia Paay?quote:
HMMMMMMMMquote:
Toen had ik dat al gepost hè.quote:
quote:
Ik heb er wel een op het oog, maar ik moet even wachten tot ik hier ruimte erbij krijg, en m'n stagevergoeding uitbetaald krijg, en dat is in juni.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog ff rustig nadenken en proberen dus?
Continue.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe moet ik denken in mijn stonede weekenden missy :$
Ik vind het prima
Vervelend.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een slechte huid, heb ook vaak eczeem enzo. Het zit in de familie.
Mij wel iigquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niks waar te maken. Ik ben wie ik ben, als anderen dat waarderen is het mooi meegenomen. Zo niet, helaas dan maar, ik kan het niet iedereen naar de zin maken.
Dit klinkt dan weer slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niks waar te maken. Ik ben wie ik ben, als anderen dat waarderen is het mooi meegenomen. Zo niet, helaas dan maar, ik kan het niet iedereen naar de zin maken.
quote:
En dan hopen dat ze snel kunnen leverenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb er wel een op het oog, maar ik moet even wachten tot ik hier ruimte erbij krijg, en m'n stagevergoeding uitbetaald krijg, en dat is in juni.![]()
Ik zou het geen parasiteren noemen. Hij profiteert er immers ook van. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga wel gewoon vaker parasiteren in het bed van kaneel. Perfecte nachtrust altijd daar.
Zoals ik al zei, ik kan het niet iedereen naar de zin maken.quote:
Oh sorry, we zitten hier niet op WA he?quote:
Zo'n serieuze reactie was helemaal niet nodig. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kan het niet iedereen naar de zin maken.
Ah, zo. Maar daar doelde ik niet per se op.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waar ze haar geld aan uit heeft gegeven bedoel ik.
Ikea, dus zal wel lukken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan hopen dat ze snel kunnen leveren
Oh jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh sorry, we zitten hier niet op WA he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |