De eerste indruk was vrij positief. Maar de echte klapper moet nog komen denk ik. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben immuun na 10 jaar samen. Ben meer benieuwd naar jullie mening
Pff, tijd voor een ander.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben immuun na 10 jaar samen. Ben meer benieuwd naar jullie mening
De matrassen zijn het duurst. En het belangrijkst voor een goede nachtrust.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zo duur als je het zelf maakt. Ikea heeft bedframes rond de 30-40 euro geloof ik
[..]
Gelukkig!! Wilde a zeggen, youre not helping
Prioriteitenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar geld had gaf ik dat uit aan wiet, toen ik vorige maand geld had kocht ik een laptop. :$
Die doen toch precies hetzelfde, ze gaan gewoon lekker snijden, en waarschijnlijk pas dinsdag ofzo. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch beter naar de huisarts kan gaan. :$
Ik weet ook niet wat voor ontsteking het precies is natuurlijk. Dacht meer aan antibiotica oid.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die doen toch precies hetzelfde, ze gaan gewoon lekker snijden, en waarschijnlijk pas dinsdag ofzo. :$
Dat weet ik. Maar moet te doen zijn als je werkt lijkt mequote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
De matrassen zijn het duurst. En het belangrijkst voor een goede nachtrust.
Je bent op de hoogte van de tarieven en onkosten eh :$quote:
Kan ook nog iddquote:
Ik had het niet achter je gezocht.quote:
Nu wel hopelijk: just go for itquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zo duur als je het zelf maakt. Ikea heeft bedframes rond de 30-40 euro geloof ik
[..]
Gelukkig!! Wilde a zeggen, youre not helping
Ligt eraan wat je nodig hebt. En Loka werkt niet fulltime, maar is ook student.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar moet te doen zijn als je werkt lijkt me
Wait for it...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste indruk was vrij positief. Maar de echte klapper moet nog komen denk ik. :$
Probeer het maar gewoon waar te maken dan.quote:
Ik zal kijken of ik een hofnar kan inhurenquote:
Mwah, ik heb vrij regelmatig zoiets. Vorige was op mijn bovenbeen. Het zijn eerst kleine zwellinkjes die dan uiteindelijk een soort van cystes worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat voor ontsteking het precies is natuurlijk. Dacht meer aan antibiotica oid.
Pizza en massage?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de tarieven en onkosten eh :$
[..]
Kan ook nog idd
Wel apart. Maar als je dat vaker hebt, is het dan niet beter dan iemand naar een eventuele achterliggende oorzaak kijkt?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik heb vrij regelmatig zoiets. Vorige was op mijn bovenbeen. Het zijn eerst kleine zwellinkjes die dan uiteindelijk een soort van cystes worden.
Oh, jij dacht aan iets anders dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de tarieven en onkosten eh :$
[..]
Kan ook nog idd
Ik verdien minder dan mijn vaste lasten zijn, student met bijbaan he.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar moet te doen zijn als je werkt lijkt me
Misschien ook een toyboy erbij.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een hofnar kan inhuren
Ik las al waaromquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je nodig hebt. En Loka werkt niet fulltime, maar is ook student.
Hoe moet ik denken in mijn stonede weekenden missy :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |