Wowquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat niemand met jou om kan gaan zonder beïnvloed te worden.
Huh?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien eventjes morgenochtend aanwippen bij diergeneeskundevrienden met scalpels, dit is geen leven zo.
Op je bovenste ooglid?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is gewoon een dikke ontsteking nu, het klopt en het is zo dik dat het me belemmert bij het knipperen met mijn ogen.
Zou wel een mooie zijnquote:
You tell me...quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij hebben laatst een nieuw bed gekocht. Ik snap je angst
Waarom koopje geen normaal matras dan (of zelfs een bed?)quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef hier nooit bang voor te zijn.
Het kan gewoon letterlijk niet erger dan waar ik nu op lig.
Het is een soort bedbank zo hard als een yogamatje waar een dekmatrasje van schuim van amper 4 cm bovenop is gegooid.
Ik kan helemaal niet schaken mensquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dan laat je het schaken zitten en komt je morgen in de loop van de dag wel terug in een hoop rommel. Ook prima
Ik had hoge verwachtingen.quote:
Ik ga dit controleren he.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet schaken mens
Morgen is die rommel sws wel weg voordat ik vertrek
Waarschijnlijk omdat dat duur is. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Waarom koopje geen normaal matras dan (of zelfs een bed?)
Oh, LOL, sorry. Het is helemaal goed gekomen hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Huishoudstertjequote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet schaken mens
Morgen is die rommel sws wel weg voordat ik vertrek
Van Air?quote:
Toen ik vorig jaar geld had gaf ik dat uit aan wiet, toen ik vorige maand geld had kocht ik een laptop. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja, daarom dus :$quote:
Ja. Was dat volledig onterecht?quote:
*trekt zo'n mooi outfitje aanquote:
Zie het niet zitten om een heel weekend of langer met een soort grote ontsteking/puist/cyste op mijn aangezicht rond te lopen.quote:
Ik denk dat je toch beter naar de huisarts kan gaan. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie het niet zitten om een heel weekend of langer met een soort grote ontsteking/puist/cyste op mijn aangezicht rond te lopen.
Ik ben immuun na 10 jaar samen. Ben meer benieuwd naar jullie meningquote:
Nakend outfitjequote:
Zo duur als je het zelf maakt. Ikea heeft bedframes rond de 30-40 euro geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, LOL, sorry. Het is helemaal goed gekomen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |