Vanwaar eigenlijk ineens die interesse in mij? :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja. Moeten wij het maar met elkaar doen he?
Het is gewoon een dikke ontsteking nu, het klopt en het is zo dik dat het me belemmert bij het knipperen met mijn ogen.quote:
quote:
Missy is een beetje op hol geslagen :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk ineens die interesse in mij? :$
Dat Fries zijn is het enige minpunt aan hem.quote:
Jij begon over moedervlekken. Ik raakte geintrigeerd. No masquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk ineens die interesse in mij? :$
Als in de echte wereld?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of doe eens gek en kijk eens verder dan dit topic
Wat heb je met d'r gedaan?quote:
Maar ik wil nog helemaal niet geschaakt wordenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of doe eens gek en kijk eens verder dan dit topic
Dqodje durft dat wel. Wijf met ballen he?quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij begon over moedervlekken. Ik raakte geintrigeerd. No mas
Waarom moet ik er altijd wat mee te maken hebbenquote:
Dan moet je nu gaan opruimenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar ik wil nog helemaal niet geschaakt worden
Ik vind jou ook meer een dammen type.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar ik wil nog helemaal niet geschaakt worden
Dit dan weer wel natuurlijk :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dqodje durft dat wel. Wijf met ballen he?
Omdat niemand met jou om kan gaan zonder beïnvloed te worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom moet ik er altijd wat mee te maken hebbenHE?!
Dat laatste hoop ik nietquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dqodje durft dat wel. Wijf met ballen he?
Blijkbaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Blijkbaar weet ik altijd het juiste te zeggen op precies het goede moment.
Neequote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind jou ook meer een dammen type.
Beetje slaan enzo
Air maakt nooit leuke grapjes?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik moest er gewoon erg om lachen
En nu een paar wijntjes verder nog steeds. Hihi, giechel.
*zucht*![]()
Nou, dan laat je het schaken zitten en komt je morgen in de loop van de dag wel terug in een hoop rommel. Ook primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |