Zou goed kunnen. Al is dat alweer een paar jaar geleden. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken een meisje dat op die events altijd fanatiek cosplayt. Misschien heb je haar ook wel gezien op Tsuna, daar loopt ze ook altijd.
For the sake of my personal peace of mindquote:
Oh jee, vergat ik weer een een PI?quote:
O, nee hoor. Gewoon direct zijn, anders snap ik het toch niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het feit dat ik graag je moedervlekfoto's zie als je die morgen bij daglicht hebt gemaakt voor me
Jij wordt morgen toch geschaakt voor het leven?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik stroom over van energie morgens. Sowieso
Maar het moet echt opgeruimd zijn voordat ik wegga, want dat is fijner terugkomen
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het feit dat ik graag je moedervlekfoto's zie als je die morgen bij daglicht hebt gemaakt voor me
Dacht ik alquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
O, nee hoor. Gewoon direct zijn, anders snap ik het toch niet.
Eens kijken wie het laatstquote:
Fas is meer van de classy ladies denk ik. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dacht ik al
Wat weet Fas er nou van he?
Door wie :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij wordt morgen toch geschaakt voor het leven?
Wij hebben laatst een nieuw bed gekocht. Ik snap je angstquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:03 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben bang dat als ik een nieuw bed koop hij minder lekker ligt.
Onderhuidse puist in rijping?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
Of ik wel of niet naar de meet durf te komen is nog een beetje afwachten hoe de ontwikkeling van het gezwel op mijn gezicht zal verlopen.
Precies, ik heet la Faille van m'n achternaam.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dacht ik al
Wat weet Fas er nou van he?
Dat zou goed kunnen ja. Moeten wij het maar met elkaar doen he?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Fas is meer van de classy ladies denk ik. :$
Een leuke Amsterdamse?quote:
Ik hoef hier nooit bang voor te zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:03 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben bang dat als ik een nieuw bed koop hij minder lekker ligt.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onderhuidse puist in rijping?
[..]
Precies, ik heet la Faille van m'n achternaam.
Art? :$quote:
Vanwaar eigenlijk ineens die interesse in mij? :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen ja. Moeten wij het maar met elkaar doen he?
Het is gewoon een dikke ontsteking nu, het klopt en het is zo dik dat het me belemmert bij het knipperen met mijn ogen.quote:
quote:
Missy is een beetje op hol geslagen :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk ineens die interesse in mij? :$
Dat Fries zijn is het enige minpunt aan hem.quote:
Jij begon over moedervlekken. Ik raakte geintrigeerd. No masquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk ineens die interesse in mij? :$
Als in de echte wereld?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of doe eens gek en kijk eens verder dan dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |