De eerste indruk was vrij positief. Maar de echte klapper moet nog komen denk ik. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben immuun na 10 jaar samen. Ben meer benieuwd naar jullie mening
Pff, tijd voor een ander.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben immuun na 10 jaar samen. Ben meer benieuwd naar jullie mening
De matrassen zijn het duurst. En het belangrijkst voor een goede nachtrust.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zo duur als je het zelf maakt. Ikea heeft bedframes rond de 30-40 euro geloof ik
[..]
Gelukkig!! Wilde a zeggen, youre not helping
Prioriteitenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar geld had gaf ik dat uit aan wiet, toen ik vorige maand geld had kocht ik een laptop. :$
Die doen toch precies hetzelfde, ze gaan gewoon lekker snijden, en waarschijnlijk pas dinsdag ofzo. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch beter naar de huisarts kan gaan. :$
Ik weet ook niet wat voor ontsteking het precies is natuurlijk. Dacht meer aan antibiotica oid.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die doen toch precies hetzelfde, ze gaan gewoon lekker snijden, en waarschijnlijk pas dinsdag ofzo. :$
Dat weet ik. Maar moet te doen zijn als je werkt lijkt mequote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
De matrassen zijn het duurst. En het belangrijkst voor een goede nachtrust.
Je bent op de hoogte van de tarieven en onkosten eh :$quote:
Kan ook nog iddquote:
Ik had het niet achter je gezocht.quote:
Nu wel hopelijk: just go for itquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zo duur als je het zelf maakt. Ikea heeft bedframes rond de 30-40 euro geloof ik
[..]
Gelukkig!! Wilde a zeggen, youre not helping
Ligt eraan wat je nodig hebt. En Loka werkt niet fulltime, maar is ook student.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar moet te doen zijn als je werkt lijkt me
Wait for it...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
De eerste indruk was vrij positief. Maar de echte klapper moet nog komen denk ik. :$
Probeer het maar gewoon waar te maken dan.quote:
Ik zal kijken of ik een hofnar kan inhurenquote:
Mwah, ik heb vrij regelmatig zoiets. Vorige was op mijn bovenbeen. Het zijn eerst kleine zwellinkjes die dan uiteindelijk een soort van cystes worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat voor ontsteking het precies is natuurlijk. Dacht meer aan antibiotica oid.
Pizza en massage?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de tarieven en onkosten eh :$
[..]
Kan ook nog idd
Wel apart. Maar als je dat vaker hebt, is het dan niet beter dan iemand naar een eventuele achterliggende oorzaak kijkt?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik heb vrij regelmatig zoiets. Vorige was op mijn bovenbeen. Het zijn eerst kleine zwellinkjes die dan uiteindelijk een soort van cystes worden.
Oh, jij dacht aan iets anders dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de tarieven en onkosten eh :$
[..]
Kan ook nog idd
Ik verdien minder dan mijn vaste lasten zijn, student met bijbaan he.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar moet te doen zijn als je werkt lijkt me
Misschien ook een toyboy erbij.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik een hofnar kan inhuren
Ik las al waaromquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je nodig hebt. En Loka werkt niet fulltime, maar is ook student.
Hoe moet ik denken in mijn stonede weekenden missy :$quote:
Gewoon een slechte huid, heb ook vaak eczeem enzo. Het zit in de familie.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel apart. Maar als je dat vaker hebt, is het dan niet beter dan iemand naar een eventuele achterliggende oorzaak kijkt?
Ik heb niks waar te maken. Ik ben wie ik ben, als anderen dat waarderen is het mooi meegenomen. Zo niet, helaas dan maar, ik kan het niet iedereen naar de zin maken.quote:
Nog ff rustig nadenken en proberen dus?quote:
Zie ik eruit als Patricia Paay?quote:
HMMMMMMMMquote:
Toen had ik dat al gepost hè.quote:
quote:
Ik heb er wel een op het oog, maar ik moet even wachten tot ik hier ruimte erbij krijg, en m'n stagevergoeding uitbetaald krijg, en dat is in juni.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog ff rustig nadenken en proberen dus?
Continue.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe moet ik denken in mijn stonede weekenden missy :$
Ik vind het prima
Vervelend.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een slechte huid, heb ook vaak eczeem enzo. Het zit in de familie.
Mij wel iigquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niks waar te maken. Ik ben wie ik ben, als anderen dat waarderen is het mooi meegenomen. Zo niet, helaas dan maar, ik kan het niet iedereen naar de zin maken.
Dit klinkt dan weer slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niks waar te maken. Ik ben wie ik ben, als anderen dat waarderen is het mooi meegenomen. Zo niet, helaas dan maar, ik kan het niet iedereen naar de zin maken.
quote:
En dan hopen dat ze snel kunnen leverenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb er wel een op het oog, maar ik moet even wachten tot ik hier ruimte erbij krijg, en m'n stagevergoeding uitbetaald krijg, en dat is in juni.![]()
Ik zou het geen parasiteren noemen. Hij profiteert er immers ook van. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga wel gewoon vaker parasiteren in het bed van kaneel. Perfecte nachtrust altijd daar.
Zoals ik al zei, ik kan het niet iedereen naar de zin maken.quote:
Oh sorry, we zitten hier niet op WA he?quote:
Zo'n serieuze reactie was helemaal niet nodig. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kan het niet iedereen naar de zin maken.
Ah, zo. Maar daar doelde ik niet per se op.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waar ze haar geld aan uit heeft gegeven bedoel ik.
Ikea, dus zal wel lukken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan hopen dat ze snel kunnen leveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |