Gewoon een slechte huid, heb ook vaak eczeem enzo. Het zit in de familie.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel apart. Maar als je dat vaker hebt, is het dan niet beter dan iemand naar een eventuele achterliggende oorzaak kijkt?
Ik heb niks waar te maken. Ik ben wie ik ben, als anderen dat waarderen is het mooi meegenomen. Zo niet, helaas dan maar, ik kan het niet iedereen naar de zin maken.quote:
Nog ff rustig nadenken en proberen dus?quote:
Zie ik eruit als Patricia Paay?quote:
HMMMMMMMMquote:
Toen had ik dat al gepost hè.quote:
quote:
Ik heb er wel een op het oog, maar ik moet even wachten tot ik hier ruimte erbij krijg, en m'n stagevergoeding uitbetaald krijg, en dat is in juni.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog ff rustig nadenken en proberen dus?
Continue.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe moet ik denken in mijn stonede weekenden missy :$
Ik vind het prima
Vervelend.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon een slechte huid, heb ook vaak eczeem enzo. Het zit in de familie.
Mij wel iigquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niks waar te maken. Ik ben wie ik ben, als anderen dat waarderen is het mooi meegenomen. Zo niet, helaas dan maar, ik kan het niet iedereen naar de zin maken.
Dit klinkt dan weer slaapverwekkend.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niks waar te maken. Ik ben wie ik ben, als anderen dat waarderen is het mooi meegenomen. Zo niet, helaas dan maar, ik kan het niet iedereen naar de zin maken.
quote:
En dan hopen dat ze snel kunnen leverenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb er wel een op het oog, maar ik moet even wachten tot ik hier ruimte erbij krijg, en m'n stagevergoeding uitbetaald krijg, en dat is in juni.![]()
Ik zou het geen parasiteren noemen. Hij profiteert er immers ook van. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga wel gewoon vaker parasiteren in het bed van kaneel. Perfecte nachtrust altijd daar.
Zoals ik al zei, ik kan het niet iedereen naar de zin maken.quote:
Oh sorry, we zitten hier niet op WA he?quote:
Zo'n serieuze reactie was helemaal niet nodig. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kan het niet iedereen naar de zin maken.
Ah, zo. Maar daar doelde ik niet per se op.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Waar ze haar geld aan uit heeft gegeven bedoel ik.
Ikea, dus zal wel lukken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dan hopen dat ze snel kunnen leveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |