Ha, gay!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor vrouwen wil ik nog wel eens een uitzondering maken.
Er zijn niet veel mensen die mijn spekpak willen zien, dus ik bespaar ze het trauma.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Gouwe ouwequote:
* MissMSX noteert dat er nog hoop isquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Op FOK! vinden ze dat juist leuker.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn niet veel mensen die mijn spekpak willen zien, dus ik bespaar ze het trauma.
Soberzoquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn niet veel mensen die mijn spekpak willen zien, dus ik bespaar ze het trauma.
Naar die groep wil ik al helemaal niets sturen. Die fappen al op een moedervlek.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op FOK! vinden ze dat juist leuker.
DM is dan beter ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me zo, onpersoonlijk, je hele hebben en houden in KPD posten. :$
Toen ik nog leuke gifjes maaktequote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Naar die groep wil ik al helemaal niets sturen. Die fappen al op een moedervlek.
Kijk nog eens als je nuchter bentquote:
Epilepticons.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef Fera het volgende:
Naar die groep wil ik al helemaal niets sturen. Die fappen al op een moedervlek.
Toen je nog jong wasquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen ik nog leuke gifjes maakte
Vroegah
Dat vermoeden werd naast me ook al uitgesproken. Dat er altijd wel een piemeltje als ruilwaar werd aangeboden. Misschien had ik dat ook moeten doen.quote:
Medium oudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |