Gewoon de goede hoek kiezen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet zo rijkelijk bedeeld, maar ik zal mijn best doen.
Al dan niet in combinatie met een groothoeklens.quote:
Cameltoe alarmquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:06 schreef Dqod het volgende:
Gewoon jullie onderbroekjes heel strak aantrekken en dan foto maken :$
wat voor een lewdness mis ik?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:06 schreef Dqod het volgende:
Zijn ook bulges :$quote:
Bovenstaande dus :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat voor een lewdness mis ik?
Slipjes moet je zeggen, onderbroekjes schijnt oma-achting te klinken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:06 schreef Dqod het volgende:
ik moet dan meer aan kleine kinderen denken.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Slipjes moet je zeggen, onderbroekjes schijnt oma-achting te klinken.
Slipjes klinkt zo Dave Roelvink.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Viespeuken :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik moet dan meer aan kleine kinderen denken.
Drie :$quote:
Houdt het een beetje spannend toch? Wel ontbloot bovenlichaam tho, dat zijn de bestquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:15 schreef AirwiN het volgende:
Gewoon naaktpics, scheelt weer semantische discussies over de benaming van een noodzakelijk kwaad als ondergoed.
Apart ook. Wat moet ik me er bij voorstellen? Een komkommer met een swastika?quote:
Eigen komkommers eerst! Weg met bananen!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Apart ook. Wat moet ik me er bij voorstellen? Een komkommer met een swastika?
Ook prima, zolang er maar niet teveel geneuzeld wordt over woordkeuze.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:16 schreef Dqod het volgende:
Houdt het een beetje spannend toch? Wel ontbloot bovenlichaam tho, dat zijn de best
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook prima, zolang er maar niet teveel geneuzeld wordt over woordkeuze.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger heb ik best veel naakte bovenlichaampics naar mensen gestuurd, toen ik nog naief meisje was.
Met of zonder hoofd?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger heb ik best veel naakte bovenlichaampics naar mensen gestuurd, toen ik nog naief meisje was.
Sletje ben je toch ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Lag eraan naar wie.quote:
Ik weet het. Zag er nooit zoveel kwaad in, ik dacht, het stelt toch eigenlijk niet zoveel voor, zo'n bovenlichaam. :$quote:
Spinaziquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Apart ook. Wat moet ik me er bij voorstellen? Een komkommer met een swastika?
Myr cockblockt je een soort van.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:21 schreef twi het volgende:
Zoveel vrouwen die ze versturen en zoveel mannen die zeggen ze te ontvangen. Waarom krijg ik dan nooit wat?
Je speelt jezelf niet genoeg in the picture, denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:21 schreef twi het volgende:
Zoveel vrouwen die ze versturen en zoveel mannen die zeggen ze te ontvangen. Waarom krijg ik dan nooit wat?
vaste relatie en zoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:21 schreef twi het volgende:
Je bent pussywhipped.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:21 schreef twi het volgende:
Maar hij was altijd broekloos dus dat kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je speelt jezelf niet genoeg in the picture, denk ik.
Als in, je bent niet genoeg vies ventje op het internet.
Jij hebt je tietjes alleen aan vieze ventjes laten zien?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je speelt jezelf niet genoeg in the picture, denk ik.
Als in, je bent niet genoeg vies ventje op het internet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef Fascination het volgende:
Naakt pics met hoofd is wel echt hardcore. Zou ik niet durven.
Ik zei toch dat ik jong en naief wasquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt je tietjes alleen aan vieze ventjes laten zien?
*proest*quote:
Doe maar eentje zonder dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef Fascination het volgende:
Naakt pics met hoofd is wel echt hardcore. Zou ik niet durven.
Ik heb het met name van voor mijn relatie. Gewoon nooit wat ontvangen terwijl Kaneel en Mur een hele collectie aan het aanleggen waren.quote:
Slim slam sletquote:
Ik kreeg er veel minder dan Mur geloof ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het met name van voor mijn relatie. Gewoon nooit wat ontvangen terwijl Kaneel en Mur een hele collectie aan het aanleggen waren.
Zeggen ze.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het met name van voor mijn relatie. Gewoon nooit wat ontvangen terwijl Kaneel en Mur een hele collectie aan het aanleggen waren.
Dit gaat te ver Thijs.quote:
Ja ik word ook overgeslagen hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Een spel over mij?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, eentje over een suïcidaal varkentje
Maar Mur hosselt actief. En Kaneel doet altijd alsof hij de gay best friend is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ze weet wie het zegtquote:
Ik geloof ze wel hoor. Ik bezig met hosselen van meisjes en dan kreeg ik via via waarschuwingen omdat ze zo makkelijk naaktfoto's hadden verstuurd.quote:
Stealthy he?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Mur hosselt actief. En Kaneel doet altijd alsof hij de gay best friend is.
Naaktfotokwartet?quote:
Dus jij hebt je tietjes ook aan Mur laten zien?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Aangezien ik nooit kans op meer had, was ik dat ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goede tactiek idd.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij hebt je tietjes ook aan Mur laten zien?
Oh nu zie ik je UI. Groovy wel hoor :$quote:
Voor vrouwen wil ik nog wel eens een uitzondering maken.quote:
Ha, gay!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor vrouwen wil ik nog wel eens een uitzondering maken.
Er zijn niet veel mensen die mijn spekpak willen zien, dus ik bespaar ze het trauma.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Gouwe ouwequote:
* MissMSX noteert dat er nog hoop isquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Op FOK! vinden ze dat juist leuker.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn niet veel mensen die mijn spekpak willen zien, dus ik bespaar ze het trauma.
Soberzoquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn niet veel mensen die mijn spekpak willen zien, dus ik bespaar ze het trauma.
Naar die groep wil ik al helemaal niets sturen. Die fappen al op een moedervlek.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op FOK! vinden ze dat juist leuker.
DM is dan beter ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me zo, onpersoonlijk, je hele hebben en houden in KPD posten. :$
Toen ik nog leuke gifjes maaktequote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Naar die groep wil ik al helemaal niets sturen. Die fappen al op een moedervlek.
Kijk nog eens als je nuchter bentquote:
Epilepticons.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef Fera het volgende:
Naar die groep wil ik al helemaal niets sturen. Die fappen al op een moedervlek.
Toen je nog jong wasquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen ik nog leuke gifjes maakte
Vroegah
Dat vermoeden werd naast me ook al uitgesproken. Dat er altijd wel een piemeltje als ruilwaar werd aangeboden. Misschien had ik dat ook moeten doen.quote:
Medium oudquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |