Ieder zijn specialiteit natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak voornamelijk neger- en Marokkanengrappen.
Hardrock hallelujah zeker.quote:
Is Jizzt ook een racist?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt nog mee vergeleken met Hep dan.Maar die krijgt ze ook weer van Drizzt geloof ik.
is vanavond al de halve finale?quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik maak niet zoveel racistische grappen, ik zeg voornamelijk dingen over etnische minderheden die ik serieus meen.
Waardoor kwam het?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:54 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ervoer zonet hetzelfde soort geluk als wanneer Lokje en Kaneel een quiz met 100% afronden.
Feels good man
Ik wil je. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
En geluk als in een vocabulary quiz hebben agerond of als in de elementenquiz hebben afgerond?
Nee, dinsdag en donderdag.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Jizzt ook een racist?
Ik krijg alleen maar bulgepics van Hep, geen grappen.
[..]
is vanavond al de halve finale?
-quote:
Ik weet het. Vroeg me af wat hij gisteren aan het doen was.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Jizzt ook een racist?
Ik krijg alleen maar bulgepics van Hep, geen grappen.
[..]
is vanavond al de halve finale?
Hmm, ik weet niet of dinsdag gaat lukken.quote:
Ik weet het. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet nog iets van 40 hoofdsteden voor ik jou wil he? :$
Hehehe.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Vroeg me af wat hij gisteren aan het doen was.
Prima muziekje.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Deze foutloos kunnen meebleren zonder tekst.
Zullen wij ook maar nudies gaan ruilen dan? :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Vroeg me af wat hij gisteren aan het doen was.
Alle kleren waren aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zullen wij ook maar nudies gaan ruilen dan? :$
Geen nudies. Gewoon pics van onze bulges.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zullen wij ook maar nudies gaan ruilen dan? :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |