Kitty kitty!quote:
Ja, in het AD. En de nazi staat bijvoorbeeld op de Facebook van Panorama.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het stond volgens mij zelfs bijna in de krant
Hoe zie je het dan langs komen op Facebook?quote:
Oh echt echt in de krant dus? Wat een treurnisquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, in het AD. En de nazi staat bijvoorbeeld op de Facebook van Panorama.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hou je mond. Het is al de hele week drama op de Facebook en Twitter.Was deze week ook al "vruchtwater"
Ik werk aan de Facebook en Twitter van Jumbo.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zie je het dan langs komen op Facebook?
Vrienden van vrienden zie je ook. Ik vind dat zo verwarrend altijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe zie je het dan langs komen op Facebook?
Maar die is gewoon leuk. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ken je deze nog?
Ik vond die dan wel leukquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ken je deze nog?
Deze vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ken je deze nog?
Die fase heb ik nu.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond nazi ook wel leuk.
Ik heb een voorliefde voor nazigrappen overgehouden aan vier jaar omgaan met ex.
Hij was joods?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vond nazi ook wel leuk.
Ik heb een voorliefde voor nazigrappen overgehouden aan vier jaar omgaan met ex.
Hoe fouter hoe beter. Terwijl je dan toch nog ''oh" zegt omdat het niet kan, maar daarna alsnog je lach niet in kan houden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral de grappen die je eigenlijk net niet hardop durft te zeggen zijn leuk he?
Dat ja.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe fouter hoe beter. Terwijl je dan toch nog ''oh" zegt omdat het niet kan, maar daarna alsnog je lach niet in kan houden.
Maakt Kaneel niet zulke grappen dan? Dacht namelijk van wel. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ja.
Schaam me een beetje voor die periode. :$
Ah, oké.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:44 schreef Myraela het volgende:
Ik werk aan de Facebook en Twitter van Jumbo.
Ik heb hem nog geen grappen horen maken waar ik oprecht van schrok.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt Kaneel niet zulke grappen dan? Dacht namelijk van wel. :$
Wat een moodswing in twee minuten.quote:
Ik maak voornamelijk neger- en Marokkanengrappen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt Kaneel niet zulke grappen dan? Dacht namelijk van wel. :$
Valt nog mee vergeleken met Hep dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb hem nog geen grappen horen maken waar ik oprecht van schrok.
Ieder zijn specialiteit natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak voornamelijk neger- en Marokkanengrappen.
Hardrock hallelujah zeker.quote:
Is Jizzt ook een racist?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Valt nog mee vergeleken met Hep dan.Maar die krijgt ze ook weer van Drizzt geloof ik.
is vanavond al de halve finale?quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik maak niet zoveel racistische grappen, ik zeg voornamelijk dingen over etnische minderheden die ik serieus meen.
Waardoor kwam het?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:54 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ervoer zonet hetzelfde soort geluk als wanneer Lokje en Kaneel een quiz met 100% afronden.
Feels good man
Ik wil je. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
En geluk als in een vocabulary quiz hebben agerond of als in de elementenquiz hebben afgerond?
Nee, dinsdag en donderdag.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Jizzt ook een racist?
Ik krijg alleen maar bulgepics van Hep, geen grappen.
[..]
is vanavond al de halve finale?
-quote:
Ik weet het. Vroeg me af wat hij gisteren aan het doen was.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Jizzt ook een racist?
Ik krijg alleen maar bulgepics van Hep, geen grappen.
[..]
is vanavond al de halve finale?
Hmm, ik weet niet of dinsdag gaat lukken.quote:
Ik weet het. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet nog iets van 40 hoofdsteden voor ik jou wil he? :$
Hehehe.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Vroeg me af wat hij gisteren aan het doen was.
Prima muziekje.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:58 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[..]
Deze foutloos kunnen meebleren zonder tekst.
Zullen wij ook maar nudies gaan ruilen dan? :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het. Vroeg me af wat hij gisteren aan het doen was.
Alle kleren waren aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zullen wij ook maar nudies gaan ruilen dan? :$
Geen nudies. Gewoon pics van onze bulges.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zullen wij ook maar nudies gaan ruilen dan? :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |