Ik heb het met name van voor mijn relatie. Gewoon nooit wat ontvangen terwijl Kaneel en Mur een hele collectie aan het aanleggen waren.quote:
Slim slam sletquote:
Ik kreeg er veel minder dan Mur geloof ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het met name van voor mijn relatie. Gewoon nooit wat ontvangen terwijl Kaneel en Mur een hele collectie aan het aanleggen waren.
Zeggen ze.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het met name van voor mijn relatie. Gewoon nooit wat ontvangen terwijl Kaneel en Mur een hele collectie aan het aanleggen waren.
Dit gaat te ver Thijs.quote:
Ja ik word ook overgeslagen hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Een spel over mij?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, eentje over een suïcidaal varkentje
Maar Mur hosselt actief. En Kaneel doet altijd alsof hij de gay best friend is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ze weet wie het zegtquote:
Ik geloof ze wel hoor. Ik bezig met hosselen van meisjes en dan kreeg ik via via waarschuwingen omdat ze zo makkelijk naaktfoto's hadden verstuurd.quote:
Stealthy he?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar Mur hosselt actief. En Kaneel doet altijd alsof hij de gay best friend is.
Naaktfotokwartet?quote:
Dus jij hebt je tietjes ook aan Mur laten zien?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Aangezien ik nooit kans op meer had, was ik dat ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Een goede tactiek idd.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij hebt je tietjes ook aan Mur laten zien?
Oh nu zie ik je UI. Groovy wel hoor :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |