Lag eraan naar wie.quote:
Ik weet het. Zag er nooit zoveel kwaad in, ik dacht, het stelt toch eigenlijk niet zoveel voor, zo'n bovenlichaam. :$quote:
Spinaziquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Apart ook. Wat moet ik me er bij voorstellen? Een komkommer met een swastika?
Myr cockblockt je een soort van.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:21 schreef twi het volgende:
Zoveel vrouwen die ze versturen en zoveel mannen die zeggen ze te ontvangen. Waarom krijg ik dan nooit wat?
Je speelt jezelf niet genoeg in the picture, denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:21 schreef twi het volgende:
Zoveel vrouwen die ze versturen en zoveel mannen die zeggen ze te ontvangen. Waarom krijg ik dan nooit wat?
vaste relatie en zoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:21 schreef twi het volgende:
Je bent pussywhipped.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:21 schreef twi het volgende:
Maar hij was altijd broekloos dus dat kan het niet zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je speelt jezelf niet genoeg in the picture, denk ik.
Als in, je bent niet genoeg vies ventje op het internet.
Jij hebt je tietjes alleen aan vieze ventjes laten zien?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je speelt jezelf niet genoeg in the picture, denk ik.
Als in, je bent niet genoeg vies ventje op het internet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef Fascination het volgende:
Naakt pics met hoofd is wel echt hardcore. Zou ik niet durven.
Ik zei toch dat ik jong en naief wasquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Jij hebt je tietjes alleen aan vieze ventjes laten zien?
*proest*quote:
Doe maar eentje zonder dan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:23 schreef Fascination het volgende:
Naakt pics met hoofd is wel echt hardcore. Zou ik niet durven.
Ik heb het met name van voor mijn relatie. Gewoon nooit wat ontvangen terwijl Kaneel en Mur een hele collectie aan het aanleggen waren.quote:
Slim slam sletquote:
Ik kreeg er veel minder dan Mur geloof ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het met name van voor mijn relatie. Gewoon nooit wat ontvangen terwijl Kaneel en Mur een hele collectie aan het aanleggen waren.
Zeggen ze.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb het met name van voor mijn relatie. Gewoon nooit wat ontvangen terwijl Kaneel en Mur een hele collectie aan het aanleggen waren.
Dit gaat te ver Thijs.quote:
Ja ik word ook overgeslagen hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Een spel over mij?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, eentje over een suïcidaal varkentje
Maar Mur hosselt actief. En Kaneel doet altijd alsof hij de gay best friend is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ze weet wie het zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |