Ik zou dat ook willen kunnen dragen, maar ik kan het niet hebben omdat ik niet zo'n mooi fijn fragiel en frele lichaam heb.quote:
Pics van je moedervlekken?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
L. zat ze gisteren ook op m'n arm te tellen![]()
[..]
Wat![]()
Dat hebben maar weinig Hollandersquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou dat ook willen kunnen dragen, maar ik kan het niet hebben omdat ik niet zo'n mooi fijn fragiel en frele lichaam heb.
I'll show 'em to you :$quote:
Ik denk dat ik het niets vind omdat m'n lijf zich actief tegen interraciale relaties verzet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind haar gezicht juist wel wat hebben.
[ afbeelding ]
Bij daglicht zijn ze mooier.quote:
Wanneer?quote:
Same. Wel een schattig hoofd wat er bij zou passen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou dat ook willen kunnen dragen, maar ik kan het niet hebben omdat ik niet zo'n mooi fijn fragiel en frele lichaam heb.
Ik wil er niet meer over nadenken hoorquote:
Ik kan best wachten tot morgenquote:
Je wilt te graag. Beetje nonchalant doen werkt beter.quote:
Mijn lijf heeft een sterke raciale voorkeur voor alles wat uit het oosten van Azie komt, best gek.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het niets vind omdat m'n lijf zich actief tegen interraciale relaties verzet.
Dat blijktquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wilt te graag. Beetje nonchalant doen werkt beter.
Pro-tip #4. Kijk die Fas es gaan!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:49 schreef Fascination het volgende:
Je wilt te graag. Beetje nonchalant doen werkt beter.
Melkfles meldt zich...quote:
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:50 schreef twi het volgende:
Daarom zijn bij ons altijd de gordijnen dicht.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Wel lief toch? Dat ze zich zorgen maakt?quote:
Feer, ben jij wel eens op Abunai geweest?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Same. Wel een schattig hoofd wat er bij zou passen.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:52 schreef Dqod het volgende:
[..]Fuck soonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Is ook een optie :$quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |